Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Enig med deg! Skjønner ikke hvordan alle kan ha så sterke følelser for hva det er inni der. For min del har det ikke helt gått opp for meg at det er noe inni der enda. Eller det vet jeg jo ikke om det er heller. Får vite om en uke på tul
Var hvertfall superkvalm fra før positiv test sist og til uke 16, det var en guttJeg føler det er gutt. Er det ikke i gammel myte at hvis man er veldig mye kvalm, så er det jente? Jeg er i hvertfall lite kvalm og føler derfor at det blir gutt
Trodde det var omvendt? Jeg var sykt kvalm forrige svangerskap, med gutt. Spydde flere ganger daglig fra uke 5 til uke 16, før det ga seg.Jeg føler det er gutt. Er det ikke i gammel myte at hvis man er veldig mye kvalm, så er det jente? Jeg er i hvertfall lite kvalm og føler derfor at det blir gutt
Har seg så nært eggløsningsdato som mulig. Gutte-spermiene lever kortere enn jente-spermiene, så da må man prøve så nært som mulig.Hvordan prøver man på en gutt?
Du kan jo gå ut i fra deg selvHaha, måtte inn å sjekke dette kinesiske fødselskartet.. Men dette er jo altså donoregg, og siden jeg ikke vet alder (eller noe annet) på donor, så kunne ikke dette hjelpe stort... Så her er det bare å vente i spenning