Hva skal dere i dag?

Vi drar hjem i dag, drar nå snary. Venter på at frøkna skal våkne. Begynner å få litt dårlig tid!

Idag skal jeg til byen og ordne litt flere julegaver. Håper det ikke blir stress:)

Vasker klær som må være med på tur, skrive lister over alt som må pakkes inn og nyyyyter siste formiddagen alene med snuppa på 2,5 uker :-)

Samme her, vaske klær, pakke, handle inn det vi trenger til turen :) Fri i dag, jobber hele dagen i morga, så gjelder å få gjort mest mulig i dag.
Får besøk av et vennepar i kveld, så da blir det litt små plukk og noe god juledrikke :)

Ferdig med alle julegavene! Herlig altså:) Nå skal jeg bare høre på julemusikk og kose meg mens jeg pakker inn:)
Det som gjenstår før jul da er mer rydding og vasking, planlegge og handle mat til julaften og bake Sarah Bernard.
SÅ kan julefreden senke seg:)

Venter på mamma skal komme hjem fra jobb, så kan hun passe frøkna mens jeg drar ut å handler julegaver.

De har enda ikke satt opp trappegrind, så er jo mildt sagt et mareritt.

Vi har hatt en ordne-hjemme-dag idag. Har skrevet handleliste for julaften, så skal vi på butikken alle sammen snart.
Blir ikke så altfor mye, siden vi skal i juleselskap 1. juledag og drar til Oslo 2. juledag.

Har vært rundt med pappa og kjøpt litt av hvert.

Venter på at mannen skal komme, men flyet er forsinket.

Hatt siste dagen på jobb for i år. Så nå er det endelig juleferie <3 Holder på å pakke og gjøre oss klar. Skal kjøre vestover i morga via hytta <3

Vi skal en tur til byen, fikse de siste julegavene. Så deilig at mannen har kommet!

Tenkte å teste den nye skivogna idag. Altså sykkelvogn med ski:)

Helt topp med skivogn! Tok på hjul først og så gikk vi bort til skiløypa:)
Anna smilte velig i starten og fulgte med. Etterpå sovna hun, så da er den godkjent:)
God plass til neste unge også.

Vedlegg

• 1419175798099.jpg
    1419175798099.jpg
    71,9 KB · Visninger: 10
  • 1419175817210.jpg
    1419175817210.jpg
    52,3 KB · Visninger: 10
Har vært en tur i byen idag, fått nappet øyebrynene og møtt en venninne på kafé:)
Måtte også innom matbutikken, siden de var utsolgt for et par ting da vi handlet inn til jul på lørdag. Det var kaos og mye folk! Stress med barnevogn.
Så har jeg startet på Sarah Bernard, bunnen står kaldt nå så lager jeg resten imorgen.

I dag skal jeg bare slappe av. Er så trøtt! Kom hjem like før kl. 00 i går og da var frøkna lys våken. Hun sovnet til slutt, våknet minst fire ganger i natt og jeg våknet med migrene..

Er så trøtt..

Skal pynte juletreet senere og håper frøkna sovner til vanlig tid i vogna.

Har gjort ferdig kaka, og rydder hjemme. Masse smårot over alt og en del klesvask, så det er nok å gjøre! Heldigvis fikk jeg laget surkålen igår

Julaften!
Skal snart lage grøt, ellers bare slappe av. Bytte en pakke bleier som ble kjøpt i feil størrelse.

Ah, en liten lunsjpause i juleforberedelsene. Ungen sover, jeg har fått dusja, gubben stryker duk. Så bare støvsuge stuegulvet og så skal maten ordnes. Deilig med julaften! Svigers kommer klokka 16.

Back
Topp