Hva slags symptomer

Andre med løs mage? Jeg fikk sjikkelig eksplosjon i dag, men gikk fort over. Ellers har jeg sykt vonde brystvorter og småkvalm :)
Er 4+6 i dag :D
 
Ømme pupper, det «bobler og strammer» i magen og så har kvalmen begynt å snike seg på... :depressed: Panikk for at kvalmen dkal vare ut hele svangerskapet. Hadde hyperemesis forrige gang...
 
I dag merka jeg første symptom.
Nei, nå lyver jeg. Har spist to frokoster hele uka. Med andre ord: en helt vill appetitt tidlig på dagen. Og jeg som vanligvis gjerne ikke spiser før lunsj.

Men utenom det: første symptom.
Lukt!
Klarte ikke sette i oppvaskmaskin etter første frokost i dag. Vi hadde nemlig fiskepinner til middag i går, satt tallerker inn i halvvarm oppvaskmaskin... den lukta der, altså! Jeg brakk meg og måtte sette frokostskålene på benken. Jeg brekker meg aldri til vanlig. Hadde jeg fremdeles ikke visst jeg var gravid, hadde den brekningen der alene gjort at jeg tok en test.

Forrige svangerskap hadde jeg supernese. Takla ikke kaffelukt (til min manns fortvilelse). Og verste lukta jeg kjente var avkappede blomster som hadde stått 3 dager + i vann. Sånn.. lukten av fredagens blomster på mandag, liksom. Det lukter jo egentlig ingenting, men forrige svangerskap måtte jeg ta en lang blomsterpause rett og slett.
 
Idag kjenner jeg veldig stikkinger på hver sin side. Spesielt når jeg strekker meg og da kjenner jeg godt stikkning på høyre side. Håper det også er normalt :p Eller kanskje det også er ligamentsmerter?
Det er ligamentsmerter ja :) kan være ganske ubehagelig, men helt normalt (som jeg føler alt annet er også under en graviditet :p )
 
Ømme pupper, det «bobler og strammer» i magen og så har kvalmen begynt å snike seg på... :depressed: Panikk for at kvalmen dkal vare ut hele svangerskapet. Hadde hyperemesis forrige gang...
Håper du slipper unna det :arghh:
 
Har ikke såå mye symptomer. Er bare 4+5 nå, og jeg har litt mensen smerter, litt ømme bryster, sliten/trøtt, og føler meg ikke 100%.
Sist gang kom kvalmen i uke 6-9 og da var jeg bare uggen, og kastet aldri opp. Men håper det kommer liiitt mer symptomer snart
 
Andre med løs mage? Jeg fikk sjikkelig eksplosjon i dag, men gikk fort over. Ellers har jeg sykt vonde brystvorter og småkvalm :)
Er 4+6 i dag :D

Ja litt fler dager på rad nå. pleier ikke ha det..
Litt stikkinger i livmora, ellers ingenting. 4+2.
Sist var jeg lite plaget, men hadde oksehunger i 9 mnd og la på meg 30 kilo. Det kan jeg IKKE denne gangen!!!
 
Og i dag og i går kan jeg definitivt legge på kvalmen som symptom :(
 
Jeg har fått litt fyldigere bryster, og niplene har gitt seg med å være ekstrem øm.
Ellers litt murringer, og må spise oftere. Våkner hver natt klokken 4 siden søndag :love2
 
Ingenting enn at jeg er bare veldig trøtt :sleep002
 
Nå begynner jeg å bli mer sulten. Må ha noen ekstra mellommåltid for tiden. Orker ikke å prøve å begrense meg så mye heller, for det virker som det hjelper på kvalmen å spise mer jevnt enn til vanlig.
 
Last edited:
Jeg skrøt på meg lite symptomer og var veldig fornøyd med det.. akkurat kommer til uke 5, og våknet og var skikkelig kvalm. Klokken har akkurat blitt 05. Så spent på om jeg kommer til å slite med kvalme nå :yuck:
Noen gode tips mot morgenkvalme?
 
Jeg er veldig sulten og fryser mye lettere enn før. Litt ligamentsmerter :) Slapp unna kvalmen sist gang og håper jeg gjør det denne gangen også!
 
De symptomene jeg faktisk vil ha er borte som ømme bryster, små kvalm og alt det andre små greiene.

Nå har jeg bare merket at areola har blitt mørkere og puppene har vokst litt. I natt hadde jeg ligamentsmerter, det kjente ut som skikkelig sting på venstre side. Liker fremdeles ikke at symptomer forsvinner, men burde vel egentlig være glad for det om alt er som det skal. :p Rart alt man (jeg) kan klage på :p haha
 
De siste dagene har jeg begynt å få skikkelig vondt i bekkenet med stråling nedover beina. Synes det er lovlig tidlig..:arghh:

Ellers er det fortsatt moderat kvalme, lite energi, oppblåst/murringer i magen, ømme pupper og forstoppelse som gjelder. 7+6 i dag.
 
Fortsatt bare veldig trøtt men ser at areola er blitt mørkere.
 
Jeg er litt nervøs da jeg har mistet en del av symptomene mine, var kvalm og veldig ømme pupper. Var på tidlig UL i går fikk se ett bankende hjerte og ble satt tilbake 1,5 uke. Så er redd jeg mister siden jeg mister symptomene :/ . Jeg skal igjennom en operasjon å fjerne livmor osv så har liksom bare nå til å få barn.
 
Jeg er litt nervøs da jeg har mistet en del av symptomene mine, var kvalm og veldig ømme pupper. Var på tidlig UL i går fikk se ett bankende hjerte og ble satt tilbake 1,5 uke. Så er redd jeg mister siden jeg mister symptomene :/ . Jeg skal igjennom en operasjon å fjerne livmor osv så har liksom bare nå til å få barn.

Det er helt normalt med symptomer som kommer og går, men skjønner bekymringen din. Jeg håper du har en spire som klorer seg fast!
 
Back
Topp