Hva tror dere om denne..?

Åååh jeg håper, håper, håper at det er slik :Heartred
Jeg syns det er rart om jeg skulle fått falsk posotiv på begge testene i løpet av samme dag og med forskjellig urin. Men hvem vet.. jeg har vel valgt de to mest "upålitelige" merkene :hilarious:

Jeg var hun ene som fikk skyggestrek, tok ny test i dag, som var negativ. Streken som kom på tidlig testen så jeg ikke før timer etterpå og da er jo egentlig testen ugyldig. Tenke om svake streke kommer innen tidsfristen, burde jo det bety positiv test... krysser fingrene for deg!!! Lykke til:happy::happy:

Samme strek på rfsu som jeg fikk ❣️
Hvordan gikk det med deg da? :happy:
Både den tidlige CB og RFSU er kjent for å få skyggestreker.. >< den kan selvsagt være reell, men jeg greier ikke stole på disse selv før strekene er veldig tydelige.
Uff, jeg har altså plukket helt feil merker skjønner jeg :hilarious:
Enig med det som skrives over her om at CB kan gi skygge. Her ser du 'skyggestreken' jeg fikk en gang. Følte meg rimelig skuffa..

Vis vedlegget 353668

Har aldri fått skygge selv med rfsu tidlig da. Håper for deg ❤
Tusen takk:Heartred

Jeg var hun ene som fikk skyggestrek, tok ny test i dag, som var negativ. Streken som kom på tidlig testen så jeg ikke før timer etterpå og da er jo egentlig testen ugyldig. Tenke om svake streke kommer innen tidsfristen, burde jo det bety positiv test... krysser fingrene for deg!!! Lykke til:happy::happy:
Jeg tenker og det burde bety det, men er neimen ikke sikker :hilarious:
Blir ny test i morgen! :happy:

Jeg tenker og det burde bety det, men er neimen ikke sikker :hilarious:
Blir ny test i morgen! :happy:
Selv om begge er kjent for skyggestrek så er det jo som du sier at det er rart om du skal være så uheldig å få skyggestrek på begge! Jeg har aldri fått skygge på rfsu sin stavtest, kun strimmel og da kun etter flere timer. Jeg krysser fingrene for at det er en babystrek! Også skal den holde hele veien denne gangen :Heartred

Selv om begge er kjent for skyggestrek så er det jo som du sier at det er rart om du skal være så uheldig å få skyggestrek på begge! Jeg har aldri fått skygge på rfsu sin stavtest, kun strimmel og da kun etter flere timer. Jeg krysser fingrene for at det er en babystrek! Også skal den holde hele veien denne gangen :Heartred
Ja la det bli nissebaby :bigsmurf:santa

Har du testa i dag? :woot:
Ja tok en i dag også.
Blå svaaaaak strek godt innen tidsfristen, men ikke noe stigning egentlig :oops:
Blor så himla usikker og stressa av dette!!
Når jeg leser inne på forum om det så tenker jeg at "nei, jeg er nok ikke gravid", men når jeg kjenner på kroppen og lar være å lese her inne så føles det som om noe har skjedd. Har mange av samme symptomene nå som jeg hadde når jeg ble gravid i oktober. :sorry:

Bruker809c:
Hurra så bra :Heartbigred
Gratulerer så masse :love7 det gir meg håp :)

Ja tok en i dag også.
Blå svaaaaak strek godt innen tidsfristen, men ikke noe stigning egentlig :oops:
Blor så himla usikker og stressa av dette!!
Når jeg leser inne på forum om det så tenker jeg at "nei, jeg er nok ikke gravid", men når jeg kjenner på kroppen og lar være å lese her inne så føles det som om noe har skjedd. Har mange av samme symptomene nå som jeg hadde når jeg ble gravid i oktober. :sorry:
Kjedelig når kroppen tuller slik..
Eg trudde jo eg hadde hatt el og muligens var blitt gravid, men viste seg at el kom seinare.
Kanskje fortsette å legge inn aksjer i tilfelle el kjem snart? :)

Kjedelig når kroppen tuller slik..
Eg trudde jo eg hadde hatt el og muligens var blitt gravid, men viste seg at el kom seinare.
Kanskje fortsette å legge inn aksjer i tilfelle el kjem snart? :)
Ja det er kjedelig... EL har nok vært, bare vet ikke når :hilarious:
Når er ikm? Den testen du la ut er negativ.
Jeg vet ikke.. som jeg har skrevet så tuller syklusene etter MA.. opprinnelig var IKM 1.april, så kom ikke EL til rett tid. Trodde jeg fikk EL 23..3 så da ble IKM 6.april..
Fortsatt ikke noe mens.
Hvorfor mener du testen er negativ da?

Jeg x for deg og sender masse babystøv ❤️ Jeg ser strekk på beggeto. Merkelig om man skal få skygge på to tester..

Jeg x for deg og sender masse babystøv ❤️ Jeg ser strekk på beggeto. Merkelig om man skal få skygge på to tester..
Ja ny strek på enda en test i dag, så jeg syns og det er rart..
Ikke lett å vite hvor i dpo land jeg er med så tullete syklus som jeg har hatt heller :rolleyes:
Kan være at det er forferdelig tidlig enda.

Ja ny strek på enda en test i dag, så jeg syns og det er rart..
Ikke lett å vite hvor i dpo land jeg er med så tullete syklus som jeg har hatt heller :rolleyes:
Kan være at det er forferdelig tidlig enda.
Da må det jo bare være noe ❤️ Heier på deg ❤️

Last edited:
Ja det er kjedelig... EL har nok vært, bare vet ikke når :hilarious:

Jeg vet ikke.. som jeg har skrevet så tuller syklusene etter MA.. opprinnelig var IKM 1.april, så kom ikke EL til rett tid. Trodde jeg fikk EL 23..3 så da ble IKM 6.april..
Fortsatt ikke noe mens.
Hvorfor mener du testen er negativ da?
De er kjent for slike streker.

Back
Topp