Hva skal dere i dag?

Babykino? Trene, og prøve barnepassen på Spenst? Kaffe med ei venninne? Ambivalent igjen.. Skal i alle fall ut av huset! Må uansett ta ukeshandlinga og få sendt en pakke i posten..

Kl 08.21 sitter å drikker kaffe, junior sover enda. Omg.. Han har jo vært HÅPLØS i det siste, men ser endelig ut til å snu :) hurra for glutenfri kost

Klokka er straks halv fem natt til mandag, jeg har allerede vært oppe i to timer med en snørrete baby som bare gråter og ikke får sove... Har prøvd alt, nå gir jeg snart opp.. Gi meg styrke! :-/
Nei nei nei, god bedring!

Blir snart litt strandliv før shopping :)

6 månederskontroll idag.
Gjett hvem som slo til med å sove 14 (!!!!) timer i strekk i natt. Hadde tidenes melkespreng da jeg våkna og skjønte ingenting.
Hun fikk ny dyne igår, kanskje derfor?
Mulig hun har våkna ofte fordi hun sparker av seg dyna og er kald? Vi har brukt den minste dyna fram til nå.

Hvis trenden fortsetter kan det være det, hvis ikke er det bare tilfeldig:)

6 månederskontroll idag.
Gjett hvem som slo til med å sove 14 (!!!!) timer i strekk i natt. Hadde tidenes melkespreng da jeg våkna og skjønte ingenting.
Mulig hun har våkna ofte fordi hun sparker av seg dyna og er kald? Vi har brukt den minste dyna fram til nå.

Nå ble jeg misunnelig kjenner jeg! :)

6 månederskontroll idag.

Kan godt være dyna ja. Lillebror sov uten pose og i bare korterma body her en natt jeg trodde det var varmere enn det var. Og han sov veldig urolig den natta. Her var natt nummer to på rad uten nattmåltid, blir så stressa når jeg våkner på morgenen og jeg ikke har hørt noe fra han, men det går vel over etterhvert.

Sent from my iPad using BV Forum

Kan godt være dyna ja. Lillebror sov uten pose og i bare korterma body her en natt jeg trodde det var varmere enn det var. Og han sov veldig urolig den natta. Her var natt nummer to på rad uten nattmåltid, blir så stressa når jeg våkner på morgenen og jeg ikke har hørt noe fra han, men det går vel over etterhvert.

Sent from my iPad using BV Forum
Uff, ja det første jeg tenkte da jeg våkna var at hun hadde blitt kvelt av dyna og det var derfor jeg ikke hadde våkna. Men hun hadde jo såklart ikke det:)
Jeg hørte heller ikke sambo i dag tidlig når han dro på jobb. Sov som en stein!

Apropos 6mnd kontroll så gleder jeg meg til å dra på åpen helsestasjon neste uke for å veie og måle henne. Synes hun har blitt så stor.
Er ikke flere kontroller er (etter 3 mnd) med helsesøster, er 5mnd hos legen med vaksine men det er jo så som så.

Samt en felles når de er 4 mnd med innføring av kost.

Apropos 6mnd kontroll så gleder jeg meg til å dra på åpen helsestasjon neste uke for å veie og måle henne. Synes hun har blitt så stor.
Er ikke flere kontroller er (etter 3 mnd) med helsesøster, er 5mnd hos legen med vaksine men det er jo så som så.

Samt en felles når de er 4 mnd med innføring av kost.
Her er det 6 måneder og 9 måneder. Men jeg fikk en ny time om en måned fordi hun ikke har økt så mye i vekt og vi ikke har helt fått til fast føde.
Det er et tilbud hvis det er behov, så jeg er glad vi skal på det.

Sett på vogn i dag! Tror det blir en tfk joggster twist. Liker at den er så romslig og at den har håndbrems. Bor på en topp og det begynner å bli slitsomt å holde igjen vognen i alle bakkene.

Her er det 6 måneder og 9 måneder. Men jeg fikk en ny time om en måned fordi hun ikke har økt så mye i vekt og vi ikke har helt fått til fast føde.
Det er et tilbud hvis det er behov, så jeg er glad vi skal på det.

Ja, her er det også sånn ved behov. Snakket faktisk med henne forrige uke. Jeg kan bare ringe så kommer hun hvis jeg vil eller vi tar det på telefon slik vi gjorde forrige uke.

Sett på vogn i dag! Tror det blir en tfk joggster twist. Liker at den er så romslig og at den har håndbrems. Bor på en topp og det begynner å bli slitsomt å holde igjen vognen i alle bakkene.
Håndbrems er det eneste jeg savner på vogna mi. Vi bor også høyt oppe, så det er nedover hele veien til både byen og butikken.

Endelig mandag kveld! Skal sette meg i senga med et bittelite glass rødvin å se på jakten på kjærligheten! (er egentlig alt for flaut å se på, men siden veninna mi er med så må jeg jo bare ) <3 <3 <3

Endelig mandag kveld! Skal sette meg i senga med et bittelite glass rødvin å se på jakten på kjærligheten! (er egentlig alt for flaut å se på, men siden veninna mi er med så må jeg jo bare ) <3 <3 <3

Jakten på kjærligheten her og! Passe kleint og koselig:)

Vi skal ta 6mnd bilder i dag. Gleder meg :)
Men selvfølgelig stod hun opp 1 time tidligere enn vanlig og har dermed laget rot i soving - våkentid. Så hvis hun legger seg som vanlig etter 1,5timer våken vil hun sove akkurat når vi har time hos fotograf :confused: Spent på hvordan det går...

Og så skal vi feire mellombror som blir 6 år i dag :) Lillegutt er blitt stor. Han er 6 år og vesla er 6 mnd ;) bare ei gang slikt skjer... Har alt lagt gele - så nå er det klar for familiefeiring med bare oss. Storfeiring tok vi på søndag og klassen tas neste uke - for da er oppussing ferdig.

I dag er elektriker her - så det ser ikke ut i huset. Lukker øynene

Vi skal hjem i kveld. Blir siste dagen med bassengheng og sol, buhu.

Vi skal ta 6mnd bilder i dag. Gleder meg :)
Men selvfølgelig stod hun opp 1 time tidligere enn vanlig og har dermed laget rot i soving - våkentid. Så hvis hun legger seg som vanlig etter 1,5timer våken vil hun sove akkurat når vi har time hos fotograf :confused: Spent på hvordan det går...

Og så skal vi feire mellombror som blir 6 år i dag :) Lillegutt er blitt stor. Han er 6 år og vesla er 6 mnd ;) bare ei gang slikt skjer... Har alt lagt gele - så nå er det klar for familiefeiring med bare oss. Storfeiring tok vi på søndag og klassen tas neste uke - for da er oppussing ferdig.

I dag er elektriker her - så det ser ikke ut i huset. Lukker øynene
Typisk at det blir rot med sovingen når man skal noe spesielt. Får håpe det går bra likevel:)

Barseltreff i dag, mini var våken HELE J****A NATTA.... Så vurderte å bare bli hjemme, men ble så vi dro. Er jo så koselig.. Håper på en bedre natt i natt

Back
Topp