Hva skal dere i dag?

sykt barn hjemme så alle planer er lagt på hylla... Men en tur i butikken må jeg!

Møkkvær idag! Men vi skal en tur ut, må bare kle oss godt. Er visst meldt regn hele uka:(

blæ, nå er både jeg og mannen i dårlig form pga forkjølelse. Og størstegutten har skikkelig feber pga vaksnine alle 2. klassingene fikk i dag og vondt i armen og panna. Mellomgutten har vondt på tissen, ser ut som en betennelse.

Vesla har til nå ikke noe :) Håper hun holder seg frisk!!!
God bedring. Håper vesla slipper unna.

2. klassingen er fortsatt ikke feberfri, men heldigvis ikke opp mot 40 lenger. Han skal kose seg hos oldemor mens jeg må til barnelegen med vesla. Hun skal sjekkes for skjeling. Både hs og fysio mener hun skjeler med det ene øyne, verken jeg eller pappan synes det. så nå skal legen se på det...
I kveld skal jeg i babyshower for ei vennine som skal ha sin første baby :-) det gleder jeg meg masse til

Skal ha barselgruppe hos meg, skal bake sjokolademuffins til de kommer :)

Senere skal vi handle til bursdagsfesten til sambo vi skal ha på fredag. Også skal jeg bare kake som han skal ha med på jobb i morgen.

Frøkna sov fra 1830-0830 UTEN å våkne en eneste gang. Ny rekord!
Deilig :) Min sov 18.45 til 9.00 avbrutt av ei flaske klokka 7 da. Ikke så verst det heller. Virker som han sover bedre i det nye huset, blir ikke like mye bråk rett utenfor døra hans om morgenen, så da sover han lenger. Han og storebror deler rom nå også, å det går over all forventning:) Men dagen blir jo helt ødelagt for meg da, spiser frokost nå halv 11. Burde sikkert ha stått opp da jeg var våken 7.

Deilig :) Min sov 18.45 til 9.00 avbrutt av ei flaske klokka 7 da. Ikke så verst det heller. Virker som han sover bedre i det nye huset, blir ikke like mye bråk rett utenfor døra hans om morgenen, så da sover han lenger. Han og storebror deler rom nå også, å det går over all forventning:) Men dagen blir jo helt ødelagt for meg da, spiser frokost nå halv 11. Burde sikkert ha stått opp da jeg var våken 7.
Haha, sitter og spiser frokost nå jeg også:) Vi har vært våkne siden 9 da, men kosa oss lenge i senga, på badet og så får hun jo grøt før jeg får spist.

Haha, sitter og spiser frokost nå jeg også:) Vi har vært våkne siden 9 da, men kosa oss lenge i senga, på badet og så får hun jo grøt før jeg får spist.
Ja, blir sånn her å. Ikke får jeg spist i fred og ro heller. For nå skal det ståes overalt og da blir han sint fordi han ikke vet hvordan han kommer seg ned igjen. Har din skjønnt det? Hvor lang tid tok det evt.? Jeg pleier egentlig spise frokost når han sover igjen i 9 tiden, da er det stille og rolig ;)

Ja, blir sånn her å. Ikke får jeg spist i fred og ro heller. For nå skal det ståes overalt og da blir han sint fordi han ikke vet hvordan han kommer seg ned igjen. Har din skjønnt det? Hvor lang tid tok det evt.? Jeg pleier egentlig spise frokost når han sover igjen i 9 tiden, da er det stille og rolig ;)
Ja, hun bøyer det ene kneet og så detter ned på rumpa. Da blir ikke fallet så hardt:)
Tok ikke så langt tid egentlig, max en uke.

Hun våkner vanligvis 0630-0700, bare så ingen tror det er vanlig hos oss :)

Var deilig å sove lenge, spesielt siden jeg la meg tidlig i går også. Tror hun var trøtt i går og sulten, spiste mye på kvelden i går. Gav henne en god natt.

Hadde 1-årsbefaring på huset forrige uke, og nå skal de fikse alle feil. Løpt håndverkere ut og inn her i hele dag, blir rar av å bare være inne....

De nye brillene mine har kommet, så etterpå skal jeg hente de - uten barn;)

Da har barselgruppa akkurat dratt, ser ut som en svinesti her, flaks jeg vaska gulvet i går.

Å, var kaldt å gi ute idag! Er så kald for tiden, været er så stusselig:(

Travle dager hos oss da vi om fire uker må ha flyttet:eek: Skal overta rekkehuset til mor men hadde tenkt å flytte rett før jul eller i årsskiftet... Men de som kjøpte her ville inn 24.november, så det ble plutselig travelt :p
Har bestilt folk som skal totalrenovere kjelleren hos mor (skulle stå ferdig til vi flytta inn), og mors nye leilighet er innflyttingsklar 5 eller 20 desember...
Så nå skal jeg, samboer, storebror på 5, snuppa på 8 mnd og mor bo på 2 soverom (det siste blir lagringsplass), stue, spisestue og kjøkken:eek: Godt det er fantastisk uteområde for kidsa der;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

I dag har vi bare vært en tur på helsestasjonen på kontroll, ellers har vi bare holdt oss hjemme. Hosten til lillegullet er fremdeles ikke helt god.

Lurte forresten på om denne tråden er ment som en skravletråd, eller mer for å fortelle hva vi driver med om dagen?

Back
Topp