Hva tror dere at dere bærer på?

Har en jente og en gutt fra før av så er fristet til å ikke ville vite kjønn denne gangen men vet ikke om jeg klarer å ikke vite :p jg er veldig sånn at jeg vil pynte meg litt ekstra for tiden så mulig det er en lite prinsesse der inne. Mannen er sikker på at det er gutt. Så tiden vil vise hvem av oss som har rett.
 
Mannen tror det blir en jente og håper på det, mens jeg tror tidvis det er en gutt! :) Vi blir likeglad uansett hva som kommer, men hadde vært koselig med en jente til storebror :)
 
Troooor det kan bli jente med tanke på når vi hadde sex og i forhold til EL. Men på den andre siden så har både samboers bror og søster tilsammen 5 gutter, så "risiko" for gutt er jo stor :D hehe

Håper på jente selvfølgelig men uansett hva det blir vil vi bli like glade :)
 
Trur det blir jente her. Spennende å se etterhvert. Har nok lyst å vite slik at jeg kan kjøpe inn litt farger etterhvert
 
Trodde først jente men nå begynner jeg å tro litt gutt.. Siden jeg har så lite plager igjen.. Største forskjellen nå er at sist kunne jeg ikke spise noe uten at det smakte dårlig. Nå har jeg god apetitt
 
Litt vanskelig å si ennå, for svangerskapet er på mange måter likt med mitt første (jente) men allikevel litt annerledes. Nr. to (jente) var helt annerledes enn med nr. en og dette svangerskapet (mye mer kvalm). Er litt i guttemodus, men det kan gjerne være fordi vi har to jenter fra før ;)

Og så sies det vel at sannsynligheten for å få en av samme kjønn som tidligere øker for hvert svangerskap, mener jeg å ha lest? :confused005

Uansett er han eller hun hjertelig velkommen :Heartred
 
Back
Topp