Herlig bilde!Ankers trøye er et ganske enkelt prosjekt! Jeg lagde den når jeg var noob Og fin genser da! I tillegg er oppskriftene fra petiteknit veldig detaljerte, så det er lett å forstå alt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig bilde!Ankers trøye er et ganske enkelt prosjekt! Jeg lagde den når jeg var noob Og fin genser da! I tillegg er oppskriftene fra petiteknit veldig detaljerte, så det er lett å forstå alt!
Den der Augustins er fin. Husker ikke helt navnet nå.Del gjerne om du har navn på noen fine tepper
Åå, det var fint!Har satt i gang kommende farmor og mormor til å strikke hentesett. Blir i hvit og mørk oransj.
Egentlig alt av beige, brunt, burgunder, mørkeblå, olivengrønn og rust Synes det er fint til både jente og gutt Er ikke superglad i rosa egentlig, men synes lyng er en utrolig fin farge til jente!Så mange gode tips her! Hvilke nøytrale farger liker dere?
Så fine!!Vis vedlegget 405698
Strikker spiralsokker de er uten hel så kan brukes en god stund <3 lett for nybegynnere som meg
De er såå geniale! Såå fine de bleVis vedlegget 405698
Strikker spiralsokker de er uten hel så kan brukes en god stund <3 lett for nybegynnere som meg
Det blir veldig lite rosa på denne fronten også, om vi skulle få ei jente Skjønner ikke, men klarer virkelig ikke at det skal være så mye rosa bare fordi «jente». Elsker blått og grønt på jente, men med fine «jentete» strikkemønstreEgentlig alt av beige, brunt, burgunder, mørkeblå, olivengrønn og rust Synes det er fint til både jente og gutt Er ikke superglad i rosa egentlig, men synes lyng er en utrolig fin farge til jente!
Elsker alle fargene Knitting For Olive har på sin Merinoull Blir nok strikket mye med det garnet. Veldig godt å strikke med også Se så fine!Det blir veldig lite rosa på denne fronten også, om vi skulle få ei jente Skjønner ikke, men klarer virkelig ikke at det skal være så mye rosa bare fordi «jente». Elsker blått og grønt på jente, men med fine «jentete» strikkemønstre
Det er jo såå fint med brunt og beige! Eller natur for den delDere som strikker ting allerede nå, hvilke farger bruker dere? De færreste vet vel kjønn enda, og blir vel nok rosa/blått i andre ting. Har tenkt litt på brunt, beige, grå og hvitt, men føler det blir veldig nøytralt/kjedelig
Aldri testet ut så det må definitivt prøvesElsker alle fargene Knitting For Olive har på sin Merinoull Blir nok strikket mye med det garnet. Veldig godt å strikke med også Se så fine!
Så kult! Jeg har også sett på samme oppskriften og hatt lyst til å strikke den litt usikker enda hvilket garn jeg skal brukeVis vedlegget 406331
Gleder meg til å strikke dette til lille i magen
Jeg bruker det som fulgte med fra hobbii, det er flerfarget, så stripene kommer av seg selv uten at man må bytte tråd!Så kult! Jeg har også sett på samme oppskriften og hatt lyst til å strikke den litt usikker enda hvilket garn jeg skal bruke