Hva tror dere om denne..?

Så dumt :( men da får du ihvertfall svar!
Det kommer en dose babyplantester i postkassa i dag, så jeg får ha en liten teztefezt hjemme mens jeg venter :cool:

Akkurat nå så må dette være en av de mest spennende trådene :D gleder meg masse på dine vegne! X alt for en positiv sterk test ❤️

Negativ babyplan, så håpet mit dalte hardt! :(
Dere hadde nok rett dere som mente det var skyggestrek.. :sorry:

Isj! Håper spiren sitter snart!

Tid for update: hcg under 2, så det betyr at jeg ble grundig lurt av CB og RFSU... :shifty:

Ble til "Karen" og ringte apoteket å ba om pengene tilbake for alle CB testene og gav den batchnummer slik at de kunne klage til CB! :hilarious: Penger tilbake skulle jeg såklart få :joyful:

Jaja.. heia neste pp da! Så satser vi på at vi alle sammen får litt babystøv av alle flotte damene som det har klaffet for allerede :Heartred

Tid for update: hcg under 2, så det betyr at jeg ble grundig lurt av CB og RFSU... :shifty:

Ble til "Karen" og ringte apoteket å ba om pengene tilbake for alle CB testene og gav den batchnummer slik at de kunne klage til CB! :hilarious: Penger tilbake skulle jeg såklart få :joyful:

Jaja.. heia neste pp da! Så satser vi på at vi alle sammen får litt babystøv av alle flotte damene som det har klaffet for allerede :Heartred
Så dumt :( bra du i det minste klaget

Oppdatering chicas!!!
Etter å ha tolket å pønsket på når evt. eggløsning var, kom jeg fram til at IKM skal være i går eller i dag.. føler meg smått litt pms, men tenker jeg skal ta en test for å bekrefte at det ikke er noe graviditet siden vi skal bort en tur i dag å spise middag...
Da smiler denne her tilbake til meg innen 30 sekunder :woot::woot::woot::woot:

Vedlegg

• Snapchat-387079463.jpg
    Snapchat-387079463.jpg
    27,5 KB · Visninger: 97
Oppdatering chicas!!!
Etter å ha tolket å pønsket på når evt. eggløsning var, kom jeg fram til at IKM skal være i går eller i dag.. føler meg smått litt pms, men tenker jeg skal ta en test for å bekrefte at det ikke er noe graviditet siden vi skal bort en tur i dag å spise middag...
Æææ, så fantastisk!! Gratulerer :woot::woot:

Hurra! Det må være babystrek! Får du ny hcg måling til uka?

Æææ, så fantastisk!! Gratulerer :woot::woot:
Tusen takk! Jeg er helt i sjokk! Hadde lagt det helt fra meg etter den labre hcg-målingen på mandag.. :sorry: Må jo ha hatt ræserutvikling på hcg'en siden da!
Hurra! Det må være babystrek! Får du ny hcg måling til uka?
Ja det kan ikke være annet! :hungover:
Har ikke satt opp avtale til det, men det kan jo være greit å få gjort det :happy:
Åå så hyggelig overraskelse!
Jaaa!!:happy: verdens beste start på en fredag.:love7

Ja det kan ikke være annet! :hungover:
Har ikke satt opp avtale til det, men det kan
Ring jordmor som ordnet den denne uka? Eller bare rett til legen :) kanskje du rekker en idag?

Tar det i neste uke tror jeg.. Dagen i dag er altfor travel :)

Oppdatering chicas!!!
Hurraaaa!! :smiley-bounce012

Hurra! Grattis! Ikke alltid kroppen er ‘helt etter boka’;) Jeg er gravid med nr.6 nå, og i flere av mine svangerskap har jeg plutselig hatt en laang syklus før jeg har blitt gravid, fått neg test for så plutselig superpositiv en stund senere- og alt har vært fint hver gang! Strek er strek, så her er det spire på gang! :joyful:

Back
Topp