Hva skal dere i dag?

Jeg skal til legen, så hadde vi tenkt oss på babysang, men henne jeg skal møte er ikke tilbake fra ferie enda.

Frøkna skal på babysvømming senere så hun blir nok aktivere alikevel.
Jeg håper på å få trent om formen holder.

Skal ut og treffe mamma snart. Hun maser hele tiden om å treffe oss.

Fri i dag! Jobba siden fredag, og det er deilih å faktisk sette pris på en fridag igjen :) OG å få gå i siviltøy! Vært å brukt gavekortet mitt på XXL, og så fikk vi kjøpt taklampe til stua. Må kjøpe èn til, ble litt tynt med den ene.. Se en film eller noe i kveld :)

Jeg skal møte barselgruppa mi utenom ei som er på ferie i ettermiddag, når de er ferdig med bhg innkjøring osv. i ettermiddag.

Gleder meg helt villt til å se de igjen, samt frøkna gleder seg til å få lekt litt med vennene sine.

Last edited:
Barseltreff i dag - trilletur og sushi:)

Lesedag på biblioteket. Er så kjedelig med skolearbeid.

Hadde tenkt å gå en lang tur, men det høljer og er storm (dagmar).

Har vokse time senere, så kommer meg litt ut.
Vurdere å sette på en deig til baguetter.

Snart på trening, så vet jeg ikke hva vi skal.

Sette opp budsjetter, rydde litt++

Skal jobbe siste vakta før ulønna permisjon. Pappapermen er over i helga, så etter helga blir det bare ekstravakter på meg når han har fri.
Blir litt rart å plutselig skulle være hjemme hele tida igjen, men tipper tida går ganske fort fram til barnehagestart i August

har pakket til hyttetur. vesla tar første lur og når den er ferdig kan det siste pakkes: vogna. Så fort mannen kommer hjem fra jobb kjører vi. Masse snø der og ikke meldt storm ;-) Guttene gleder seg masse til snø og å prøve ski de fikk til jul

Holde meg inne. Det snør som bare det. Får vel gjøre litt husarbeid, blir liksom aldri tid til det i hverdagene.

I går bakte jeg boller, og det ga sånn mersmak at jeg setter i gang med ny deig i dag! Men gjør en liten tvist og lager kanelsnurrer denne gangen :) Har fått så mye energi i det siste at huset skinner og all klesvask er borte, da må jeg gjøre noe annet fornuftig :p

Har nettopp sett på storegullet som har spilt håndballkamper. Snart skal vi på besøk til farmoren til lillegullet.

Hadde tenkt meg på biblioteket og være ute med akebrett med mini. Men samboeren trumfet rydding, så dette er den kjipeste lørdagen på lenge.

Syk igjen! :( Men bare sånn hangling da, slår ikke ordentlig ut. Nå er det halsen som streiker. Jeg og storebror har tatt med oss dynene på sofaen på morran, jeg har kokt meg en kopp te han drikker kakao. Her skulle jeg gjerne blitt i dag, men vi MÅ gjøre rent her hjemme. Og så må jeg få bakt bananbrød, før det veldig modne bananene går sin vei av seg selv...

Første permisjonsdag i ulønna perm :) Snuppa sov helt til 06.15, luxus! Har dansa siden vi sto opp. Hun elsker musikk, danser så fort hun hører musikk/mobiler som ringer osv
Mannen får sove ut siste dagen før han skal begynne å jobbe igjen etter 14 uker ;)

Vi skal på Juletrefest, morsomt for frøkna og være sammen med andre barn.

Men først skal jeg på trening, ukas femte økt!

Innedag idag også tror jeg. Det snør og snør. Mulig vi tar en liten tur utenfor huset bare, så kan hun få krabbe litt i snøen. Her sov hun til 08.30 idag, digg. Så lå vi og kosa ogg i senga alle tre en time før vi sto opp. Deilig morgen:)

Gått til mamma og pappa, 1t og 15min. Stort sett i snøen, ikke brøytet. Så har fått dagens trim! :)

Back
Topp