Hva tror dere? Gutt eller jente i magen [emoji1]

Ingen ide! Men har mange gutter i familien så føler kanskje det blir det [emoji6]

Har en gutt og er veldig usikker på hva jeg kunne tenkt meg om jeg kunne valgt. Har på følelsen at det er jente siden jeg ikke har noen symptomer så langt i forhold til første gang :) viktigst et at bebien er frisk og hel

Jeg har drømt om to jenter, men samboeren tror det er gutt[emoji87] ...jeg vil ikke vite før fødsel da, håper bare det ikke vises på UL. (Og at samboeren «lar» meg få viljen min om å ikke vite[emoji13][emoji56]) Ønsker «alle» her å vite på UL om mulig?[emoji5][emoji854]

Jeg har drømt om to jenter, men samboeren tror det er gutt[emoji87] ...jeg vil ikke vite før fødsel da, håper bare det ikke vises på UL. (Og at samboeren «lar» meg få viljen min om å ikke vite[emoji13][emoji56]) Ønsker «alle» her å vite på UL om mulig?[emoji5][emoji854]

Jeg tror vi ikke ønsker å vite. Visste ikke med nummer en, så det var veldig gøy da han ble født:Heartblue

Jeg aner ikke hva jeg skal tro! Er gaanske lik som sist, men mindre vondt i rygg/murring i mage. Svimler ikke like mye, men kvalmen er litt verre enn sist. Var hekta på junkfood og salt sist - til nå vil jeg ha mye smoothie og frukt [emoji23] hodet mitt sier at det er en gutt, det kan liksom ikke være noe annet. Men en eller annen magefølelse sier at nå kommer jenta?? [emoji12]

Sist svangerskap volle jeg også ha frukt og smoothie, jeg fikk gutt :Heartblue

Vi har ei jente og en gutt fra før... då har vi visst det når dei blei født! No e planen å ikkje vite ka det blir... men vi får sjå om vi klare å la ver når vi kjem på oul! [emoji85]

Drømte at jeg fikk en jente inatt [emoji7]

Siden jeg er mer kvalm enn sist har jeg en liten følelse av at det er jente. Har gutt fra før. Men mulig det er litt fordi jeg håper på jente, for da har vi navnet klart.

Jeg tror vi ikke ønsker å vite. Visste ikke med nummer en, så det var veldig gøy da han ble født:Heartblue
Gøy å ikke vite! Men jeg tror ikke jeg klarer å la være, mest pga navn. Med jente har vi navnet klart, med gutt må vi virkelig tenke og diskutere for å finne noe.

Så spennnde! Hvor raskt «tenkte» du på hva det ble når han kom ut? Må jo være enormt med tanker og følelser på en gang etter fødselen, så kanskje en ikke «får det med seg» med en gang? Hehe, viktigste er at barnet er frisk da[emoji173]️ Hvordan stemte teoriene i forkant, når du ser tilbake?[emoji854]

Så spennnde! Hvor raskt «tenkte» du på hva det ble når han kom ut? Må jo være enormt med tanker og følelser på en gang etter fødselen, så kanskje en ikke «får det med seg» med en gang? Hehe, viktigste er at barnet er frisk da[emoji173]️ Hvordan stemte teoriene i forkant, når du ser tilbake?[emoji854]

Første jeg sa da de la han på brystet var «hva ble det?». De var litt forfjamset, så sjekket de og vi ble kjempeglade.
Alle hadde sagt de trodde jente. Jeg hadde ikke peiling:p
Forrige gang var jeg i veldig god form i første trimester, denne gangen er jeg kvalm. Så nå tenker jeg kanskje det er en jente...:Heartpink
Blir uansett glad, men hadde vært gøy med en av hver:happy:

Jeg ønsker å vite kjønn ja. Syns ikke det er så mange fine klær som er kjønnsnøytrale og liker godt å bruke farger. Og siden jeg er kontroll freak må alt handles inn på forhånd :p

Forrige gang fikk jeg en skikkelig sterk magefølelse på jente etter ultralyd i uke 12. Vi visste ikke kjønn før fødsel, og noe av det første jeg sa var "det er ei jente?". Jammen stemte det!

Svangerskapet er ganske likt som sist til nå, men jeg har ingen magefølelse, og har heller ikke vært på ultralyd. Denne gangen vil vi nok vite kjønnet, så har vi gjort begge deler, og begge har fått "viljen" sin (mannen ville vite sist, ikke jeg).

Magefølelsen sier det er jente, men hver gang jeg drømmer om babyen så er det en gutt. Liksom underbevisstheten prøver å forberede meg på alt mulig :) Tror jeg har drømt meg gjennom det meste av diagnoser også! :hilarious:

Back
Topp