Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det føles stramt i livmoren på en måte, er små uggen, ikke direkte kvalm, føøøølsom. Gråter og blir rørt ganske lett.Tydeligste symptomene hos meg er at det stikker og drar og røsker «nedi der». Spesielt om jeg skal bevege meg etter å ha sittet/ligget stille lenge. Au! Men blir like glad hver gang jeg kjenner det
Hva med deg?
Hehe jeg har blitt den tårepersa. Skulle se hver gang vi møtes i reprise i går.. men det måtte jeg glatt hoppe overJeg kjenner det i tennene av aller steder... akkurat som om det kiler/iler/er spenn i tennene (ikke som ising)Tidvis ømme pupper, trøtt og ekstremt følsom (fikk tårer i øynene på jobb i dag.. var på vei til samlingsstund med barna og det ble spilt så fin musikk. Fikk klump i halsen og tårer i øynene for de var så søte og musikken så stemningsfull..
)
Ja, ligamentsmerterJeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?
Samme her! Det er skikkelig ømt nedi der og må være forsiktig når jeg skal nyse, hoste eller vri meg.Jeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?