Hva skal dere i dag?

Skulle egentlig på babysang, men droppet det. Har vært å veid frøkna, planer om å gå en tur etterpå :)
Må kjøpe bavaclava, er en kamp om lua her.

Skulle egentlig på babysang, men droppet det. Har vært å veid frøkna, planer om å gå en tur etterpå :)
Må kjøpe bavaclava, er en kamp om lua her.

Mini har begynt å ta av seg luer med snøring, så fornøyd når han får det til!

Har vert på jobb, lage litt middag nå mens snuppa hviler. Så litt leking og kosing, er vist feber og tenner på gang sier pappaen... Så blir det litt hjemmekontor i kveld

Har vert på jobb, lage litt middag nå mens snuppa hviler. Så litt leking og kosing, er vist feber og tenner på gang sier pappaen... Så blir det litt hjemmekontor i kveld
Får du ikke middag servert når far har perm? Jeg forventer å komme hjem til middag hver dag når han skal ha perm

Jeg må pakke i kveld, vi drar til Oslo imorgen. Gleder meg til å se mamma og pappa, og så kanskje titte litt i butikker.
Skal komme meg på bæretreff også:)

Får du ikke middag servert når far har perm? Jeg forventer å komme hjem til middag hver dag når han skal ha perm
Hehe, nei, han er ikke så veldig god på å lage mat :P Så er bedre å lage selv. Dessuten ville han ha brukt lang tid og rota til hele kjøkkenet, så er bedre å gjøre det selv på 10 minutter.

Her er det stikk motsatt.
Mannen lager middag når han kommer hjem fra jobb, det har jeg ikke energi til når han kommer hjem.
Jeg regner også med det er omvendt når han har perm og jeg jobber.

Skulle jeg ha laget middag hadde det blitt take-away hver dag...

Mannen lager middag når han kommer hjem fra jobb, det har jeg ikke energi til når han kommer hjem.

Jeg lager middag hver dag og er så lei! Blir ofte til at jeg gjør det i helgene også.
Gjorde det også før fødselen siden jeg var sykemeldt.
Det jeg gleder meg mest til med pappapermen er å komme hjem til middag hver dag.

Jeg lager å middag hver dag og trives med det. Skulle bare mangle, skulle han lagd middag når han kom hjem hadde det ikke blitt mat før sent, og så lenge kan rett og slett ikke storebror vente. Han spiser ofte før mannen kommer hjem også om maten er ferdig fordi han er sulten. Når jeg byner å jobbe er jeg ferdig en time tidligere enn hva mannen er når jeg har dagvakt. Så jeg forventer ikke at maten er ferdig når jeg kommer, men hvertfall påbegynt :) Mannen lager oftest middag i helgene da:)

Det skal sies at mannen elsker å lage mat, det er hans form for å slappe av.

Jeg hater det. Liker mer å bake!

Når jeg lager middag til bare meg er den bit laks/torsk og en pose salat eller kokte grønnsaker. Alltid.

Vi lager som oftest mat sammen når sambo kommer hjem fra jobb, hele gjengen på kjøkkenet - det er ganske koselig :) hender jeg begynner litt før han kommer hjem da.

Vi lager som oftest mat sammen når sambo kommer hjem fra jobb, hele gjengen på kjøkkenet - det er ganske koselig :) hender jeg begynner litt før han kommer hjem da.
Når kommer han hjem da?
Mulig vi kan endre litt på rutinene når han starter i ny jobb og kommer hjem litt tidligere.

Da er vi på toget til Oslo! Klarte å glemme lua, vottene og boka mi.
Tok taxi til toget, sjåføren var håpløs, han kjente tydeligvis naboen som akkurat gikk ut for å hente avisa, så de ble stående å skravle.
Jeg måtte feste bilsetet, og da måtte jeg be sjåføren hente både vogna og bagasjen som jeg hadde satt klart.
Taksameteret går jo, så da skal han jo gjøre jobben sin, ikke stå å skravle!

han begynner 7 så er hjemme ca halv 4 :)
Å, deilig da! Sånn ønsker jeg meg. Har begynner han 8, men er hjemme ca halv seks. Litt lang reisevei, og så er det ikke alltid han får gå når han er ferdig.

Å, deilig da! Sånn ønsker jeg meg. Har begynner han 8, men er hjemme ca halv seks. Litt lang reisevei, og så er det ikke alltid han får gå når han er ferdig.
ja jeg er veldig glad for at vi har det sånn! er så deilig når han kommer hjem for da er det enda noen timer igjen før mini skal legge seg så da får de tid til å være en del sammen + at jeg får avlastning. Får håpe det blir greiere når han får seg ny jobb da :)

Halv fire og halv seks? For en luksus!

Her er det kl. 20-22!
Drar alt fra 04-08 om morgenen..

Halv fire, da har man jo en halv dag til rådighet alene. Sukk!

Uansett! Vi skal trilletur med ei i barselgruppa siden barselgruppa er utsatt til i morgen. Senere skal jeg på språkundervisning.

Halv fire og halv seks? For en luksus!

Her er det kl. 20-22!
Drar alt fra 04-08 om morgenen..

Halv fire, da har man jo en halv dag til rådighet alene. Sukk!

Uansett! Vi skal trilletur med ei i barselgruppa siden barselgruppa er utsatt til i morgen. Senere skal jeg på språkundervisning.
Oj! Ja din mann hadde lange arbeidstider! Er glad min har normal arbeidstid, jeg hadde ikke orket å vært alene med mini fra morgen til kveld hver eneste dag. Men mannen din tjener vell bra da? Her har vi to helt gjennomsnittlige lønninger, vi klarer oss greit, men vi lever ikke i noen overflod.

Har fri i dag, så nå står oksekraft å putrer på komfyren. Ut å ukeshandle når snuppa våkner. Så blir det en ny runde med babymat til fryseren, nam nam :)

Samme her, mannen har nok med mat til seg, baby og alt sammen på dagen, så når jeg kommer fra jobb er han helt ferdig ;) (Men nå har jo vi hatt en del utfordringer med at ho har underutvikla tarmer, så noen dager kan være skikkelig slitsomme)
Skjønner godt at du ikke har energi til å lage middag når du er alene med ungen hele dagen <3
Husarbeid og matlaging får vente til de dagene begge er hjemme her vertfall :)

Back
Topp