Hva skal dere i dag?

Idag har vi vært i juleselskap med svigerfamilien, 19 voksne og barn. Vi gikk hjem og Anna sovna i vogna, så nå ligger hun ute i gangen og sover. Så ikke noe poeng i å vekke henne og ta henne opp, hun våkner nok senere.
Vi må rydde etter julaften og pakke, for imorgen etter frokost skal vi kjøre til Oslo.

Vi har vært på besøk hos ei venninne med barn, veldig koselig. Straks venter middag, før vi skal pakke litt.

I morgen bærer det hjem igjen!

Så avtalt pakket, så latterlig mye bagasje! Skal bli deilig å komme hjem
:)

Storegullet har spilt håndballturnering. Nå er vi på vei til mamma for å spise middag.

Bare vært inne, tror jeg begynner å bli syk.
Vondt i halsen og hodet.

Hjemmedag idag,smårydde litt siden vi får gjester imorgen

Jeg har ryddet og vasket litt, får gjester i kveld som blir til 1.nyttårs dag.

Fortsatt ikke i toppform..
Lyst til å bake noe, men orker ikke :/

Slappe av og gå en liten tur, fortsatt besøk.

Får besøk av to kompiser til på middag i dag. Fleskesteg på menyen (ribbe). :)

Idag skal vi bare slappe av. Søsteren min er på besøk. Vi må sikkert rydde litt etter i går da.
Nydelig vær her idag!

Har tenkt å komme på meg yogaen i dag.
Er fortsatt ikke helt i form...

Det blåser orkan ute, så vi kan ikke gå tur. Frøkna og mannen skal i svømmehallen.

Helt ærlig begynner jeg og bli litt lei av å ha mannen hjemme. Er ikke vant med at han er SÅ mye hjemme (og han har jobbet mellom jul og nyttår). Skal bli godt med hverdag nå.

Blir litt godt med hverdag igjen ja. Deilig at mannen er hjemme men nå tror jeg snart storebror går på veggen her hjemme. Savner bhg. og vennene sine veldig.

Snart jobbstart på meg, Begynner å bli veldig klar for det kjenner jeg:)

Rart med det ja, men jeg savner hverdagen jeg også. Har hatt en veldig fin jul altså. Liker ikke at pappapermen begynner snart da, ikke helt klar for det.

I dag har vi vært litt ute og så var vi hos en vennepar som bor i nærheten og spiste middag. Koselig å se at AC leker så fint med andre barn:)

Jobbhelg igjen, helt greit! :) (Bortsett fra at jeg er dritforkjøla) Men tror også min mann er klar for hverdag, og dermed barnehage for største i morra. De siste fire ukene har han vært i bhg to dager! Sykdom og ferie har holdt ham hjemme, og vi har ikke fått tatt ham med ut noe særlig heller pga egen sykdom. Så tror nok han har godt av å komme tilbake. Mye energi han ikke får ut, merker vi ;) I morra begynner også pappapermen, sånn offisiellt!

Besøk av mamma, pappa og lillesøster, de har ikke sett mini siden 1.juledag og har abstinenser;) Skal teste vaffeljernet jeg fikk til jul!

Skal ut å spise brunch med ei venninne, mann og hennes baby. Blir kjempe koselig!

Har mega migrene, så håper den gir seg innen vi skal gå.

blir en rolig dag da vesla fortsatt har feber. Hvis vinden gir seg litt håper jeg på en tur. Vi har godt av å komme oss ut alle sammen. Ellers får vi bare besøke svigers, så ser vi i det minste andre 4 vegger :-)

Jeg har sortert alle klærene hennes i dag. Utrolig deilig å få det gjort!

Har også gått en tur og vært innom et før salg. To FUB ullbukser ble det.

Så har jeg laget linsegryte til frøkna, bestilt legetime til meg og HS time til frøkna. Effektiv dag gitt!

Slapp dag idag, bare vært hjemme. Imorgen skal vi komme oss ut!

Mannen fikk omgangsyka så jeg måtte dra hjem fra jobb i går. Ser ikke ut til at han har blitt noe bedre, så må vel bli hjemme i dag. Evt få han en tur til legen etterpå

Back
Topp