Hva slags bil har dere?

Volvo v70, fantastisk bil med masse plass. Men nå som vi må ha tre barneseter bak skal vi kjøpe en volvo xc90:)
 
Vi har en helt super Skoda Yeti 4WD. Elsker den bilen! Den er så liten og nett å parkere, høy bakkeklaring og kommer seg frem overalt. Og har vært god plass bak til tross for barnesete (og god plass til bena i framsetet foran). Jeg håper at det også går fint med 2 barneseter baki den, men da blir det dårlig plass til noen andre passasjerer bak tror jeg. Minuset er litt liten bagasjeplass, masse nok plass til vår babyjogger city elite, men hadde ikke fungert med Emmaljunga. Må vi bytte bil, så blir det nok uansett en Skoda. Superb kanskje.
 
Vi kjører Peugeot 508 2012 allure, og er veldig fornøyd masse plass til barnevogn og alt mulig! Vi har to hunder, og plass til både de og femåring + den lille som kommer i juni og vogn
 
Vi har en kia Ceed sportsutgave, den ser ikke stor ut, men er ganske stor innvendig, men vi må finne en vogn som ikke tar aalt for stor plass og teste før vi kjøper :) bilsete tror jeg skal gå helt fint, siden jeg liker å sitte godt framme da jeg sitter på :)

Vi har kia ceed sportsutgaven 2011 model mene æ. Vi har stor simo vogn og null problem å få plass til den og en go del bagasjet. Problemet vårt nu e at vi må ha plass te 3 barneseter så må ha ny bil. Og egentlig ikke så lyst på og bytte den ut da vi e veldig fornøyd me den
 
Har Nissan Leaf nå, og det skal nok bli litt trangt med to barn og ei vogn i bagasjerommet...heldigvis kjører vi sjeldent langt. Hadde Skoda Superb før da vi bodde lengre unna alt, og den var genial-masse plass og veldig praktisk. Men godt å ikke kjøre dieselbil lengre...får se hvordan det går med Leaf, får vi plutselig behov for lange bilturer må vi heller vurdere å bytte til noe litt større.
 
Kjører VW touran. Foreløpig uten bakseter, men de blir satt inn ganske snart :p veldig fornøyd med bilen! Stort bagasjerom, god plass til barnevogn og barneseter.
 
Vw caravelle.. heh.. veldig god plass, men skulle gjerne hatt noe mindre... men stor familie må ha stor bil heh...
 
Har Ford Mondeo. Fantastisk bil, men usikker på om det er plass til tre bilstoler baki. Må prøve etterhvert ellers får vi bytte, snakket litt om C-Max. Utrolig stort bagasjerom i Mondeo, veldig fornøyd med den.
 
Vi har solgt volvoen, så nå har vi en nissan xtrail. Samboeren ønsker seg ny vet jeg, men jeg vil ikke bruke penger på det.
Jeg har nemlig ikke lappen:)
Og strengt tatt så klarer vi oss uten bil i hverdagen, han kan godt ta buss til jobb. Og vi får ny barnehage i januar, 650 meter fra huset vårt.
Så bil trenger vi egentlig bare i helgene og ferier og storhandel.
 
Vi skal kjøpe Ford Mondeo nå :) Har hatt det før, og jeg syns det er good plass i dem :)
 
Vi har range rover sport.god plass til vogn, hundebur og barneseter bak :) hadde land cruiser før, var veldig fornøyd med den også. God plass!
 
Vi har BMW X1 :/
Gubben sin bil og han kvier seg forså selge den. Men den er jo egentlig alt for liten til oss tre! Blir ikke bedre når vi blir fire [emoji13]
 
Vi har Scoda Octavia 2009 modell. Den som ikke har så god plass til sete nr. 2. ;) Nå skal vi har nr. 1, så det skal gå helt fint en god stund. Vi har ganske stor hund og må ha plass til et bra størrelse hundebur i bagasjerommet sammen med vogn og bagasje, og jeg tror det skal gå ganske greit. Med to barn ville vi nok byttet til Superb.

Jeg drømmer om elbil, men nå er Tesla den eneste som har stort nok bagasjerom til hund og vogn, så det utgår dessverre en stund til. Kan ikke kjøpe bil som koster halve huset, om man har aldri så lyst. :smiley-angry017
 
Audi A4,men mulig den blir byttet ut til en A6 før babyen kommer:)
 
Back
Topp