Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint påFå se alt det fine dere strikker til den lille! Jeg er 4+6 og godt i gang med en Willums selebukse i str 2-4 mndDeler bilder når jeg har kommet lenger!
Vis vedlegget 402981
Jeg burde strikke et stripete teppe for å få brukt opp alt av restegarnDen er så fin! Jeg tenkte å begynne med teppe, romper og kanskje lue. Men syns det er litt kjedelig å bare strikke nøytrale farger, så blir vel mer etter hvert![]()
Det blir et fargerikt teppe, haha!Jeg strikket en til nevøen min og han var så fin i denDenne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint på![]()
Tenkte jeg skulle strikke Teddypants av Petiteknit, og mulig jeg må få en Willums på pinnene også etterpåJeg strikket en til nevøen min og han var så fin i denMå bare ha en selv da! Tror egentlig jeg kommer til å strikke mange av dem fordi de er så lettstrikka og praktiske
![]()

Veldig forståelig!Har ikke tid med en 1åring hjemme![]()
Petiteknit har fine og enkle oppskrifter hvor mange er nybegynnervennligÅåh jeg må lære meg å strikke, så mye fint![]()
Tusen takk for tipsPetiteknit har fine og enkle oppskrifter hvor mange er nybegynnervennligDer finner du også instruksjonsvideoer. Å strikke et teppe i vanlig rillestrikk for eks. er jo veldig enkelt, og så godt å ha!
![]()
Votter! Ensfargede votter uten tommel!Tips til noe å strikke for en som er helt noob? (Som ikke er pledd). Det er så mye fint og jeg har så lyst å lære![]()
Begynte å strikke når jeg gikk gravid med førsteÅåh jeg må lære meg å strikke, så mye fint![]()
Ja, nå har jeg kommet i gang herBegynte å strikke når jeg gikk gravid med første![]()
Spennende! Hva strikker du?Ja, nå har jeg kommet i gang her![]()