Hva slags symptomer

Her kommer tårene ganske fort, startet nesten å gråte i dag for at mannen ikke rakk å kjøre frøkna på skolen så jeg måtte gjøre det selv:hilarious: ikke ømme bryster i det heletatt, kjenner smått murringer i løpet av dagen, mest på kvelden og veldig hoven i magen, ser ut som jeg er 12 uker allerede når kvelden kommer:hilarious: litt ekstra trøtt, blir fort slått ut på kvelden:happy: lukt og smakssansen har forandret seg litt, ikke alt jeg greier å spise lengere:happy::Heartred
 
Oppblåst, trøtt, ømme pupper, alle lukter er mye sterkere, småkvalm når jeg spiser f.eks. banan, blir veldig fort sint, tett nese
 
Jeg var visst litt rask på å bli irritert på mannen i går - håper ikke det forverrer seg :p
 
Og jeg er ganske luktsensitiv til vanlig, og orker ikke bli enda verre, men snakket med noen som var på besøk her på jobben i dag, og makan til ånde som nådde bort til meg, prøvde å holde meg unna, men måtte avbryte samtalen
 
Begynner å bli mer emosjonell. Gråt lett av noe i går og i dag er jeg skikkelig deppa :( Vil liksom være glad nå :confused:
 
Jeg er kvalm og sur på gubben for ingen grunn! Synes symptomene kom jævlig fort denne gangen!
 
Jeg er så sulten! En time siden middag og jeg er skrubbsulten!
 
Vet ikke om det er et symptom, men det er som om alt smaker mye sterkere/kraftigere om dagen.. spiste taco i kveld og jeg måtte kutte ut både salsa og tomater. Jeg ELSKER tomater så nå føler jeg meg litt snytt :hilarious:
 
Kvalme som kommer og går, bekkenvondt, ligamentsmerter, ømme brystvorter, emosjonell. Godtemoms og sulten, sterk luktesans. Ekstremt fort forbanna, spesielt på mannen :angelic: Jeg blir bare så eeeitrandes sint og klarer ikke besinne meg o_O
 
Ser det ikke bare min mann som får gjennomgå litt sure miner om dagene:dead: det er betryggende da jeg trodde det bare var meg:hilarious:
 
Har hatt lite symptomer frem til nå, men i dag kom det en kvalmebølge for fullt!

Mannen kom hjem med en pose varme kyllingvinger, og dekket opp til seg og barna på stua. Jeg var litt småuggen fra før, så skulle ikke ha noe. Men altså, DEN LUKTEN!! Verste jeg har kjent noen gang. Løp rett på badet for å spy, og deretter rett ut i bilen for å komme unna lukta. Parkerte på en parkeringsplass ikke langt fra hjemme og hørte på podcast med vinduene vid åpne for å få frisk luft. Kom ikke hjem før mannen lovte han hadde luftet godt.

Og jeg som elsker lukten av kyllingvinger... :p
Merkelig følelse, har ikke reagert på lukt i de to andre svangerskapene mine :dead:

I tilleg hadde jeg senere på kvelden en skikkelig hormonell breakdown, gråt og gråt fordi mannen «bare gjør narr av meg hele tiden». Det er ikke sant, og jeg haaar så dårlig samvittighet. Han er tålmodig da :Heartred
 
Flere som våkner opp uten noen symptomer? Føler meg så lite gravid på morgenen
 
Ser det ikke bare min mann som får gjennomgå litt sure miner om dagene:dead: det er betryggende da jeg trodde det bare var meg:hilarious:
Rablet helt for meg igår. Var trøtt så orka ikke lage middag. Spurte mannen om å bestille kebab og tok meg en kvil. Da jeg våknet hadde han ikke gjort det enda!!! Jeg var så sint jeg hold på å lage 3 verdens krig. Roet meg ikke før jeg satt med kebaben i hånden.... akkurat nå er jeg litt sånn...hjelp hva var det jeg gjorde :hilarious:
 
Rablet helt for meg igår. Var trøtt så orka ikke lage middag. Spurte mannen om å bestille kebab og tok meg en kvil. Da jeg våknet hadde han ikke gjort det enda!!! Jeg var så sint jeg hold på å lage 3 verdens krig. Roet meg ikke før jeg satt med kebaben i hånden.... akkurat nå er jeg litt sånn...hjelp hva var det jeg gjorde :hilarious:

Hahaha:hilarious: ikke lett når hormonene har tatt over kroppen:hilarious:
 
Noe mensmurringer av og på, puppene har vokst bittelitt, humørsvingninger og våkner og må på do hver natt. 4+3
 
6+2 i dag, ikke noe særlig med symptomer. Men våkner hver natt i 5 tiden, har ingen mål og mening med det, er bare lys våken. Vekker såklart mannen, og han lurer på hva jeg skal :rolleyes:
 
Sist gang jeg gikk gravid og etter fødsel gikk puppene fra C til F cup!! Etter amming ble ferdig og jeg fikk gravidvekta bort, gikk de ned til D. Nå er jeg 5+3 og jeg ser allerede at puppene har økt en cup:eek: forrige gang ble det fryktelig dyrt, må se i skapet om jeg har noen fra før. Håper virkelig ikke de øker like mye denne gang, men med økning så tidlig frykter jeg det:oops:
 
Back
Topp