Hva skal du ha til middag i dag?

I dag gikk vi for en svært sjelden takeaway rullekebab. Hehe!

Har bestilt hjemmelagd pizza - altså han lager til meg. Jeg orker ikke krydder og div, så ønsket meg en med skinke og ost :hilarious:

På besøk hos mine foreldre. Får servert laks med spinat og løk. Mamma fikk forbud av pappa mot å bruke hvitvin i sausen pga meg. Han er greit overbeskyttende da:hilarious::knegg::Heartred

Jeg er ganske kjedelig der, så her er det bare løk, saus, smårettskinke og ost:cool: hva med dere?

her går det i det samme egentlig. Men jeg tar også litt pepperoni på. Skal i helstekte pizzaen :p
Det e digg med hjemmelaget pizza altså. Veldig lenge siden vi har hatt det faktisk

Fiskekaker, potet og stekt løk.

Kanskje ikke akkurat direkte middagsrelatert, men til dere som ikke drikker kaffe (jeg holder meg helt unna), unner dere dere cola zero en gang i blant? Jeg har foreløpig ikke gjort det, men det frister ift. kvalmen/den ugne følelsen i kroppen jeg sitter med. :shifty:

Kanskje ikke akkurat direkte middagsrelatert, men til dere som ikke drikker kaffe (jeg holder meg helt unna), unner dere dere cola zero en gang i blant? Jeg har foreløpig ikke gjort det, men det frister ift. kvalmen/den ugne følelsen i kroppen jeg sitter med. :shifty:
Jeg drikker Pepsi Max (og kaffe). Passer bare på å ikke gå over anbefalt koffeinmengde per dag. :)

Back
Topp