Hva slags symptomer

Sist gang jeg gikk gravid og etter fødsel gikk puppene fra C til F cup!! Etter amming ble ferdig og jeg fikk gravidvekta bort, gikk de ned til D. Nå er jeg 5+3 og jeg ser allerede at puppene har økt en cup:eek: forrige gang ble det fryktelig dyrt, må se i skapet om jeg har noen fra før. Håper virkelig ikke de øker like mye denne gang, men med økning så tidlig frykter jeg det:oops:
Jeg bruker sportsbh, er så mye bedre og de kan vokse litt også da. Mine har også vokst allerede, mannen har hatt inspeksjon og konkludert med det :laughing001
 
Flere som våkner opp uten noen symptomer? Føler meg så lite gravid på morgenen

Jeg har alltid mest symptomer på kvelden, så mange morgener våkner jeg opp og glemmer at jeg er gravid. I dag våknet jeg imidlertid både kvalm og tissetrengt, men kvalmen var nok fremprovosere pga smågodtspising i går kveld :rolleyes:
 
Jeg har alltid mest symptomer på kvelden, så mange morgener våkner jeg opp og glemmer at jeg er gravid. I dag våknet jeg imidlertid både kvalm og tissetrengt, men kvalmen var nok fremprovosere pga smågodtspising i går kveld :rolleyes:

Hehe det ble en del smågodt her i gårkveld også. Litt småkvalm i bølger da, men gikk fort over heldigvis:) det gjør jeg også hver morgen, må opp på do, men nesten alltid til samme klokkeslett sånn rundt 6 tiden. Heldigvis ingen morgenkvalme med oppkast! Det hadde jeg ikke sist heller, måtte bare ha frokost så gikk det greit:)
 
Jeg har ikke så mange/voldsomme symptomer, noe som selvfølgelig gjør meg bekymret. Veldig lite kvalm, og puppene er bare sporadisk vonde. Ellers er jeg svimmel innimellom, og må tisse på natten. Merker ikke så mye utenom det.
Tar meg selv i å ta en test i ny og ne for å se at de fortsatt er sterke. De er nok mettet for lenge siden. Tror ikke jeg kommer til å føle meg gravid før etter TUL. 9 dager til!
 
Jeg bruker sportsbh, er så mye bedre og de kan vokse litt også da. Mine har også vokst allerede, mannen har hatt inspeksjon og konkludert med det :laughing001

Samme her, bare jeg merket det før mannen. Han måtte inspisere nøye før han kom til samme konklusjon :laughing021
 
Litt ømme pupper og Luktesans fra en an verden.
Føler meg nesten ikke gravid siden jeg ikkje har like sterke symptomer som sist, :cat:men skal vel være glad så lenge det varer. Kommer vel snart snikende:nailbiting::nailbiting:
 
Jeg går oftere på toalettet selv om jeg ikke synes jeg er noe særlig flink til å drikke.

Har veldig mye vann i munnen og må svelge spytt hele tiden. Noe stikking i brystene og murring i livmor. Håper det siste bare er voksesmerter og ikke noe annet (har hatt to blødninger siste dagene).
 
Jeg aner ikke om jeg er sulten eller mett for tiden heller. Merker at jeg er sulten når jeg har begynt å spist.

Jeg blir hvertfall uggen etter jeg har spist nå. Flere som har det slik?
 
Har hatt ekstrem sultfølelse, spiser midddag og etter en time kan jeg ta en middagsporsjon til.
I dag kom uggenfølelsen, og merker det i brystvortene og murringer.
 
Har også veldig murringer i korsryggen. Håper det også er normalt. + på ene siden av magen og nedover lårene. Rar følelse.
 
Ingen symotomer, bortsett fra noen kvalmekast innimellom.
 
Jeg er 4 + 1 i dag og har masse stikninger, småvondt i magen... Og jeg har reagert på en del lukter i dag. Er ikke det litt tidlig?
 
Jeg aner ikke om jeg er sulten eller mett for tiden heller. Merker at jeg er sulten når jeg har begynt å spist.

Jeg blir hvertfall uggen etter jeg har spist nå. Flere som har det slik?

Ekstremt uggen etter jeg har spist. Eller, egentlig uggen hele tiden, vanskelig å i det hele tatt sette seg ned for å spise. Men ekstra etter måltider.
 
Sønnen min er skikkelig tett og slimete, og vanligvis bryr jeg meg ikke, men i dag nøys han skikkelig ut over alt, og da måtte jeg lukke øynene mens jeg tørket opp for jeg brakk meg skikkelig :p
 
Idag kjenner jeg veldig stikkinger på hver sin side. Spesielt når jeg strekker meg og da kjenner jeg godt stikkning på høyre side. Håper det også er normalt :p Eller kanskje det også er ligamentsmerter?
 
Veldig lite til symptomer i dag annet enn at brystene er ømme, noe de har vært siden IKM. Jeg prøver å ikke bekymre meg for det, symptomer kommer og går jo.
 
Back
Topp