Hva skal dere i dag?

Vi har vært en tur på besøk hos mamma. Etter det kjørte jeg storegullet hjem til faren sin. Nå er det sløving på sofaen. :)

Vi får besøk av ei venninne og dattera hennes. Jeg skal på språkundervisning senere i dag, håper på å få klemt inn trening også.

Last edited:
I dag er det hs: 10mnd gruppe med fysioterapeut. Spent å se hvor lang frøken er nå ;-)

ellers er jeg veldig trøtt. Ikke sovet mere enn 5 timer totalt. hun styrer så fælt på nettene at vi ikke vet lenger hva vi skal gjøre :-(

Vi skal på babysang, så skal jeg innom en garnbutikk.

I kveld er det svømming for frøkna og
far, trening på mor.
Må rydde litt og, skal ha bsrselgruppe hos meg i morgen :)

Vi har vært i åpen barnehage idag og nå er mamma på besøk. Hun skal være her noen dager. Deilig med litt avlastning, og imorgen skal jeg og sambo ut og spise uten barn:)

Jeg skal ha barselgruppe hjemme og skal diske opp med hjemmelaget risotto.
Senere skal jeg på språkundervisning.

skal besøke ei vennine som har en gutt som er litt eldre enn vesla :-)
så lekser med guttene, mellomste på barneidrett og etterhvert legge alle 3.

Skulle egentlig på babysang og siste gang på babysvømmingen, men nå blir det legen i stedet. Mini våknet med feber og er veldig slapp.

Vært på besøk i barnehagen og gått en tur i storm og regnvær.

Jeg har måkt snø. To ganger! Og så har vi vært i åpen barnehage:)

Idag har jeg bare vært hjemme og drevet med husarbeid. Merker jeg blir litt lei av å være alene med ungen en hel dag.
Drømmer om litt tid for meg selv, har lyst å sende far og barn ut av huset lørdag formiddag.

Idag har jeg bare vært hjemme og drevet med husarbeid. Merker jeg blir litt lei av å være alene med ungen en hel dag.
Drømmer om litt tid for meg selv, har lyst å sende far og barn ut av huset lørdag formiddag.
Byner å bli passe lei nå jeg å. Men jobb fra Lørdag og på Tirsdag starter pappapermen:) Gleder meg til å kunne trene på dagen når jeg har fri og kveldsvakter:D:D Husarbeid her i dag og vi sov til 10, så da ble det ikke så mye igjen av dagen.

Hadde storebror hjemme i går, det er en fryd. Vi kan faktisk spille spill sammen og øve på bokstaver og tall og gjøre gøyale ting:D Noe litt annet enn å følge etter en karusell med det for øye å rive ned absolutt alt han ser. Og leker eksisterer ikke morsomt. Haha. Jeg tenkte ikke så mye over det når storebror var baby for da visste jeg ikke annet men med lillebror legger jeg så godt merke til hvor mye jeg gleder meg til han blir større og faktisk kan gjøre ting.

Last edited:
Merka det godt nå når jeg er tilbake i permisjon etter å ha jobba i noen mnd. Blir fortere lei, men setter også mer pris på den tida man har sammen med snuppa. De vokser jo så alt for fort, og er bare små en gang! Men gleder meg masse til jeg skal på jobb på lørdag :D

Back
Topp