Hva tror dere? Gutt eller jente i magen [emoji1]

Tror det blir en gutt fordi jenta mi på snart tre har snakket om lillebror og at det er en lillebror. Uten å vite at hun skal bli en søster....

Men mannen har damer på alle kanter. Så det har vi ment hele tiden. At han får bare jenter

Hos oss er det 50/50 med gutter og jenter på alle kanter, så dette blir spennende!

Vårt første svangerskap, så har ingenting å sammenligne med. Magefølelsen er fraværende, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet til OUL...

Tok en test på nett som gjettet gutt, mtp hvordan jeg har det nå. Spennende!

Jeg føler ikke det ene eller det andre. Sist trodde jeg vi skulle få gutt, mest fordi svigermor overtalte meg om at det var «guttelaget» men OUL viste at det var jente :)

Nå bryr vi oss ingenting om kjønnet. Koselig med ei jente til, og stas med en gutt siden da har vi en av hver. Blir takknemlig og glad om vi nok en gang får et friskt barn, også blir det en overraskelse (som vi forhåpentligvis får vite allerede på OUL) hvilket kjønn det er :) (for vi vil vite det)

Jeg begynner å tro at vi venter gutt, basert på lettere kvalme enn sist gang (jente). Synes å huske at jeg ikke kunne levere i barnehagen/gå på butikken uten å kaste opp den gangen, der er jeg ikke nå. Føler meg stort sett uvel, innimellom skikkelig dårlig. Men stort sett går det liksom greit.

Jeg har vært sikker på gutt men trekker mot jente. Kvalmen og matlysten er som ved jentesvangerskapet, jeg trekker mot alt rosa og vi har funnet jentenavn.. Bare helt ut av det blå. Hehe

Jeg aner ikke! Trodde egentlig jeg venta gutt første gangen men det var jente. Jeg ble mye tidligere kvalm denne gangen. Og jo mer kvalme jo større sjanse for jente sies det.. så kanskje det blir ei jente til?

Blant mine venner har det faktisk blitt født flest gutter av de som har hatt kvalme! Jeg er ganske lik nå i form som jeg var sist, så det er jo logisk at en tenker det blir samme kjønn [emoji1] Hadde jeg kastet opp hadde jeg tenkt jente [emoji12]

Gutt tror jeg, vet ikke hvorfor. :p Muligens fordi det var det sist gang bare.

Jeg har alltid følt meg som en jentemamma og helt i begynnelsen av svangerskapet var jeg overbevist om at det det er ei jente til. Men nå begynner jeg å tro at det er en gutt da alle symptomene er annerledes en forrige svangerskap...
Mannen håper vi får balansen opp i huset ved å få gutt denne gangen :)

Samboeren tror det blir en gutt, så han omtaler det som en gutt. De fleste rundt oss har fått jenter. Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, kanskje en jente :)

De sier visst at jentenesvømmerne er gjerne holder ut lengst. Siden vi bare hadde sex to ganger i uken før eggløsning, må det ha vært en svømmer som overlevde noen dager.

Mannen min er helt klar på at det blir gutt, men jeg har i hodet tenkt på det som en "hun" Veldig mye i det siste. Det blir spennende!

Jenta sitter sikkert denne gangen [emoji2] Slik var det hos oss! Bare gutter, plutselig ble jeg gravid med jente, å hun ble første jenta i "søskenbarnflokken" [emoji177]
Jeg er «en sånn en» - eneste jente i en søskenbarnflokk med bare gutter :P

Jeg er så spent på å finne ut om det er gutt eller jente i magen! Har litt jentefølelse, men tror jo ikke på sånne magefølelser i det hele tatt!

Jeg er så spent på å finne ut om det er gutt eller jente i magen! Har litt jentefølelse, men tror jo ikke på sånne magefølelser i det hele tatt!
Tiden vil vise om magefølelsen din hadde rett :) Selv aner jeg ikke hva jeg skal tro. Dette svangerskapet så er jeg jo kvalm 24/7. Det var jeg ikke sist. I dag reagerte jeg til og med på posjonssnusen til gubben :eek::rolleyes: Ikke luktet den før engang. Sist fikk jeg gutt, men jeg tror alle svangerskap er forskjellige uansett. Ikke at det ene eller andre betyr gutt eller jente.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro! Er gaanske lik som sist, men mindre vondt i rygg/murring i mage. Svimler ikke like mye, men kvalmen er litt verre enn sist. Var hekta på junkfood og salt sist - til nå vil jeg ha mye smoothie og frukt [emoji23] hodet mitt sier at det er en gutt, det kan liksom ikke være noe annet. Men en eller annen magefølelse sier at nå kommer jenta?? [emoji12]

Back
Topp