Tusen takk <3Jeg krysser fingre og tær for at det er babystrek!
Ja det blir spennende! Prøvene må sendes til sykehuset så blir neppe noe svar før i morgen tidligst.Blir spennende med hcg idag! Håper du får svar raskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3Jeg krysser fingre og tær for at det er babystrek!
Ja det blir spennende! Prøvene må sendes til sykehuset så blir neppe noe svar før i morgen tidligst.Blir spennende med hcg idag! Håper du får svar raskt!
Så dumt men da får du ihvertfall svar!Tusen takk <3
Ja det blir spennende! Prøvene må sendes til sykehuset så blir neppe noe svar før i morgen tidligst.
Det kommer en dose babyplantester i postkassa i dag, så jeg får ha en liten teztefezt hjemme mens jeg venterSå dumt men da får du ihvertfall svar!
Kjør på Hold oss gjerne oppdatert!Det kommer en dose babyplantester i postkassa i dag, så jeg får ha en liten teztefezt hjemme mens jeg venter
Uff nei håper den sitter neste syklus daNegativ babyplan, så håpet mit dalte hardt!
Dere hadde nok rett dere som mente det var skyggestrek..
Æsj, men x for en positiv snartNegativ babyplan, så håpet mit dalte hardt!
Dere hadde nok rett dere som mente det var skyggestrek..
Så dumt bra du i det minste klagetTid for update: hcg under 2, så det betyr at jeg ble grundig lurt av CB og RFSU...
Ble til "Karen" og ringte apoteket å ba om pengene tilbake for alle CB testene og gav den batchnummer slik at de kunne klage til CB! Penger tilbake skulle jeg såklart få
Jaja.. heia neste pp da! Så satser vi på at vi alle sammen får litt babystøv av alle flotte damene som det har klaffet for allerede
Æææ, så fantastisk!! GratulererOppdatering chicas!!!
Etter å ha tolket å pønsket på når evt. eggløsning var, kom jeg fram til at IKM skal være i går eller i dag.. føler meg smått litt pms, men tenker jeg skal ta en test for å bekrefte at det ikke er noe graviditet siden vi skal bort en tur i dag å spise middag...
Da smiler denne her tilbake til meg innen 30 sekunder
Tusen takk! Jeg er helt i sjokk! Hadde lagt det helt fra meg etter den labre hcg-målingen på mandag.. Må jo ha hatt ræserutvikling på hcg'en siden da!Æææ, så fantastisk!! Gratulerer
Ja det kan ikke være annet!Hurra! Det må være babystrek! Får du ny hcg måling til uka?
Jaaa!! verdens beste start på en fredag.Åå så hyggelig overraskelse!
Ring jordmor som ordnet den denne uka? Eller bare rett til legen kanskje du rekker en idag?Ja det kan ikke være annet!
Har ikke satt opp avtale til det, men det kan
Hurraaaa!!Oppdatering chicas!!!
Etter å ha tolket å pønsket på når evt. eggløsning var, kom jeg fram til at IKM skal være i går eller i dag.. føler meg smått litt pms, men tenker jeg skal ta en test for å bekrefte at det ikke er noe graviditet siden vi skal bort en tur i dag å spise middag...
Da smiler denne her tilbake til meg innen 30 sekunder