Hva tror dere at dere bærer på?

Syns svangerskapet er anderledes enn sist. Når jeg har hatt symptomet har Eg følt meg kvalm, hodepine og jeg har godtesug. Aldri vært glad i søtt mest salt. Sist fikk Eg ikke i meg mat nå går det fint.. Men er jo ikke sikkert det blir jente, men hadde vært kjekt
 
Hvordan prøver man på en gutt? :p
Alltid størst sannsynlighet for gutt :p og ofte sex gjør at det er større sjanse for gutt.
Siden gitte cellene svømmer raskest.. Men jentecellene lever lengre så om man ikke har sex rett før eggløsning er sjansen større for jente :p
 
Min mor, søster og ei venninne mener jente. Hadde vært kjekt med ei jente, siden jeg har to gutter fra før, men jeg har ingen anelse...
 
Hver gang jeg snakker om fremtiden og den kommende babyen i februar så sier jeg og tenker "han", uten at jeg kan noe for det. så jeg har en sterk magefølelse av at det er det det blir:) Jeg ønsker uansett en av hver, så jeg blir glad uansett hva det blir <3
 
Jeg har ingen anelse:)
 
Jeg har drømt flere ganger før vi ble gravide at vi skulle ha ei jente til. Mamma har drømt det, og naboen har hatt det på følelsen. Svigermor sier også hun tror det er jente, så hvis dette er gutt så må jeg klø meg i hodet :p
Blir glad uansett om det er gutt eller jente :)
 
Ikkje hatt noe på følelsen før nå, men nå føler jeg plutselig at det er ei lita jente inni magen. Her er begge kjønn like ønsket, og magefølelsen har jeg ingen anelse på hvor kommer fra :)
 
Føler gutt, men trur jente siden vi hadde sex før sambo dro på guttetur å jeg hadde el noen dager etter sex :p
 
Jeg har jente fra før, og ser for meg to søstre. Har samme graviditetssymptomer som sist
 
Spiller ingen rolle for meg om det er gutt eller jente, men tar meg selv i å referere til "hun" når jeg snakker om den lille i magen. Har en liten følelse av at det er jente, samtidig som det er 50/50.
 
Alle rundt oss tror det er gutt, mamma drømmer jevnlig at det er gutt også :p Hihi så tror det er gutt, blir spennende og se :D
 
Jeg har en sterk følelse på gutt, samboer har ingen mening Spiller ingen trille, så lenge han/hun er frisk og rask ❤️ Får se på ultralyd i september
 
Jeg har virkelig ikke peiling! Pleier å få en følelse av hva det kan være når venner og familie venter barn, men med meg selv er jeg helt grønn! :)
 
Back
Topp