Hva skal du ha til middag i dag?

Pomfrit, gresk salat og laks.

I dag skal vi ha søndagsmiddag hos bestemor :)

Blir mest sannsynlig koteletter med tilbehør eller kjøttkaker med tilbehør :D

Elggryte og potetstappe:)

Mandag hadde vi wok med østerssaus og nudler, i går fiskekaker med gulrotstuing og potet og i dag tror jeg det blir suppe av noe slag. Middag er verste måltidet fortiden. Og jeg er egentlig kjempeglad i middag :o

I går hadde vi thaiinspirert kyllingsuppe, i dag blir det tortillalefse med laks og grønnsaker. :)

Mandag var jeg på jobb,da blei det kylling, tomat og avokado.
I går blei det stekt julepølse med grønnsaker, surkål og poteter.
I dag er det hjemmelaget schnitzel med grønnsaker, poteter og holandaise.

Sashimisalat bestående av Salmalaks, ruccola, vårløk og mango. Mmmmm!!

Her kom det inn en bestilling på pizza fra snuppa. Så vi snurrer film og pizza i kveld. :)

I morgen skal jeg og min kjære ut på en ordentlig middagsdate :Heartred
Det blir sannsynligvis den siste før vi blir 3, det er ganske rart å tenke på!
Da blir det i hvert fall asiatisk tapas. Jeg får ikke nok av asiatisk mat!

Har ikke bestemt enda hva vi skal ha til middag i dag, skal bort senere i kveld, så det får bli noe lettvint :)
I morgen har jeg fått med nesten hele vennegjengen ut for å spise middag og drikke øl på en pub i byen, og tilbudt meg å være sjåfør :P Føler et veldig behov for å gjøre sånne ting nå før mini er her, blir nok en stund til neste gang vi har anledning til det tenker jeg.

Skal på kick-off med jobben I dag, på tjuvholmen sjømagasin, så da blir det nok noe fancy sjømat :) Gutta hjemme går for Taco ;)

Skal på kick-off med jobben I dag, på tjuvholmen sjømagasin, så da blir det nok noe fancy sjømat :) Gutta hjemme går for Taco ;)
Åh, der har de digg mat! Kos deg :)

Back
Topp