Hva tror dere? Gutt eller jente i magen [emoji1]

Jeg også :) bestilt time uke 13!! Gleder meg :)
Ja jeg også :-) har vært hos han en gang før, men det var ikke pga graviditet, men har et par venninner som har vært hos han i graviditeten å dem har skrytet han opp i skyene :-) å riktig kjønn på begge ungene var det å :-) selvom det viktigste er at det er en frisk unge, så blir det litt stas hvis han også ser kjønn :-) :-) lykke til så får du oppdatere meg :-)

Første jeg sa da de la han på brystet var «hva ble det?». De var litt forfjamset, så sjekket de og vi ble kjempeglade.
Alle hadde sagt de trodde jente. Jeg hadde ikke peiling:p
Forrige gang var jeg i veldig god form i første trimester, denne gangen er jeg kvalm. Så nå tenker jeg kanskje det er en jente...:Heartpink
Blir uansett glad, men hadde vært gøy med en av hver:happy:

Åh, Hærlig!

Håper på en møte på et slikt øyeblikk jeg også! Får bare se, krysse fingre for at h*n ikke avslører seg selv på UL![emoji851][emoji28]

Blir spennende å se om teoriene dine er rett mtp form og kjønn denne gangen;)

Har så innmari sterk følelse på at det er gutt at jeg kommer jo til å få hakaslep om det viser seg å være en jente på ul [emoji23] Men glad uansett selvfølgelig [emoji4]

Jeg tror det er en jente[emoji6] Vi har en jente fra før av og jeg tror rett og slett ikke mannen kan bli guttepappa[emoji13]

Så lenge spira har det bra så er forsovet kjønn uviktig men det er jo alltids gøy spekulere [emoji1] Hva tror dere at dere får?

Jeg er sykt spent! Er jo mannen sin sæd som bestemmer kjønn, og alle bakover i mannen sin familie har bare gitt gutter [emoji85]! Vi har en gutt fra før, og når vi tok privat ultralyd for å vite kjønnet der lo alle og sa det var bortkasta penger [emoji23][emoji23]. Fordi gutt var selvfølge. Men denne syklusen så hadde vi samleie kun en gang, og det var 4 dager før eggløsning ... og det er jo derfor sjans for jente [emoji1] Hva tror dere? Noen som har erfaringer ift eggløsning og tidspunkt?
Sniker fra desember!

Da vi ventet førstemann kom vi til oul i den tro at det var gutt. Grunnen er at på samboers side av familien hadde det ikke vært jente på over 90år (siden hans bestemor), alle har fått gutter. Du kan tro vi fikk sjokk da jm mente at det var jente, og vi var på to andre ul for oppfølging, fortsatt jente.

Denne gangen er svangerskapet helt likt som sist så vi tenkte jente da, men jammen var det visst gutt nå :p

Hvi
Sist svangerskap volle jeg også ha frukt og smoothie, jeg fikk gutt :Heartblue
Hvis det er en sammenheng blir det gutt her og, har ikke laget Smoothie på år og nå spiser jeg det hver dag :facepalm: men jeg har ingen følelse eller ønske. Litt tidlig tror jeg, blir nok mer virkelig etter første kontroll og oul

Jeg tror det blir gutt, men magefølelsen sier jente - om det gir mening[emoji38][emoji28]

Jeg har tre gutter fra før og alle svangerskapene har vært veldig forskjellig. Jeg tror ikke vi kan oppskriften på jentebabay[emoji23]

Med førstemann bare visste jeg at det ble gutt. Jeg fikk ganske tidlig også en fornemmelse av hvilken dag han ble født og det stemte. Svangerskapet var tungt og jeg var mye sliten.

Med nr 2 trodde jeg det ble jente, det var nok ønsketenkning da jeg ville ha an av hver. Men jeg hadde aldri noen magefølelse. Svangerskapet gikk greit, ingen store plager.

Med nr 3 trodde (ønsket) jeg jente igjen. Ingen magefølelse da heller. Jeg var i så god form som jeg aldri har vært før, et fantastisk flott svangerskap.

Også denne gangen som med førstemann har jeg fått en fornemmelse av hvilken dag babyen kommer. Så jeg er veldig spent på om det stemmer. I så fall blir jeg maimamma i steden for junimamma. Har en følelse av at babyen kommer 31/5[emoji173]️

Har så innmari sterk følelse på at det er gutt at jeg kommer jo til å få hakaslep om det viser seg å være en jente på ul [emoji23] Men glad uansett selvfølgelig [emoji4]

Sånn har jeg det også! Jeg kommer rett og slett til å bli så sjokkert at jeg antagelig vil bruke noe dager på å omstille meg.

Godt det ikke bare er meg! [emoji23][emoji23]

Jeg følte liksom litt på meg at det er en gutt, men ikke veldig sterkt. Så her om dagen kom jeg og mannen opp med et perfekt jentenavn, så jeg tok det som et tegn og tror nå på jente :P
Dersom den der metoden med å se hvilken side av livmora babyen ligger på stemmer, så blir det en jente. Spennende å se :)

Jenta sitter sikkert denne gangen [emoji2] Slik var det hos oss! Bare gutter, plutselig ble jeg gravid med jente, å hun ble første jenta i "søskenbarnflokken" [emoji177]

Her varder på samme måte bare med motsatt Jeg og mine søsken hadde to jenter vær, også fikk jeg gutt som nr 3 :p
Eneste hanen i høneflokken stakar :o

Dette er vår første. Begge to har aller flest gutter i nærmeste familie, så blir spennende. Min mor er sikker på en jente, det er svigermor og. De har sjekket alle mulige kjerringråd, der pekte alt mot jente. Magefølelsen hos sambo og meg sier gutt.

Blant mine venner har det faktisk blitt født flest gutter av de som har hatt kvalme! Jeg er ganske lik nå i form som jeg var sist, så det er jo logisk at en tenker det blir samme kjønn [emoji1] Hadde jeg kastet opp hadde jeg tenkt jente [emoji12]

Samme her. Har ei venninne med to like graviditeter, men en av hver:)

Back
Topp