Hva skal dere i dag?

Vasker og rydder hus. Jobb i morga, så besøk på kvelden, greit å få gjordt det meste klart i dag. Mannen er jo hjemme med snuppa i morga, så huset ser vel bomba ut når jeg kommer fra jobb uansett :P

Hvordan avvenner dere henne fra det? Trengs her og:)

Tok 4 netter til nå :-)

vi tok henne ikke opp av senga annet enn for mat. la henne ned fra sittende stilling, strøk henne over kinnet, holdt hånda den første natta. Tok 2.5 timer til hun roet seg og sovnet.
Natt nr to var vi hos henne til hun var rolig, men gikk ut før hun sovnet. Tok 2 timer da og.
Natt nr 3 var hun vanskelig å legge for da hadde hun skjønt opplegget. Men holdt oss til rutinene. Den natta begynte tullet mye tidligere (kl 22 framfor 2-3). Holdt på i en time. Den natta hoppet hun over nattflaska.
Sist natt (nr 4) hoppet hun over nattmat og lot være å våkne på natta. Til gjengjeld våknet hun 4.45 av brøytebilen.

Alle nettene fikk hun sutt ved behov. Hun gråt aldri lenge alene før vi gikk inn og vi gikk ikke ut før hun var rolig. Mannen og jeg delte hennes våkentid i to, slik at en ikke skulle bli utslitt og fare for å gi seg kom. Vi er så heldig og har gjesterom, så den som ikke hadde vesla sov der for å sove (med ørepropper). Slik fikk vi overskudd til å ta vår økt.

Vesla er vandt til å sove sovepose. Den har vi fram til nå ikke bundet, men det gjorde vi for å avvenne henne til å stå i senga, bli lysvåken for så å komme inn til meg.

Idag har vi vært på lang skitur, over tre timer. Anna holdt ut hele veien uten å bli spesielt grinete. Jeg ble imponert:)

Vært på jobb, sofaen resten av dagen :)

Vært i åpen barnehage og på helsestasjonen, nå er det sofaen mens mannen legger:)

Har reist til Oslo idag, helt utslitt! Gikk altfor langt på ski igår, så var sliten allerede da. Anna ville ikke sove inatt og heller ikke på toget i dag. Holdt på en time på toget med å få henne til å sove, uten hell. Følte meg skikkelig til bry for de andre passasjererene med en hylende unge.

Så var det gjennom byen, hun sovna da vi gikk av toget så jeg fikk sett litt i butikker. Gikk hele veien opp bak slottet til Nomaden (reisebutikk), hadde ring på forhånd og spurt om de hadde Flyebaby. Da jeg kom hadde de Skybaby, ikke Flyebaby! Hele veien for ingenting...

Skulle egentlig til mamma, men hun er på sykehuset og kom ikke hjem idag likevel. Så da måtte jeg ringe pappa, han kom innom og henta oss. Måtte bare innom Barnas hus og kjøpe reiseseng først. Som var helt håpløs å sette opp!!

Noen dager altså.
Gleder meg veldig til pappapermen, bare 4 dager igjen!

Kan du ikke leie flybaby via barnombord? Hente og levera på Gardermoen.

Noen dager er bare møkk.

Kan du ikke leie flybaby via barnombord? Hente og levera på Gardermoen.

Noen dager er bare møkk.
Jo, jeg kan det. Men jeg ville se den først. Når vi kommer på flyplassen er det så tidlig, så da må vi komme så mye før. Er nemlig ikke sikker på om jeg vil leie, så ville se den for å vurdere.

får besøk av ei vennine med hennes barn om en times tid. til da gjør jeg lite. var en slitsomt natt igjen...

Bæretreff, kanskje en tur innom gamle jobben, så skal søsteren min være barevakt og jeg skal alene på shopping:)

Nettopp ferdig jobb, gleder meg helt villt til å se frøkna nå :)

Hun skal på svømming senerer i dag må jeg bli med!

Hjem til Lillehammer! Skulle egentlig ikke dratt før imorgen, hadde kjøpt billett og greier. Men er sliten og lei, mamma er fortsatt på sykehuset og pappa skal reise til Danmark idag.
Så da er det best å dra hjem.
Noen tusen kroner fattigere, ble litt shopping + kafébesøk + ny togbillett.
Går alltid mye penger i Oslo!

Vært på Marit Larsen konsert:) Kjempebra!

Jeg har bare ligget på sofaen, har virkelig ikke gjort noe denne uka..

Bare slappet max av med frøkna etter jobb. Veldig deilig.

Idag er første dagen av pappapermen, og vi er hjemme begge to. Jeg skal søke på jobber, det er så kjipt! Men det må til. Har ikke hørt noe fra de jeg har søkt på tidligere.
Og så skal vi besøke den ene barnehagen vi vurderer å søke om plass i.

Jeg er på vei hjem fra jobb nå, skal kose mose med frøkna før jeg skal ut å spise med ei venninne :) veldig koselig!

Skulle shoppe litt til meg selv idag, men endte med at jeg kjøpte en del barneklær også. Det er jo så mye søtt!
Så plutselig litt på nyfødtklær også, de er så søte og små:)

Deilig å gå i butikker uten barnevogn og barn:)

Back
Topp