Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint påFå se alt det fine dere strikker til den lille! Jeg er 4+6 og godt i gang med en Willums selebukse i str 2-4 mnd Deler bilder når jeg har kommet lenger!
Vis vedlegget 402981
Jeg burde strikke et stripete teppe for å få brukt opp alt av restegarn Det blir et fargerikt teppe, haha!Den er så fin! Jeg tenkte å begynne med teppe, romper og kanskje lue. Men syns det er litt kjedelig å bare strikke nøytrale farger, så blir vel mer etter hvert
Jeg strikket en til nevøen min og han var så fin i den Må bare ha en selv da! Tror egentlig jeg kommer til å strikke mange av dem fordi de er så lettstrikka og praktiskeDenne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint på
Tenkte jeg skulle strikke Teddypants av Petiteknit, og mulig jeg må få en Willums på pinnene også etterpåJeg strikket en til nevøen min og han var så fin i den Må bare ha en selv da! Tror egentlig jeg kommer til å strikke mange av dem fordi de er så lettstrikka og praktiske
Veldig forståelig!Har ikke tid med en 1åring hjemme
Petiteknit har fine og enkle oppskrifter hvor mange er nybegynnervennlig Der finner du også instruksjonsvideoer. Å strikke et teppe i vanlig rillestrikk for eks. er jo veldig enkelt, og så godt å ha!Ååh jeg må lære meg å strikke, så mye fint
Tusen takk for tipsPetiteknit har fine og enkle oppskrifter hvor mange er nybegynnervennlig Der finner du også instruksjonsvideoer. Å strikke et teppe i vanlig rillestrikk for eks. er jo veldig enkelt, og så godt å ha!
Votter! Ensfargede votter uten tommel!Tips til noe å strikke for en som er helt noob? (Som ikke er pledd). Det er så mye fint og jeg har så lyst å lære
Begynte å strikke når jeg gikk gravid med førsteÅåh jeg må lære meg å strikke, så mye fint
Ja, nå har jeg kommet i gang herBegynte å strikke når jeg gikk gravid med første
Spennende! Hva strikker du?Ja, nå har jeg kommet i gang her