Jeg har bakt kokosmakroner til å ha med på barselgruppa, det var enkelt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er i høygir, og jeg må jo både dusje og spise. Sjeldent i seng før tolv de dagene. Her om dagen spilte jeg artigfotball kl ti om kvelden også.. Jaja, er ikke så ofte!Får du sover etterpå da? Er ikke kroppen i høygir?
Først trilletur og så ordne julekort.
Vi skulle egentlig møte sambo etter jobb for å spise ute sammen. Men så måtte han selvfølgelig jobbe overtid
Så da blir det middag og legging alene.
Det hørtes travelt ut.velkommen i klubben :-( Min jobber overtid i dag også...
Det betyr middag med 3 barn alene, fotballtrening for mellomste og legging. Har et lite håp om at han rekker legging da...
Det hørtes travelt ut.
Ikke gjort noe særlig på morran. Får besøk av ei venninne med baby snart, og i kveld er det trening!
Høres så koselig ut med sånn playdate. Jeg har ikke så veldig mange venner med unger så det går så lang tid mellom hver gang.Jeg kom meg ut, fikk henta pakken og sent ting og gang på posten.
Fikk tak i laks og, måtte hente på lageret. Sa at de alltid måtte ha laks klar til laksedamen kommer innom (fisk er ikke akkurat så lett å få tak i her, så er frossen laks fra Norge jeg kjøper)..
Vi får vist playdate snart, venninne og sønnen. Koselig![]()
Kos deg! Hvor skal dere?julebord i kveld![]()
Kos deg! Hvor skal dere?
Kos dere kjempemasse.julebord i kveld![]()