Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har drømt om to jenter, men samboeren tror det er gutt[emoji87] ...jeg vil ikke vite før fødsel da, håper bare det ikke vises på UL. (Og at samboeren «lar» meg få viljen min om å ikke vite[emoji13][emoji56]) Ønsker «alle» her å vite på UL om mulig?[emoji5][emoji854]
Jeg aner ikke hva jeg skal tro! Er gaanske lik som sist, men mindre vondt i rygg/murring i mage. Svimler ikke like mye, men kvalmen er litt verre enn sist. Var hekta på junkfood og salt sist - til nå vil jeg ha mye smoothie og frukt [emoji23] hodet mitt sier at det er en gutt, det kan liksom ikke være noe annet. Men en eller annen magefølelse sier at nå kommer jenta?? [emoji12]
Jeg har drømt om to jenter, men samboeren tror det er gutt[emoji87] ...jeg vil ikke vite før fødsel da, håper bare det ikke vises på UL. (Og at samboeren «lar» meg få viljen min om å ikke vite[emoji13][emoji56]) Ønsker «alle» her å vite på UL om mulig?[emoji5][emoji854]
Gøy å ikke vite! Men jeg tror ikke jeg klarer å la være, mest pga navn. Med jente har vi navnet klart, med gutt må vi virkelig tenke og diskutere for å finne noe.Jeg tror vi ikke ønsker å vite. Visste ikke med nummer en, så det var veldig gøy da han ble født
Jeg tror vi ikke ønsker å vite. Visste ikke med nummer en, så det var veldig gøy da han ble født
Skal du til Lundring?Fikk en gutt i august 2016 å er nesten 110% sikker på enda en gutt skal på ultralyd i uke 13 hos en som er super flink på å se kjønn tidlig så blir spennende å se om han kan se noe
Så spennnde! Hvor raskt «tenkte» du på hva det ble når han kom ut? Må jo være enormt med tanker og følelser på en gang etter fødselen, så kanskje en ikke «får det med seg» med en gang? Hehe, viktigste er at barnet er frisk da[emoji173]️ Hvordan stemte teoriene i forkant, når du ser tilbake?[emoji854]
Jepp det stemmerSkal du til Lundring?
Jeg også bestilt time uke 13!! Gleder megJepp det stemmer
Samme herJeg også bestilt time uke 13!! Gleder meg