Hva skal dere i dag?

Skulle egentlig trene og vi skulle gå en koselig tur.

Men, har vært ekstremt dårlig av migrene og ha storsett sove i hele dag.
Frøkna dro i svømmehallen med pappaen.

Idag har vi hatt bursdagsfeiring, merker man blir sliten i hodet av høyt lydnivå! Men koselig var det:)
Fine gaver fikk hun også, klær, leker, matboks og penger til sine første sko:)

Vi skal intervjue en barnepige i dag, som bla skal hente i bhg, lage middag, ta ut av oppvaskmaskin, brette tøy osv..blir spennende+++

Og i dag håper jeg at jeg kommer meg ut.

vi har fått feiret 1-årsdagen 1 dag på forskudd :-) Masse fine gaver og et fint selskap :-)

Var ho noe å samle på? :) Hva må man betale for noe sånt?

Ja, hun ble ansatt hun!
100kr timen, er det vi har betalt alle våre barnevakter. Foreløpig 15 timer i mnd.
Vi har overtatt henne fra noen venner, og hun er faktisk norsk.

Herlighet, denne tråden har jeg faktisk ikke vært innom før fant jeg ut nå. 132 sider!!! Jøsses som dere skravler :P

Her er det jobb fra 07-13 idag, så skal jeg hjem og kosemose ungene før jeg drar på jobbreise til Stavanger frem til onsdag kveld. Har ikke lyst til å dra i det hele tatt, er så innmari hjemmekjær for tida, vil bare være med mine fine. Men skal nyte to rolige netter på hotell og god frokost da, og få shoppa litt nødvendigheter (og bare det, siden jeg har kjøpestopp i år) uten forstyrrelser :)

Fridag etter arbeidshelg i dag, og egentlig hadde jeg tenkt å ta med ungene på Leos lekeland. Men storebror har vært litt syk i helga, så jeg tar ikke sjansen. Men han ønsker seg så fælt en lilla blomst (!), så vi får ta en liten tur på Plantasjen i alle fall :) Burde trent, men blir så demotivert av tanken på at det er treningstopp fra Torsdag uansett :/

Det er jo ikke verst månedspris da, med tanke på "alt" ho skal gjøre :) Så deilig!

Nei, mannen reiser jo ganske masse og vi har ingen annen hjelp. Barnehagen stenger kl 16.00 på fredagene og det er en av de dagene mannen nesten alltid er på reise.
Vi skal prøve noen ganger først, så skal vi se hva vi ha behov for. Jeg har det egentlig ganske fleksibe jobb, trenger ikke å være på jobb før 0830-0845 utenom mandagene også har jeg morgenvakt en dag i uka annenhver uke (hvor jeg må være her kl 0800). Så har jeg senvakt en dag annenhver uke som er ca til 1630-17..
Utenom det så drar jeg 15.30..men ofte så blir det jo lengre.

Mannen er jo som kjent sjeldent hjemme, men det er hovedsakelig han som skal levere når han er hjemme.

Er nydelig vært her i dag, så deilig å sykle til jobb med sol i ansiktet.
Skal innom å handle litt bursdagstæsj etter jobb.

Bestilte hellium og 1 års tal i går.

Jeg vil også ha sånn hushjelp/barnepass, men vi trenger det jo egentlig ikke. Søsteren min skal begynne på skole i byen her til høsten da, så hun vil jo sikkert sitte barnevakt:)

Fridag etter arbeidshelg i dag, og egentlig hadde jeg tenkt å ta med ungene på Leos lekeland. Men storebror har vært litt syk i helga, så jeg tar ikke sjansen. Men han ønsker seg så fælt en lilla blomst (!), så vi får ta en liten tur på Plantasjen i alle fall :) Burde trent, men blir så demotivert av tanken på at det er treningstopp fra Torsdag uansett :/

hvorfor er det treningsstopp fra torsdag?

Fint vær i dag. Frøken skal få mmr i ettermiddag, brødrene skal på trening og ellers skal vi feire 1-årsdagen til vesla :-)

Haha, jeg hører de sier det :) Gleder meg bare så veldig til å se resultatet av operasjonen. Tar jo en stund før såra er grodd og sånn da..

Back
Topp