Hva skal dere i dag?

Har alt vært på 6-mnd kontroll og flytet siste del av gulvet.

Er veldig trøtt og lemster i hele kropp. Ikke bare å flyte gulv i 3 timer og så måtte opp to ganger på natta for å gi flaska...

Ut og gå tur hvertfall! Endelig ble det litt varmere igjen:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Litt husarbeid og litt hjemmekontor mens snuppa sover. Mulig det blir en liten tur ut snart vist det ikke regner. Etterpå må vi lage middag til pappaen kommer hjem fra jobb <3

Ut på en trilletur, så middag hos mamma og pappa:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Idag har vi vært hos en kollega som er sykemeldt. Ho hadde bakt eplekake til vi kom :) Koselig med litt skravling!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skal bake snickers kake som mannen skal ha med på jobb i morga
Snuppa er ikke helt i form stakkars, har gulpa opp alt ho har spist i hele dag :(

I dag har vi vært på babysang for første gang - koselig! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Hsr gått en sykt lang tur sammen med ei venninne. Mistet solbrillene mine :(

Broren min kommer i kveld, det blir koselig. Vurdere å la han passe frøkna i morgen i mens jeg går til frisøren..

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal faktisk på jobb for første gang siden 8 februar!! Ijaiks! Blir nok skikkelig hardt! Lørdag som er den travleste dagen å greier!! Jaja, støttestrømpene er på vertfall!! Måtte selvfølgelig opp å amme 4 ganger i natt, så litt små kake. Blir gøy dette da :)

Skal faktisk på jobb for første gang siden 8 februar!! Ijaiks! Blir nok skikkelig hardt! Lørdag som er den travleste dagen å greier!! Jaja, støttestrømpene er på vertfall!! Måtte selvfølgelig opp å amme 4 ganger i natt, så litt små kake. Blir gøy dette da :)
Oi, lykke til! Imponert av deg, jeg hadde aldri takla å begynne å jobbe igjen nå. Tror jeg har vært borte fra jenta mi max en time av gangen etter at hun ble født.
Jobber du i butikk?

Skal visst gå på "fjelltur" hvis en ås kan telle som et fjell:)
Sambo hadde visst lagd en avtale for oss igår. Det blir han som må bære i sela, jeg satt sent oppe igår og er ikke klar for mosjon. ..

Vi ordner hjemme i dag, skal i dåp i morgen og jeg skal være fadder <3
Mannen steriliserte seg i går, så han er ganske inhabil i dag, så blir mye sofa for hans del.

Skulle på matfestival i Gamlebyen i dag, men akkurat da vi kom fram så bæsja storebror all over the place og jeg hadde ikke med annet skift enn en t-skjorte.. Mom of the year igjen! Så da dro vi hjem å spiste knekkebrød i stedet da..

Vi ordner hjemme i dag, skal i dåp i morgen og jeg skal være fadder <3
Mannen steriliserte seg i går, så han er ganske inhabil i dag, så blir mye sofa for hans del.
Sammen her, dåp altså. Så i dag driver jeg å lager mitt bidrag til dåpen :) skal være fadder for en skjønn liten jente :)
Satt å sydde færdig bunadene til barna i går :/ så de skal bare strykes i dag så er de klar ..
Vi har to syke barn så supertrivelig i heimen det er det ikke :)

Sammen her, dåp altså. Så i dag driver jeg å lager mitt bidrag til dåpen :) skal være fadder for en skjønn liten jente :)
Satt å sydde færdig bunadene til barna i går :/ så de skal bare strykes i dag så er de klar ..
Vi har to syke barn så supertrivelig i heimen det er det ikke :)

Så koselig :-) skal også være fadder for ei lita jente, gleder meg litt :-) vet ikke hva jeg skal ta på han lille i morgen, finner vel noe :-)

Så koselig :-) skal også være fadder for ei lita jente, gleder meg litt :-) vet ikke hva jeg skal ta på han lille i morgen, finner vel noe :-)
Ja er så koselig å få være fadder :)
Her har begge barna sikkert kystdrakt :) lillebror er på sin 3, he he. Hadde til 17 å så mente vi den holdt til dåpen på juni men nei, he he måtte strikke ny, så prøvde vi den nå men nei, måtte igjen strikke ny. Ha ha..

Ja er så koselig å få være fadder :)
Her har begge barna sikkert kystdrakt :) lillebror er på sin 3, he he. Hadde til 17 å så mente vi den holdt til dåpen på juni men nei, he he måtte strikke ny, så prøvde vi den nå men nei, måtte igjen strikke ny. Ha ha..

Så flink du er som strikker. Får vi se bilde?

Så flink du er som strikker. Får vi se bilde?
Absolutt ikke jeg som kan å strikke :) det er min mamma som strikker, jg bare syr i knapper og slik :)
Kan ta bilder å legge ut i kveld når jeg har fått strøket dem :)

Oi, lykke til! Imponert av deg, jeg hadde aldri takla å begynne å jobbe igjen nå. Tror jeg har vært borte fra jenta mi max en time av gangen etter at hun ble født.
Jobber du i butikk?
Takk takk, gikk veldig bra :) Eieren er på ferie, og de var litt underbemanna, så jeg jobba bare 3 timer i verste lunsj rushet for å få unna bongene. Jeg er kjøkkensjef :) Permisjonen min går ut om 4 uker, da er det pappa sin tur å ha perm. Så det var en liten prøvejobbedag for oss for å hjelpe de litt på jobben.
Men det blir absolutt hardt om 4 uker når jeg skal vere hjemmefra i 10-11 timer om dagen!!
Deilig å komme seg ut litt da

Takk takk, gikk veldig bra :) Eieren er på ferie, og de var litt underbemanna, så jeg jobba bare 3 timer i verste lunsj rushet for å få unna bongene. Jeg er kjøkkensjef :) Permisjonen min går ut om 4 uker, da er det pappa sin tur å ha perm. Så det var en liten prøvejobbedag for oss for å hjelpe de litt på jobben.
Men det blir absolutt hardt om 4 uker når jeg skal vere hjemmefra i 10-11 timer om dagen!!
Deilig å komme seg ut litt da
Det er tøff jobb ja, har jobba som servitør så vet hvor hardt kokkene jobber.
Permisjonen min går ut 15. oktober, men går ulønnet til 1. desember. Skulle gjerne gått enda lenger, men sambo er utålmodig etter å starte sin perm:)

Back
Topp