Hva skal du ha til middag i dag?

Kylling, ris og stekt sopp

I dag skal vi ha biffstrimler, fløtesaus, grønnsaker og pommes frites :p Har kommet dit at det nesten ikke er noe som frister lenger... Skikkelig lyst på kebab hele tiden da, men usikker på om jeg tør å spise det :bag: Og kan ikke spise kebab hver dag heller isåfall :hilarious:

Vegetarboller, potetmos og grønnsaker

Fersk pasta med laks og salat til. Enkelt, sunt og godt:)

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å glemme tanken på kebab nå.... :bag: Brukt den siste halvtimen på å lese hva andre gjør og om det er trygt :bag:

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å glemme tanken på kebab nå.... :bag: Brukt den siste halvtimen på å lese hva andre gjør og om det er trygt :bag:

Får man ikke spise kebab heller?

Dette er tredje gang jeg er gravid, og jeg sørget i hele går fordi jeg plutselig kom på at jeg ikke kan spise "noen ting".... Ikke lakris (elsker tyrkisk pepper, og har en halvåpen pose), ikke kaffe, ikke brie (som jeg også har liggende i kjøleskapet), ikke pølser, salami eller spekemat, ikke roastfbiff, ikke oppskjært kjøttpålegg (annet enn når det er nyåpnet). Alt sammen som er min favorittmat, og som jeg har liggende i kjøleskapet nå... Hva spiser man da egentlig??

Back
Topp