Fint jo!!!Hater å strikke glattstrikk frem og tilbake. Strikkefastheten min blir helt på bærtur når det blir rett og vrang Jaja. Hjemmestrikk skal se hjemmestrikka ut, si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint jo!!!Hater å strikke glattstrikk frem og tilbake. Strikkefastheten min blir helt på bærtur når det blir rett og vrang Jaja. Hjemmestrikk skal se hjemmestrikka ut, si
Sniker her! Denne var fin, kva heiter oppskrifta?Strikker denne søte heldressen! Kjekk å ha på seg i bilstolposen og vognposen på vinteren Vis vedlegget 406388
Chunky minstendress fra klompelompeSniker her! Denne var fin, kva heiter oppskrifta?
Jeg liker den jeg nettopp la utNå som vi vet at vi får en jente, er det noen som har noe forslag til noe fint å strikke?
Oi! Ja den var superfin! Hadde lyst til å strikke jakke også. Takk for tips!Jeg liker den jeg nettopp la ut
Oi! Ja den var superfin! Hadde lyst til å strikke jakke også. Takk for tips!
La til en liten jeg også med ting jeg skal strikke til jenteNå som vi vet at vi får en jente, er det noen som har noe forslag til noe fint å strikke?
Oi! Så gøy! Blir kjempefinDen er kjempe lett å strikke og. Startet i går, men ser jeg burde gått ned en pinnestr
Ååå tusen takk! Masse fint!La til en liten jeg også med ting jeg skal strikke til jente
Likte fargekombinasjonenVis vedlegget 406331
Gleder meg til å strikke dette til lille i magen
Ja enig Straks halvveis nåLikte fargekombinasjonen
Sniker fra januar .Jeg har falt helt pladask for Molly hentesett, men måtte justere fargen for å passe gutt. Har strikka ferdig lua og starta på jakken, buksa skal få lik farge som lua. Jeg bare eeelsker denne grønnfargen som er på jakken
Mulig det må bli en lue til da jeg ikke var helt fornøyd med resultatet på denne, mulig det blir bedre med en liten vask. Syns dessuten at den bretten kanskje blir litt voldsom/tykk, så tenker å lage en versjon uten brettekant
Vis vedlegget 410474