Hva tror dere at dere bærer på?

Både gubben og svigermor drømte om ei lita jente før jeg fikk positiv test, så har litt jentefølelse. Gubben tror allikevel at det blir en gutt :p
Men uansett kjønn så er den like ønsket <3
 
Haha! Enig med deg! Skjønner ikke hvordan alle kan ha så sterke følelser for hva det er inni der. For min del har det ikke helt gått opp for meg at det er noe inni der enda. Eller det vet jeg jo ikke om det er heller. Får vite om en uke på tul :)


Hehe, ja:) akkurat sånn har jeg det også :) er forferdelig kvalm så vil tro det er noen inni der, spent på tidlig ul om 2 uker :)
 
Jeg håper bare det er liv inni der, mens samboer tror det er trillinger :D:laughing025 ...!! Bare en uke til tidlig ul nå...så spennende!!!
 
Jeg har angst for tvillinger. Hadde vært kult med en jente siden jeg har en gutt fra før. Men egentlig spiller kjønnet ikke så mye rolle for meg, mens mannen min ønsker deg et helt fotball lag med gutter
 
Aner ikke, føler ikke at det er det ene mer enn det andre. Men håper egentlig på gutt, da jeg har alt for mye ubrukte ting fra kommende storebror. Men kjekt med jente og, for da kan jeg shoppe masse nytt:)
 
Jeg føler det er gutt. Er det ikke i gammel myte at hvis man er veldig mye kvalm, så er det jente? Jeg er i hvertfall lite kvalm og føler derfor at det blir gutt :)
 
Jeg føler det er gutt. Er det ikke i gammel myte at hvis man er veldig mye kvalm, så er det jente? Jeg er i hvertfall lite kvalm og føler derfor at det blir gutt :)
Var hvertfall superkvalm fra før positiv test sist og til uke 16, det var en gutt :)
 
Jeg aner ikke, har faktisk ingen følelse av det ene eller det andre.

Vi har til sammen 3 gutter, så regner med det blir en gutt til. (Selv om det hadde vært veldig gøy med ei lita jente nå) :p
 
Haha, måtte inn å sjekke dette kinesiske fødselskartet.. Men dette er jo altså donoregg, og siden jeg ikke vet alder (eller noe annet) på donor, så kunne ikke dette hjelpe stort... Så her er det bare å vente i spenning ;)
 
Jeg føler det er gutt. Er det ikke i gammel myte at hvis man er veldig mye kvalm, så er det jente? Jeg er i hvertfall lite kvalm og føler derfor at det blir gutt :)
Trodde det var omvendt? Jeg var sykt kvalm forrige svangerskap, med gutt. Spydde flere ganger daglig fra uke 5 til uke 16, før det ga seg.
 
Tror det er jente, da jeg har lest at jentesvømmerne overlever lengst, og jeg tror befruktning skjedde en god stund etter sex :p Hadde vært praktisk med jente og, men jeg bryr meg ikke så lenge alt går bra denne gangen :)
 
Har en følelse på jente hittil. Forrige gang var det gutt, da ville jeg bare ha salte ting, ingen brus eller noe søtt!! Nå vil jeg gjerne ha søtt :p
 
Hvordan prøver man på en gutt? :p
Har seg så nært eggløsningsdato som mulig. Gutte-spermiene lever kortere enn jente-spermiene, så da må man prøve så nært som mulig.

Men har mer og mer tenkt på jente, igjen.

Men kjønn spiller ingen rolle. Vi er heldige som kan bli gravide og få barn. ;)
 
Gutt kanskje? Hmm, usikker :p alt er veldig velkomment uansett kjønn her <3
 
Både jeg og min kjære tror det er gutt, men hvorfor vet jeg ikke. Jeg blir glad uansett hvilket kjønn det er
 
Tror jeg har gutt. Er helt annerledes enn sist gang da jeg fikk jente.
 
Back
Topp