Hva strikkes det til baby? <3

Oblivion

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Få se alt det fine dere strikker til den lille! Jeg er 4+6 og godt i gang med en Willums selebukse i str 2-4 mnd ❤️ Deler bilder når jeg har kommet lenger!

373E9368-68E5-4A32-8EEC-6129B85B9B42.jpeg
 
Den er så fin! Jeg tenkte å begynne med teppe, romper og kanskje lue. Men syns det er litt kjedelig å bare strikke nøytrale farger, så blir vel mer etter hvert :cat:
 
Få se alt det fine dere strikker til den lille! Jeg er 4+6 og godt i gang med en Willums selebukse i str 2-4 mnd ❤️ Deler bilder når jeg har kommet lenger!

Vis vedlegget 402981
Denne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint på ❤️
 
Den er så fin! Jeg tenkte å begynne med teppe, romper og kanskje lue. Men syns det er litt kjedelig å bare strikke nøytrale farger, så blir vel mer etter hvert :cat:
Jeg burde strikke et stripete teppe for å få brukt opp alt av restegarn :hilarious: Det blir et fargerikt teppe, haha!
 
Denne buksa er såå fin! Den hadde vi til minstemann på 1 årsfotografering, sitter så fint på ❤️
Jeg strikket en til nevøen min og han var så fin i den ❤️ Må bare ha en selv da! Tror egentlig jeg kommer til å strikke mange av dem fordi de er så lettstrikka og praktiske :)
 
Jeg strikket en til nevøen min og han var så fin i den ❤️ Må bare ha en selv da! Tror egentlig jeg kommer til å strikke mange av dem fordi de er så lettstrikka og praktiske :)
Tenkte jeg skulle strikke Teddypants av Petiteknit, og mulig jeg må få en Willums på pinnene også etterpå ❤️
 
Har ikke tid med en 1åring hjemme :hilarious:
 
Petiteknit har fine og enkle oppskrifter hvor mange er nybegynnervennlig :) Der finner du også instruksjonsvideoer. Å strikke et teppe i vanlig rillestrikk for eks. er jo veldig enkelt, og så godt å ha! ❤️
Tusen takk for tips❤️
 
Tips til noe å strikke for en som er helt noob? (Som ikke er pledd). Det er så mye fint og jeg har så lyst å lære ❤️
 
Har så lyst til å strikke mye forskjellig, men starta rett og slett med et pledd :laughing002 Kun for å få satt i gang fingrene igjen, da det er evigheter siden jeg strikka sist
 
Back
Topp