Hva slags bil har dere?

VW touran :D
 
Så lenge det er til ett eller to barn er Skoda octavia å anbefale :) men skal dere kjøpe brukt så vær obs på at bakseteplassen ble lengre for ett par år siden! Vi har 14modell, den har god plass til sete nr 2, men vet at de skal ikke være mye eldre før det blir trangt med det setet....
 
Så lenge det er til ett eller to barn er Skoda octavia å anbefale :) men skal dere kjøpe brukt så vær obs på at bakseteplassen ble lengre for ett par år siden! Vi har 14modell, den har god plass til sete nr 2, men vet at de skal ikke være mye eldre før det blir trangt med det setet....
Vi har 2012 og syns faktisk det var dårligere plass med babysetet enn sete nr.2. Så kommer kanskje litt an på hvilke seter man velger også. Du har sikkert rett med tanke på at størrelsen er endret altså :)
 
Volvo v70, fantastisk god plass i den bilen.. Men vi bytter nok til xc90 nå som vi venter nr3:)
 
Vi har 2012 og syns faktisk det var dårligere plass med babysetet enn sete nr.2. Så kommer kanskje litt an på hvilke seter man velger også. Du har sikkert rett med tanke på at størrelsen er endret altså :)
Joda, er jo forskjell på setene også selvfølgelig :) jeg fant ut av det her helt tilfeldig, når jeg og en venninne kjøpte like besafe seter, og vi hadde god plass og hun endte opp med ny bil ;-) men husker ikke hvilken modell de hadde, bare at den var ett par år eldre enn vår...
 
Drømmer om Volvo XC90, men spørs om lommeboka er enig...
Er et stykke unna de vi har nå.
 
Har Ford focus, altfor liten :p Ønsker meg Ford galaxy eller vw sharan :D
Hadde jeg vært rik skulle jeg hatt Chevrolet Suburban :cool:
 
Vi har nye Passat GTE Hybrid. Kjempebil og romslig plass i bagasjerommet. Sparer drivstoff på å kjøre bare en liten tur til butikken, siden den da går på strøm inntil noen få mil. ;)
 
Vi har en kia Ceed sportsutgave, den ser ikke stor ut, men er ganske stor innvendig, men vi må finne en vogn som ikke tar aalt for stor plass og teste før vi kjøper :) bilsete tror jeg skal gå helt fint, siden jeg liker å sitte godt framme da jeg sitter på :)
 
Volvo V70, superfornøyd med plass til både vogn og bilstol :)
 
En liten up.. har hatt den på leasing i snart 3 år. Den er alt for liten. Jeg har såvidt plass til barnesete i den. Heldigvis får vi ny bil neste mnd :D
 
Har en skoda fabia :) Men vi har hver vår bil, så mulig den andre blir byttet ut med en familie bil :)
 
Har Mercedes 220 amg , desverre for liten , så må nokk kjøpe ny bil til våren :) tror den er for smal til å få plass til barnevogna :)
 
Vi har en mitsubishi outlander hybrid. God plass og kjempegod bil. Er råfornøyd :) Har også en Alfa Romeo Guilietta, men det er ikke noe familiebil akkurat
 
Vi har Ford mondeo stasjonsvogn, god plass til barneseter og barnevogn +++ :) God å kjøre er den og :)
 
Siden vi ikke skulle ha flere barn og de to vi har begynner å bli store bestemte vi oss i sommer for å kjøpe kliss ny prius med hvite skinnseter... så det skal bli spennende å se om vi får plass til 3 barn, 2 bilseter og 1 vogn inni den bilen. Har ikke lyst å kvitte meg med den i allefall!
 
Vi har en nyere Golf, og er veldig fornøyd med den. Den holder nok så lenge vi bare har ett barn, ganske god plass i bagasjerommet. Men spørs jo på størrelsen på vognen da.
 
Back
Topp