Jeg skal snart på trening.
I kveld skal vi ha gjester på julemiddag, blir koselig
I kveld skal vi ha gjester på julemiddag, blir koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, idag er jeg så dårlig at jeg ikke vet hvor jeh skal gjøre av meg. Kvalm og vondt i hodet. Må pakke og ta toget hjem, det blir ikke kult.
Heldigvis satt hun ganske rolig en stund på fanget, og så sov hun i halvannen time. Jeg sovna litt også!hvordan gikk togturen hjem? Er formen bedre i dag?
Jobber du i barnehage? Kjedelig med overtid daI dag skal jeg besøke arbeidsplassen. Spent på hvordan jenta reagerer på alle barna ;-)
etter middag må jeg handle med alle 3 barn og besøke oldeforeldrene.
Blir en lang dag da mannen alt har annonsert at det blir overtid i dag og mest sannsynlig resten av uka...
Heldigvis satt hun ganske rolig en stund på fanget, og så sov hun i halvannen time. Jeg sovna litt også!
Føler meg ikke i superform idag heller, ringer legen hvis det ikke bedrer seg.
Jobber du i barnehage? Kjedelig med overtid da![]()
Vet ikke. Tok prøver pga lavt stoffskifte, økte dosen igjen.Godt at Anna visste å oppføre segHar formen din noe å gjøre med blodprøvene du måtte ta?
Oi, så tidlig! Fikk dere noe fint?Har hatt minijulaften med svigerfamilien. Spist pinnekjøtt og åpna pakkene fra hverandre. Super koselig <3
Ja, vi reiser hjem til vestlandet til min familie på søndag for å feire julen der. Jeg jobber tom Lørdag. Når vi reiser vekk i julen pleier vi å ha en mini julaften med svigerfamilien før vi drar.Oi, så tidlig! Fikk dere noe fint?
Det var mye fint ja, den stolen hørtes kjempefin ut!Ja, vi reiser hjem til vestlandet til min familie på søndag for å feire julen der. Jeg jobber tom Lørdag. Når vi reiser vekk i julen pleier vi å ha en mini julaften med svigerfamilien før vi drar.
Så fikk de se snuppa pakke opp gavene fra de osv. Var super koselig.
Vi fikk penger, ullpledd og hjemmelaga julenisse, utrolig fin <3 Snuppa fikk en del klær, bla.a 2 forskjellige hjemmestrikka bunader! Utrolig fine! Strikka genser og strikka tunika, bukse, genser og body. En dukkevogn/gåvogn i tre, håndlaga.
Og av Oldemor fikk ho en mini skinn stressless med sånn spake man drar i for å få ut en fotskammel! Så vi var overvelda. Så utrolig mye fint og orginalt <3
Er fornøyd allerede en uke før julaften vihehe