Hva tror dere om denne..?

Tomatplante

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Har hatt noen merkelige sykluser siden MA i januar.
Fikk noe jeg tror var mensen 3.mars, antok at EL skulle komme 19.mars.. klarte ikke å få peak med EL tester, heller ikke noe EL slim.
23.mars hadde jeg litt slim og noe høyere utslag på EL test, men fortsatt ikke positiv. La inn en drøss med aksjer uansett :p
IKM ble da flyttet fra 1.april til 6.april.
3.april hadde jeg derimot en utblåsning av EL slim, noe jeg har pleid å få før positiv graviditetstest, men verken positiv test eller tr meldte noen ankomst.
Siden søndag har jeg hatt menssmerter, slndag og mandag var jeg omtrent liggende, resten av uka har vært moderat. Dette pleier jeg ALDRI å ha.
Så kommer vi til dagen i dag. Kjøper meg en CB early og får resultatet som vist på bildet.

Har eggløsningen min vært den 3.april så kunne jeg vel umulig fått positiv test i dag? Eller kan det være bare skyggestrek. Kan det være seig utvikling av hcg?
Streken er blå in real life.

Vedlegg

• 20210408_150338.jpg
    20210408_150338.jpg
    39,9 KB · Visninger: 182
Litt bedre lys her

Vedlegg

• Snapchat-254281122.jpg
    Snapchat-254281122.jpg
    9,8 KB · Visninger: 145
Min første mens etter MA i januar var kjempekort blødning på bare to dager 7-8. mars, så ikke utenkelig at den er litt ute å sykler :confused:Min erfaring med disse testene er dessverre at det kan komme ganske svake streker selv om man er negativ, men krysser fingrene for at du får sterke strek i løpet av helgen! :joyful: (Test fra oktober)

Vedlegg

• 2B5C375C-640F-42BC-BC16-31C5BE8504FE.png
    2B5C375C-640F-42BC-BC16-31C5BE8504FE.png
    61,4 KB · Visninger: 71
Prøvde meg på en rfsu også og fikk denne her!
Den kom riktignok etter 6-7 minutten, men..
Det går vel ikke med falsk positiv på to forskjellige tester?? :nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• Snapchat-983244278.jpg
    Snapchat-983244278.jpg
    21,2 KB · Visninger: 129
  • Negative Image_20214822456681.jpg
    Negative Image_20214822456681.jpg
    10,1 KB · Visninger: 130
Var 2 tråder her inne nylig hvor noen tok en rfsu og fikk strek etter tidsfristen, hun ene kommenterte i dag at hun hadde tatt ny test som var negativ og hun andre fikk positiv digital i dag :rolleyes: Så det kan tydeligvis gå begge veier. Clearblue føler jeg er kjent for skyggestreker, men jeg har aldri selv fått strek på rfsu uten å ha vært gravid og om det har kommet skygger har de vært tydelig grå og kommet lenge etter tidsfristen. Så jeg holder en liten finger på at du har en ny liten spire inni der :woot::nailbiting:

Var 2 tråder her inne nylig hvor noen tok en rfsu og fikk strek etter tidsfristen, hun ene kommenterte i dag at hun hadde tatt ny test som var negativ og hun andre fikk positiv digital i dag :rolleyes: Så det kan tydeligvis gå begge veier. Clearblue føler jeg er kjent for skyggestreker, men jeg har aldri selv fått strek på rfsu uten å ha vært gravid og om det har kommet skygger har de vært tydelig grå og kommet lenge etter tidsfristen. Så jeg holder en liten finger på at du har en ny liten spire inni der :woot::nailbiting:
Åååh jeg håper, håper, håper at det er slik :Heartred
Jeg syns det er rart om jeg skulle fått falsk posotiv på begge testene i løpet av samme dag og med forskjellig urin. Men hvem vet.. jeg har vel valgt de to mest "upålitelige" merkene :hilarious:

Både den tidlige CB og RFSU er kjent for å få skyggestreker.. >< den kan selvsagt være reell, men jeg greier ikke stole på disse selv før strekene er veldig tydelige.

Enig med det som skrives over her om at CB kan gi skygge. Her ser du 'skyggestreken' jeg fikk en gang. Følte meg rimelig skuffa..

Screenshot_20210409-000234_Samsung Internet.jpg

Har aldri fått skygge selv med rfsu tidlig da. Håper for deg ❤

Back
Topp