Hva skal dere i dag?

Det er bare å øve hjemme foran speilet. Jeg har gjort det mange ganger hjemme før jeg gikk ut. Har henne ofte på ryggen når jeg lager mat, for det er den tiden hun er mest klengete. Veldig praktisk:)
Det hørtes lurt ut. Kanskje jeg skulle prøve på det.

Det er bare å øve hjemme foran speilet. Jeg har gjort det mange ganger hjemme før jeg gikk ut. Har henne ofte på ryggen når jeg lager mat, for det er den tiden hun er mest klengete. Veldig praktisk:)

Det skal jeg prøve:)

Til legen sjekke jern og postkontoret.
Så trilletur :)

Dnt trilletur;) var hjemme i hele går, så må sosialisere meg litt idag

I dag tenkte jeg egentlig at jeg skulle trille en lang tur, ettersom vi har vært inne i tre dager. Men nå har storebror blitt syk, så da er vi hjemme fra bhg og ser film i stedet. Var en tur ute i går kveld, og har trening senere i dag - så jeg har fått lufta hue litt i alle fall :)

Jeg skal egentlig på Halloween i Tivoli med en venninne og hennes datter. Men det regner og frøkna våknet usannsynlig tidlig, hun spiste lite i går og våknet sulten. Mannen skulle med sent fly og tok henne til han skulle dra..

Frister ikke å gå ut i dette været, bare venter på at hun skal sove litt så jeg også kan sove. Er slitsomt å være så trøtt!

Mamma ringte igår og ville komme på besøk noen dager. Håper på litt avlastning!
Koselig med besøk uansett, 5-6 uker siden vi så mamma sist og Anna har jo utviklet seg masse! Lenger hår har hun fått også:)

Jeg skal på besøk til ei venninne som jeg ble kjent med når jeg gikk i barselgruppe med storegullet. Har blitt en stund siden sist og nå venter hun tvillinger i årsskiftet. Gleder meg. Vi skal først spise middag der før de to store skal ut og gå halloween.

Vi skal til svigers i helgen:) Så da blir det mye avlastning og god mat:)

2. må til barnelegen med vesla. Hun skal sjekkes for skjeling. Både hs og fysio mener hun skjeler med det ene øyne, verken jeg eller pappan synes det. så nå skal legen se på det...
til
Hva ble konklusjonen??

I dag skal jeg endelig få voksa meg, brasiliansk coming up!

Så skal jeg på kafe alene etterpå, kose meg :)

Sambo vil ha nye bukser, så da blir vi med på shopping alle sammen:)

Vi skal til byen å fikse litt småting. Nydelig vær i dag, så vi skal gå en tur etter alt er fiksa. Elsker helg altså!

Babysvømming og kurs i kveld :)

Det høljer ute, blir deilig og gå ut om litt..

Til byen med mamma og så babysang:)
Mamma får underholde seg selv litt mens vi er på babysang, det er i byen og er bare en time.

Sambo har bursdag idag, og svigers kommer på kake og kaffe i kveld. Spent på kombinasjonen mamma + svigers.

Back
Topp