Hva skal dere i dag?

Jeg skal snart på trening.
I kveld skal vi ha gjester på julemiddag, blir koselig :)

Idag skal vi på bæretreff:)
Og så skal vi opp til pappa og spise grøt etterpå.

I går var det siste eksamen før jul på dagtid, og julebord med jobben til samboeren på kvelden. :)
I dag vandret vi litt rundt i gågaten nedfor oss før vi dro til bestemoren min på besøk.
I morgen skal eldstemann spille håndballturnering.

Bake pepperkaker med mannen og en tur innom babyutstyrbutikken.

Idag har jeg først møtt søsteren min, så en gravid venninne, så fire tidligere kollega som også er veldig gode venninner, hvorav hun ene er veldig gravid og skal ha keisersnitt på lille julaften.

Så var jeg innom Babyshop for å få festet en stropp på den nye vogna, sleit litt med den.
Og så har vi hatt besøk av onkel. Mye på en dag!

Uff, idag er jeg så dårlig at jeg ikke vet hvor jeh skal gjøre av meg. Kvalm og vondt i hodet. Må pakke og ta toget hjem, det blir ikke kult.

Har ikke gjort noe.
Pakket inn noen gaver og pakket litt til vi skal dra hjem. Skal fortsette snart, må bare strikke litt på julekjolen som må bli ferdig snary.

I dag skal jeg besøke arbeidsplassen. Spent på hvordan jenta reagerer på alle barna ;-)
etter middag må jeg handle med alle 3 barn og besøke oldeforeldrene.
Blir en lang dag da mannen alt har annonsert at det blir overtid i dag og mest sannsynlig resten av uka...

hvordan gikk togturen hjem? Er formen bedre i dag?
Heldigvis satt hun ganske rolig en stund på fanget, og så sov hun i halvannen time. Jeg sovna litt også!
Føler meg ikke i superform idag heller, ringer legen hvis det ikke bedrer seg.

I dag skal jeg besøke arbeidsplassen. Spent på hvordan jenta reagerer på alle barna ;-)
etter middag må jeg handle med alle 3 barn og besøke oldeforeldrene.
Blir en lang dag da mannen alt har annonsert at det blir overtid i dag og mest sannsynlig resten av uka...
Jobber du i barnehage? Kjedelig med overtid da:(

Heldigvis satt hun ganske rolig en stund på fanget, og så sov hun i halvannen time. Jeg sovna litt også!
Føler meg ikke i superform idag heller, ringer legen hvis det ikke bedrer seg.

Godt at Anna visste å oppføre seg:-) Har formen din noe å gjøre med blodprøvene du måtte ta?

Jobber du i barnehage? Kjedelig med overtid da:(

Ja, jobber i barnehagen. I en liten en med barn fra 0-6 år :) Hun var skeptisk til å begynne med, tinte opp med de minste. Noen av de større var hun redd for - de som var mest bråkete :-)

Veldig kjedelig med overtid, både for han, meg og ungene. Må jobbe med meg selv og ikke være sur på han for han har jo dårlig samvittighet nok fra før... Ikke alltid like lett når en er sliten etter en del ting og tang som skjer i løpet av dagen med barna.

Godt at Anna visste å oppføre seg:-) Har formen din noe å gjøre med blodprøvene du måtte ta?
Vet ikke. Tok prøver pga lavt stoffskifte, økte dosen igjen.
Er de samme symptomene, men ikke logisk at jeg plutselig skulle føle meg dårligere nå.

Vi hadde julebrunch med barselgruppa i dag, så koselig!

Skal snart ut med en venninne å drikke vin.

Idag har vi vært på juleavslutning i åpen barnehage med grøt og gløgg:)
Så har jeg titta litt på julegaver, men holdt på å fryse bort!
Det var 9 minus her idag.

Oi, så tidlig! Fikk dere noe fint?
Ja, vi reiser hjem til vestlandet til min familie på søndag for å feire julen der. Jeg jobber tom Lørdag. Når vi reiser vekk i julen pleier vi å ha en mini julaften med svigerfamilien før vi drar.
Så fikk de se snuppa pakke opp gavene fra de osv. Var super koselig.
Vi fikk penger, ullpledd og hjemmelaga julenisse, utrolig fin <3 Snuppa fikk en del klær, bla.a 2 forskjellige hjemmestrikka bunader! Utrolig fine! Strikka genser og strikka tunika, bukse, genser og body. En dukkevogn/gåvogn i tre, håndlaga.
Og av Oldemor fikk ho en mini skinn stressless med sånn spake man drar i for å få ut en fotskammel! Så vi var overvelda. Så utrolig mye fint og orginalt <3
Er fornøyd allerede en uke før julaften vi :D hehe

Ja, vi reiser hjem til vestlandet til min familie på søndag for å feire julen der. Jeg jobber tom Lørdag. Når vi reiser vekk i julen pleier vi å ha en mini julaften med svigerfamilien før vi drar.
Så fikk de se snuppa pakke opp gavene fra de osv. Var super koselig.
Vi fikk penger, ullpledd og hjemmelaga julenisse, utrolig fin <3 Snuppa fikk en del klær, bla.a 2 forskjellige hjemmestrikka bunader! Utrolig fine! Strikka genser og strikka tunika, bukse, genser og body. En dukkevogn/gåvogn i tre, håndlaga.
Og av Oldemor fikk ho en mini skinn stressless med sånn spake man drar i for å få ut en fotskammel! Så vi var overvelda. Så utrolig mye fint og orginalt <3
Er fornøyd allerede en uke før julaften vi :D hehe
Det var mye fint ja, den stolen hørtes kjempefin ut!
Vi feirer jul hjemme med svigerfamilien, siden de bor like i nærheten.
Så drar vi til Oslo 2. juledag for å feire med min familie. Så blir flere feiringer her også:)

Back
Topp