Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, lykke til! Imponert av deg, jeg hadde aldri takla å begynne å jobbe igjen nå. Tror jeg har vært borte fra jenta mi max en time av gangen etter at hun ble født.Skal faktisk på jobb for første gang siden 8 februar!! Ijaiks! Blir nok skikkelig hardt! Lørdag som er den travleste dagen å greier!! Jaja, støttestrømpene er på vertfall!! Måtte selvfølgelig opp å amme 4 ganger i natt, så litt små kake. Blir gøy dette da![]()
Sammen her, dåp altså. Så i dag driver jeg å lager mitt bidrag til dåpenVi ordner hjemme i dag, skal i dåp i morgen og jeg skal være fadder <3
Mannen steriliserte seg i går, så han er ganske inhabil i dag, så blir mye sofa for hans del.
Så koseligSammen her, dåp altså. Så i dag driver jeg å lager mitt bidrag til dåpenskal være fadder for en skjønn liten jente
Satt å sydde færdig bunadene til barna i går :/ så de skal bare strykes i dag så er de klar ..
Vi har to syke barn så supertrivelig i heimen det er det ikke![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja er så koselig å få være fadderSå koseligskal også være fadder for ei lita jente, gleder meg litt
vet ikke hva jeg skal ta på han lille i morgen, finner vel noe
![]()
Så flink du er som strikker. Får vi se bilde?Ja er så koselig å få være fadder![]()
Her har begge barna sikkert kystdraktlillebror er på sin 3, he he. Hadde til 17 å så mente vi den holdt til dåpen på juni men nei, he he måtte strikke ny, så prøvde vi den nå men nei, måtte igjen strikke ny. Ha ha..
Sent from my iPhone using BV Forum
Absolutt ikke jeg som kan å strikkeSå flink du er som strikker. Får vi se bilde?
Takk takk, gikk veldig braOi, lykke til! Imponert av deg, jeg hadde aldri takla å begynne å jobbe igjen nå. Tror jeg har vært borte fra jenta mi max en time av gangen etter at hun ble født.
Jobber du i butikk?
Det er tøff jobb ja, har jobba som servitør så vet hvor hardt kokkene jobber.Takk takk, gikk veldig braEieren er på ferie, og de var litt underbemanna, så jeg jobba bare 3 timer i verste lunsj rushet for å få unna bongene. Jeg er kjøkkensjef
Permisjonen min går ut om 4 uker, da er det pappa sin tur å ha perm. Så det var en liten prøvejobbedag for oss for å hjelpe de litt på jobben.
Men det blir absolutt hardt om 4 uker når jeg skal vere hjemmefra i 10-11 timer om dagen!!
Deilig å komme seg ut litt da