Hva skal dere i dag?

Typisk at det blir rot med sovingen når man skal noe spesielt. Får håpe det går bra likevel:)

Ja, veldig typisk.

Men det gikk greit. Hun sovnet i bilen og sov 15min. Var da opplagt nok til å ta portrettbilder. Men hun nekta plent å ligge på magen - hun som elsker å ligge på magen ellers. Så det ble kun bilder "sittendes"

Vaske klær og gå tur. Hjemme igjen!

Jeg forbereder meg til storhandling på ikea i morgen. Mannen har pappapermdagen så da koser vi oss med vesla og kjøper garderobeinnretning, skap, lampe og gardin. Og når alt er montert kan mellomgutten flytte på nytt rom ;-)

Ligge mest mulig på sofaen. Blitt syk sefølgelig :(

Ut på tur, altså sur! Det er jo så herlig vær for tiden!

Skal snart ut på tur, over 20 grader i dag. Herlig!
Skal en tur innom biblioteket.

Senere skal jeg til frisøren og så skal jeg kjøpe sykkel.

hviler på sofa med data og henter meg inn etter en intens tur på ikea. fikk handlet nesten alt på to timer ;-)

Det så godt ut!! Jeg har så lyst på sjokoladekake. Får bake i helga.

Jeg ligger på sofaen og er glad for at mini sover og synes litt synd på meg selv. Brygger på en forkjølelse og ble kald da jeg var ute idag. Ikke helt heldig. I tillegg ble det bare tull med søvnen hennes idag, så jeg har ikke fått skappet av.
Imorgen skal jeg holde meg inne!

mmm, jeg får jo ikke smakt selv da.. men både røra, og begge sjokoladefylla var veeeeldig gode...litt småkvalm nå ;) God bedring! Håper du får sovet det av deg

Fortsatt litt uggen så svigermor kommer å hjelper til med barna. Ettersom begge to er hjemme :) så satser på litt sofa i dag å.

Skal besøke ei venninne og hennes baby. Skal også gå en tur.

Får besøk fra Norge senere i dag, hele fire stykker. Blir liv i leiren da!

Jeg skal holde meg inne meste av dagen, men jeg må en tur på butikken for å handle til å lage sjokoladekake!! Klarer ikke tenke på noe annet nå.
Godt det er helg:)

Back
Topp