Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig på babysang og siste gang på babysvømmingen, men nå blir det legen i stedet. Mini våknet med feber og er veldig slapp.
God bedring til begge de små.Snart til legen her også, 4 dagen med kraftig diarè her for stakkars lille snuppa <3
God bedring til begge de små.
Det fikk jeg til jul, kjempegodt!Prøver meg på å lage hjemmelaga granola...blir spennende. Lukter godt <3
Ja, har småknaska på det nå. Smakte super digg. Er varmt enda, så skal jo bli kaldt og sprøtt. Får teste det ordentlig til frokost i morgaDet fikk jeg til jul, kjempegodt!
Byner å bli passe lei nå jeg å. Men jobb fra Lørdag og på Tirsdag starter pappapermenIdag har jeg bare vært hjemme og drevet med husarbeid. Merker jeg blir litt lei av å være alene med ungen en hel dag.
Drømmer om litt tid for meg selv, har lyst å sende far og barn ut av huset lørdag formiddag.
Merka det godt nå når jeg er tilbake i permisjon etter å ha jobba i noen mnd. Blir fortere lei, men setter også mer pris på den tida man har sammen med snuppa. De vokser jo så alt for fort, og er bare små en gang! Men gleder meg masse til jeg skal på jobb på lørdagIdag har jeg bare vært hjemme og drevet med husarbeid. Merker jeg blir litt lei av å være alene med ungen en hel dag.
Drømmer om litt tid for meg selv, har lyst å sende far og barn ut av huset lørdag formiddag.