Hva slags bil har dere?

Peugeot 5008 :) Mye plass og fin å kjøre! Får plass til 3 barneseter også :)
 
Har Ford Mondeo. Fantastisk bil, men usikker på om det er plass til tre bilstoler baki. Må prøve etterhvert ellers får vi bytte, snakket litt om C-Max. Utrolig stort bagasjerom i Mondeo, veldig fornøyd med den.

Hvordan modell? Vi har en 09 og den er av di største baki;) har hatt tre barneseter i den:) beste bilen
 
To Volvo v70'er. Den ene skal byttes ut til en Volvo XC90:)
 
Hvordan modell? Vi har en 09 og den er av di største baki;) har hatt tre barneseter i den:) beste bilen

Så ikke svaret ditt før nå jeg Vår er 2011. Men kunne dere bruke isofix da? Tror det går 3 barneseter men at vi ikke kan bruke isofix. Vil helst bruke det jeg da. Tror s-Max har isofix i alle 3 setene bak også.
 
Ble kia carens på oss[emoji4] er en 7 seter. Veldig fornøyd med den!
 
Så ikke svaret ditt før nå jeg Vår er 2011. Men kunne dere bruke isofix da? Tror det går 3 barneseter men at vi ikke kan bruke isofix. Vil helst bruke det jeg da. Tror s-Max har isofix i alle 3 setene bak også.

Vet ikke om det er på alle tre men hadde to framover og 1 bakover vi da. S Max er jo liten inni og inni føler jeg.
 
Vet ikke om det er på alle tre men hadde to framover og 1 bakover vi da. S Max er jo liten inni og inni føler jeg.

S Max er jo større enn Mondeo. Så på en i dag og ikke mye liten. Mye bedre plass til setene også. Vi har to som skal være fremover og 1 bakover men det går ikke. Kommer ikke til for å feste beltene på beltestolene. Har vel mye å si hvilke stoler en har også men.
 
Kjøpte ny Skoda Superb 2016 Sedan i Sommer, før denne lille prinsessen var påtenkt ;P Men bagasjerommet er såpass stort (vant med stasjonsvogn) og plassen i baksetet er jo heilt enormt, så tror vi skal fint klare oss med Skodaen :)
 
Toyota Avensis, tror nokk det er den ultimatum familiebilder for oss hvertfall.
Stort bagasjerom, feste til isofix, og stort baksete da:)
 
En svær Ford kassebil. Mannen hentet ny bil igår. Må ha stor bil for og få plass til 7 barn og barnevogn :):laughing025
 
Bestilt Passat stv., er kjempefornøyd med den og det er god plass i bagasjen og i baksetet. Skoda superb har nok hakket størrre bagasjerom :)
 
Har en liten veldig ny Citröen c3 nå, kjøpte i februar i fjor. Så vi må virkelig bytte vi å :p Vi tenker en eller annen SUV, men ikke funnet "den rette" enda. Trenger plass til både vogn, hundebur, og ting :p
 
Spent på å høre hvordan dere med behov for hundebur og barnevogn bak i bilen, løser det ;-) Har fram til nå hatt hundene i sele i baksetet... det blir jo opptatt fremover så bur må til... og ny bil... iiiik!!!
Mercedes E-klasse kommer med "all-terrain" i mars. Litt minisuv-utgave. Tenkte å prøvekjøre den... skal være stort bagasjerom:)
 
Har en Mercedes c-klasse 220 idag , men skal selge denne nå i vår :) skal prøvekjøre Passat idag , noen med erfaring ?
 
Honda CRV SUV her. Plass til stort hundebur og vogn i bagasjerommet og baby i baksetet. Er rundt 1997 modell mener jeg, men har isofix :)
 
Back
Topp