Hva tror dere at dere bærer på?

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Jente? Gutt? Ingen anelse? Jeg er veldig usikker selv. Da jeg satt med positiv test i hånda (noe som forsåvidt var en overraskelse i seg selv) så holdt jeg på å si gutten vår, men nå vet jeg ikke. Har to jenter fra et tidligere forhold, så hadde vært litt stas med en gutt da, men selvfølgelig har ikke kjønnet noe å si :)
 
Ingen aning :) først vil jeg gjerne vite om det i det hele tatt er en liten en der :p
 
Veldig usikker :) har en gutt fra før og tenker det hadde vært praktisk med en gutt til, spesielt siden de blir såpass tette i alder :) men på samme tid føler jeg at alt er motsatt enn sist, så kanskje det er en liten jente :)
 
Jeg har ingen anelse denne gangen, bare vet der er hele anerledes fra sist..:
 
Håper det er en der i det hele tatt :) Hadde vært praktisk med ei jente til, spesielt siden de kommer så tett, men hyggelig med en av hver også. Tror mannen innerst inne har lyst på en liten gutt i familien :)
 
Jeg syns svangerskapet virker litt annerledes, men mulig det er fordi det er litt tidlig enda. Har jente fra før, så innbiller meg at det er gutt nå. Men hadde vært praktisk med jente da, med tanke på arv ;) Bare håper det er en frisk og fin baby jeg :)
 
Trur gutt :p har gutt og jente fra før. Mest praktisk med jente siden lillesøster er 16 mnd når babyen kommer. Men hadde også vært stas for mannen å få en biologisk sønn :)
 
gubben håper på gutt, en "kusine" (samboer til min fetter) mener jente... :p venninne av meg mener jeg får tvillinger... :p hahah så vi får se... :p
 
Samboern var sikker på at det var jente da vi bestemte oss for å slutte med prevensjon :p
Jeg blir litt påvirket av han, men aner ikke. Samboer har en sønn fra før, så en av hver hadde vært kos :)
Samboer sier at barn nr 2 blir gutt :p
 
Tror det er en gutt! Har To jenter fra før av. Og vi har prøvet oss på en gutt denne gangen. :) Gjenstår å se da! ;)
 
Ingen aning :) først vil jeg gjerne vite om det i det hele tatt er en liten en der :p
Haha! Enig med deg! Skjønner ikke hvordan alle kan ha så sterke følelser for hva det er inni der. For min del har det ikke helt gått opp for meg at det er noe inni der enda. Eller det vet jeg jo ikke om det er heller. Får vite om en uke på tul :)
 
Jeg aner jo ikke, men jeg har helt andre symptomer enn de to tidligere gangene, så da tror jeg kanskje det nå er gutt....men egentlig så tror jeg jo det blir en tredje jente, det har jeg liksom bare tenkt...bare så rart at det var så likt de to andre gangene og nå så ulikt (foreløpig i hvert fall).
 
Back
Topp