Hva slags bil har dere?

FrkUtålmodig

Flørter med forumet
Jeg og samboeren skal kjøpe bil snart, men vi aner ikke hva slags bil vi skal ha. Ønsker en praktisk og pålitelig bil med plass til barnevogn. Hva slags bil har dere som familiebil, og er dere fornøyde med bilen? :)
 
Vi har en passat stasjonsvogn, men den er ganske gammel så vi er nødt til å kjøpe ny da vi gjerne vil ha isofix. Men vi vurderer passat igjen, veldig god plass synes jeg!
 
BMW 3-serien stasjonsvogn :) Ikke den største stasjonsvognen, men vi får plass til vogna vår i den. Vi har emmaljunga Edge duo. Bilstol nr 2 tar mere plass enn den første bilstolen, så tenk på det når dere ser på bil ;)
 
Nyere stasjonsvogn :) Og en liten pendlebil til jobb. Har barnehage i 2 min gåavstand :) Jeg gidder ALDRI drasse på emmaljungaen i bilen. Husker det var veldig tungt sist, når jeg nettopp hadde født. Så en ekstra trille til bilen er å anbefale.
 
Akkurat nå har vi en veldig upraktisk BMW. Den er jo fin da :p men nytter ikke å ha en fin bil når du skal ha barn :p så vi må nok også skifte bil etterhvert som det nærme seg :)
 
Mazda 6. Fantastisk god plass i bagasjerom og baksete.
 
Vi kan låne bil når vi trenger det, men ellers bor vi så sentrumsnært at vi ikke har behov for bil. Ikke ønsker vi å kjøpe bil med det første heller :)
 
Avensis, og jeg håper det ikke blir for trangt i baksetet til barnesete og pute + pluss ei i midten.
 
Passat 2012 modell. :) God plass til barnsete nr. 2 (og da er det fortsatt god benplass foran) og god plass i bagasjen. Vi kjøpe den i fjor og er knallfornøyd.
 
Noen som har en firehjulstrekker type SUV? Jeg har 2 mellomstore/store hunder fra før som også må få plass i bilen i tillegg til barnevogn. Men har ikke råd til å svi av over 200.000 for en bil med det første..
 
Vi har Skoda octavia, god plass til vogn i bagasjerom. Men den er i trangeste laget med bilstol nr. 2.. vurderer å kjøpe SUV'en til Skoda evt. Annen SUV :)
 
Ford Mondeo
 
Back
Topp