Hva strikkes det til baby? <3

Har nå bestemt meg for å strikke chunky amaliegenser :love7 Fordelen med NordNorge er at det man strikker kan brukes MASSE fordi ullsesongen nesten er året rundt. Har også stjålet noen ideer fra dere andre som står på lista
 

Vedlegg

  • IMG_9095.png
    IMG_9095.png
    2,6 MB · Visninger: 26
Nå fikk jeg lyst til å begynne å strikke igjen, men jeg har egentlig ikke tid.
 
Jeg har falt helt pladask for Molly hentesett, men måtte justere fargen for å passe gutt. Har strikka ferdig lua og starta på jakken, buksa skal få lik farge som lua. Jeg bare eeelsker denne grønnfargen som er på jakken :love7

Mulig det må bli en lue til da jeg ikke var helt fornøyd med resultatet på denne, mulig det blir bedre med en liten vask. Syns dessuten at den bretten kanskje blir litt voldsom/tykk, så tenker å lage en versjon uten brettekant :woot:

1000001096.jpg
 
Jeg har falt helt pladask for Molly hentesett, men måtte justere fargen for å passe gutt. Har strikka ferdig lua og starta på jakken, buksa skal få lik farge som lua. Jeg bare eeelsker denne grønnfargen som er på jakken :love7

Mulig det må bli en lue til da jeg ikke var helt fornøyd med resultatet på denne, mulig det blir bedre med en liten vask. Syns dessuten at den bretten kanskje blir litt voldsom/tykk, så tenker å lage en versjon uten brettekant :woot:

Vis vedlegget 410474
Sniker fra januar :).
Så fint hentesett :). Hvilket garn og farge er det ?:)
mulig jeg må strikke det samme hentesettet til vår januar spire :)
 
Back
Topp