Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring. Håper vesla slipper unna.blæ, nå er både jeg og mannen i dårlig form pga forkjølelse. Og størstegutten har skikkelig feber pga vaksnine alle 2. klassingene fikk i dag og vondt i armen og panna. Mellomgutten har vondt på tissen, ser ut som en betennelse.
Vesla har til nå ikke noeHåper hun holder seg frisk!!!
Det hørtes utrolig deilig ut.Frøkna sov fra 1830-0830 UTEN å våkne en eneste gang. Ny rekord!
Frøkna sov fra 1830-0830 UTEN å våkne en eneste gang. Ny rekord!
Så deilig! Det har skjedd en gang her ogsåFrøkna sov fra 1830-0830 UTEN å våkne en eneste gang. Ny rekord!
DeiligFrøkna sov fra 1830-0830 UTEN å våkne en eneste gang. Ny rekord!
Haha, sitter og spiser frokost nå jeg ogsåDeiligMin sov 18.45 til 9.00 avbrutt av ei flaske klokka 7 da. Ikke så verst det heller. Virker som han sover bedre i det nye huset, blir ikke like mye bråk rett utenfor døra hans om morgenen, så da sover han lenger. Han og storebror deler rom nå også, å det går over all forventning
Men dagen blir jo helt ødelagt for meg da, spiser frokost nå halv 11. Burde sikkert ha stått opp da jeg var våken 7.
Ja, blir sånn her å. Ikke får jeg spist i fred og ro heller. For nå skal det ståes overalt og da blir han sint fordi han ikke vet hvordan han kommer seg ned igjen. Har din skjønnt det? Hvor lang tid tok det evt.? Jeg pleier egentlig spise frokost når han sover igjen i 9 tiden, da er det stille og roligHaha, sitter og spiser frokost nå jeg ogsåVi har vært våkne siden 9 da, men kosa oss lenge i senga, på badet og så får hun jo grøt før jeg får spist.
Ja, hun bøyer det ene kneet og så detter ned på rumpa. Da blir ikke fallet så hardtJa, blir sånn her å. Ikke får jeg spist i fred og ro heller. For nå skal det ståes overalt og da blir han sint fordi han ikke vet hvordan han kommer seg ned igjen. Har din skjønnt det? Hvor lang tid tok det evt.? Jeg pleier egentlig spise frokost når han sover igjen i 9 tiden, da er det stille og rolig![]()
Så braJa, hun bøyer det ene kneet og så detter ned på rumpa. Da blir ikke fallet så hardt
Tok ikke så langt tid egentlig, max en uke.