Hva slags symptomer

Tydeligste symptomene hos meg er at det stikker og drar og røsker «nedi der». Spesielt om jeg skal bevege meg etter å ha sittet/ligget stille lenge. Au! Men blir like glad hver gang jeg kjenner det

Hva med deg?
 
Tydeligste symptomene hos meg er at det stikker og drar og røsker «nedi der». Spesielt om jeg skal bevege meg etter å ha sittet/ligget stille lenge. Au! Men blir like glad hver gang jeg kjenner det

Hva med deg?
Det føles stramt i livmoren på en måte, er små uggen, ikke direkte kvalm, føøøølsom. Gråter og blir rørt ganske lett. :p
 
Så er jeg sulten 1-2 timer etter jeg har spist. Da føles magen både tom og full på samme tid. Helt merkelig.
 
Veldig lite symptomer utenom at puppene er så ømme at det gjør vondt å dusje.

Ellers satt jeg og koste meg skiiiikkelig med ristet toastloff med smør og havsalt tidligere i kveld. Kunne ikke skjønne hvorfor i all verden jeg ikke hadde prøvd det før :rolleyes:
 
Ingen symptomer enda, er 6+2. Sist kom de plutselig og kraftig på 6+0, så synes det er rart jeg ikke kjenner noe enda. Bare litt småstikninger om jeg nyser f.eks.
 
Jeg har nyst masse.. og det skjer aldri ellers med mindre jeg blir forkjølet.
Også har jeg økt apetitt, brekker meg når jeg pusser tennene, murringer, oppblåst, blodtrykksfall osv.
Nå har luften gitt seg en del, men da har jeg fått litt hetta for at det går feil vei :wacky:
 
Jeg kjenner det i tennene av aller steder... akkurat som om det kiler/iler/er spenn i tennene (ikke som ising) :hilarious: Tidvis ømme pupper, trøtt og ekstremt følsom (fikk tårer i øynene på jobb i dag.. var på vei til samlingsstund med barna og det ble spilt så fin musikk. Fikk klump i halsen og tårer i øynene for de var så søte og musikken så stemningsfull.. :oops::rolleyes:)
 
Kvalm og ømme bryster her
 
Jeg er så umåtelig trøtt. Det er helt sykt. Helt utkjørt etter jobb om dagene...
Ellers ømme pupper og oppblåst mage. Ingen kvalme. #bankibordet
 
Niplene mine er veldig såre.. Nesten vondt å ta på de. Samt at det er et voldsomt luft trykk nedi der! Tror det driver å fester seg ennå.. Håper den vil sitte :Heartred
 
Ømme brystvorter, tidvis kvalm, ligamentsmerter i underlivet (spesielt når jeg hoster), murringer, masse kviser, bekkenet krangler o_O
 
Er såpass tidlig i svangerskapet at jeg egentlig venter på mensen som forhåpentligvis ikke kommer, så har ikke merket veldig til symptomene, men kjenner at det strammer seg i livmora og at jeg er oppblåst hele tiden.
 
Jeg kjenner det i tennene av aller steder... akkurat som om det kiler/iler/er spenn i tennene (ikke som ising) :hilarious: Tidvis ømme pupper, trøtt og ekstremt følsom (fikk tårer i øynene på jobb i dag.. var på vei til samlingsstund med barna og det ble spilt så fin musikk. Fikk klump i halsen og tårer i øynene for de var så søte og musikken så stemningsfull.. :oops::rolleyes:)
Hehe jeg har blitt den tårepersa. Skulle se hver gang vi møtes i reprise i går.. men det måtte jeg glatt hoppe over :wideyed: hater å være sånn! Det kan være hva som helst! Bare jeg synes at jeg fikk til middagen bra liksom:eek:
 
Jeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?
 
Jeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?
Ja, ligamentsmerter :) Jeg får de når jeg nyser eller vrir meg for raskt. Godt tegn på at livmoren vokser og gjør plass til den lille ❤️
 
Er på symptomjakt, men har nesten ingen bare tunge bryst, og ligamentsmerter når jeg strekker meg
 
Jeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?
Samme her! Det er skikkelig ømt nedi der og må være forsiktig når jeg skal nyse, hoste eller vri meg.
 
Back
Topp