Selv om de er kjent før det, så er det jo mange flere som er ekte positive enn falskt positive, så det er litt hard å bare konkludere med negativ på det grunnlaget mener jegDe er kjent for slike streker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om de er kjent før det, så er det jo mange flere som er ekte positive enn falskt positive, så det er litt hard å bare konkludere med negativ på det grunnlaget mener jegDe er kjent for slike streker.
Joa, sant det. Håpet er ikke ute før tr kommer. Har hatt en mye tydeligere test enn din som ikke var positiv. Men er streken sterkere nå?Selv om de er kjent før det, så er det jo mange flere som er ekte positive enn falskt positive, så det er litt hard å bare konkludere med negativ på det grunnlaget mener jeg
Den var letterr å se i dag, uten at den har steget markant.Joa, sant det. Håpet er ikke ute før tr kommer. Har hatt en mye tydeligere test enn din som ikke var positiv. Men er streken sterkere nå?
Jada har testet i dag ogsåHei! Er så spent på deg, har fulgt med de siste dagene. Har du tatt test i dag? Jeg ser jo flere streker her!
Spennende! Prøve en annen type test i morgen? Hvis du bor ved et søndagsåpnt apotek, så kan du prøve en digital eller make sure stavtest, feks?Jada har testet i dag også
Streken kommer lenge før tidsfristen er ute, muuuulig litt sterkere i dag, men fortsatt svak, så jeg har egentlig gitt litt opp og planlegger nå søksmål mot Clearblue basert på falske forhåpninger
Men jeg skjønner ikke at jeg skal få positiv fire dager på rad med to forskjellige typer test...
Kanskje på tide med en digital ?Jada har testet i dag også
Streken kommer lenge før tidsfristen er ute, muuuulig litt sterkere i dag, men fortsatt svak, så jeg har egentlig gitt litt opp og planlegger nå søksmål mot Clearblue basert på falske forhåpninger
Men jeg skjønner ikke at jeg skal få positiv fire dager på rad med to forskjellige typer test...
Jeg bor på landet så det får jeg ikke tak i Men venter en ladning med babyplan i postkassa i morgen, så får ta en på kvelden!Spennende! Prøve en annen type test i morgen? Hvis du bor ved et søndagsåpnt apotek, så kan du prøve en digital eller make sure stavtest, feks?
Tror ikke den blir å slå ut De slår vel ut på 25?Kanskje på tide med en digital ?
Tusen takk ❤Masse lykke til! Og hører mange som sier det er sterkere streker på vanlig kontra tidlig
Det er veldig lite som skiller 10 og 25 altså! Jeg har fått tydeligere strek på vanligtester enn på tidligtester (babyplan), de tidligtestene fra babyplan er bare tull å bruke penger på, strekene på de er svakere enn på de vanligeJeg bor på landet så det får jeg ikke tak i Men venter en ladning med babyplan i postkassa i morgen, så får ta en på kvelden!
Digital tror jeg ikke kommer til å slå ut
Tror ikke den blir å slå ut De slår vel ut på 25?
Siden early testen på 10 fortsatt er så svake så tror jeg det blir negativ digital.
Men jeg skal jo ta hcg i blodet i morgen så da får jeg jo vite helt sikkert på tirsdag eller onsdag
Her er fra i går og i dag..Kan du legge ut bilde av de siste testene du har tatt?
Jaaa, det hadde jo vært helt fantastisk om det er det ❤ Men jeg er litt skeptisk etter å ha trålet forum og sett alt som står om skyggestrekerDet er veldig lite som skiller 10 og 25 altså! Jeg har fått tydeligere strek på vanligtester enn på tidligtester (babyplan), de tidligtestene fra babyplan er bare tull å bruke penger på, strekene på de er svakere enn på de vanlige
Det skal godt gjøres å få skygge på så mange da, så jeg tror det er ny bebis på gang
Ser de klart og tydelig, men kan du legge ved original bildet så jeg kan se?Her er fra i går og i dag..
Ser streken uten problem irl, men den er vanskelig å få på kamera så derfor har jeg justert litt på bildet.
Streken kommer lenge før tidsfristen, den er blå og like brei som kontrollstreken, så får håpe det ikke er bare tull
Jaaa, det hadde jo vært helt fantastisk om det er det ❤ Men jeg er litt skeptisk etter å ha trålet forum og sett alt som står om skyggestreker
Samtidig som produsenter og fagpersoner sier at strek er strek med unntak av hvis man tar visse medisiner eller har enkelte sykdommer.
Jeg har ikke i farger og testene er kastaSer de klart og tydelig, men kan du legge ved original bildet så jeg kan se?
Du får legge ut et uretusjert bilde av neste test da! Hvilke tester bruker du? Jeg har ikke fått skygge på babyplan sine.Jeg har ikke i farger og testene er kasta
Vanskelig å se dem på bildet...
Jeg ser de håper for degJeg har ikke i farger og testene er kasta
Vanskelig å se dem på bildet...
Det er CB sine.. kjent for lurestreker sies detDu får legge ut et uretusjert bilde av neste test da! Hvilke tester bruker du? Jeg har ikke fått skygge på babyplan sine.
Tusen takk ❤Jeg ser de håper for deg
Jeg krysser fingre og tær for at det er babystrek!Det er CB sine.. kjent for lurestreker sies det
Tusen takk ❤