Skulle egentlig på babysang, men droppet det. Har vært å veid frøkna, planer om å gå en tur etterpå
Må kjøpe bavaclava, er en kamp om lua her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig på babysang, men droppet det. Har vært å veid frøkna, planer om å gå en tur etterpå![]()
Får du ikke middag servert når far har perm? Jeg forventer å komme hjem til middag hver dag når han skal ha permHar vert på jobb, lage litt middag nå mens snuppa hviler. Så litt leking og kosing, er vist feber og tenner på gang sier pappaen... Så blir det litt hjemmekontor i kveld
Hehe, nei, han er ikke så veldig god på å lage matFår du ikke middag servert når far har perm? Jeg forventer å komme hjem til middag hver dag når han skal ha perm
Får du ikke middag servert når far har perm? Jeg forventer å komme hjem til middag hver dag når han skal ha perm
Jeg lager middag hver dag og er så lei! Blir ofte til at jeg gjør det i helgene også.Her er det stikk motsatt.
Mannen lager middag når han kommer hjem fra jobb, det har jeg ikke energi til når han kommer hjem.
Jeg regner også med det er omvendt når han har perm og jeg jobber.
Skulle jeg ha laget middag hadde det blitt take-away hver dag...
Når kommer han hjem da?Vi lager som oftest mat sammen når sambo kommer hjem fra jobb, hele gjengen på kjøkkenet - det er ganske koselighender jeg begynner litt før han kommer hjem da.
han begynner 7 så er hjemme ca halv 4Når kommer han hjem da?
Mulig vi kan endre litt på rutinene når han starter i ny jobb og kommer hjem litt tidligere.
Å, deilig da! Sånn ønsker jeg meg. Har begynner han 8, men er hjemme ca halv seks. Litt lang reisevei, og så er det ikke alltid han får gå når han er ferdig.han begynner 7 så er hjemme ca halv 4![]()
ja jeg er veldig glad for at vi har det sånn! er så deilig når han kommer hjem for da er det enda noen timer igjen før mini skal legge seg så da får de tid til å være en del sammen + at jeg får avlastning. Får håpe det blir greiere når han får seg ny jobb daÅ, deilig da! Sånn ønsker jeg meg. Har begynner han 8, men er hjemme ca halv seks. Litt lang reisevei, og så er det ikke alltid han får gå når han er ferdig.
Oj! Ja din mann hadde lange arbeidstider! Er glad min har normal arbeidstid, jeg hadde ikke orket å vært alene med mini fra morgen til kveld hver eneste dag. Men mannen din tjener vell bra da? Her har vi to helt gjennomsnittlige lønninger, vi klarer oss greit, men vi lever ikke i noen overflod.Halv fire og halv seks? For en luksus!
Her er det kl. 20-22!
Drar alt fra 04-08 om morgenen..
Halv fire, da har man jo en halv dag til rådighet alene. Sukk!
Uansett! Vi skal trilletur med ei i barselgruppa siden barselgruppa er utsatt til i morgen. Senere skal jeg på språkundervisning.
Samme her, mannen har nok med mat til seg, baby og alt sammen på dagen, så når jeg kommer fra jobb er han helt ferdigHer er det stikk motsatt.
Mannen lager middag når han kommer hjem fra jobb, det har jeg ikke energi til når han kommer hjem.
Jeg regner også med det er omvendt når han har perm og jeg jobber.
Skulle jeg ha laget middag hadde det blitt take-away hver dag...