Hva skal dere i dag?

I dag er det en litt overveldende dag, venninne min har nettopp født (venninne hjemme fra som bor her), mine to bestevenninner kommer på besøk i dag og jeg gleder meg sånn at jeg er uvel!!

Men først skal jeg i Tivoli med ei annen venninne og hennes baby :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lyst til å dra på babykino, men det ER så fint vær, så vi bør heller gå en lang tur! Gå til og fra kinoen kanskje, med en liten omvei..? :) Og så sitter jeg liksom å venter på en reaksjon på vaksina :b Men det ser ut til at vi slipper unna..! *bankibordet*

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har lyst til å dra på babykino, men det ER så fint vær, så vi bør heller gå en lang tur! Gå til og fra kinoen kanskje, med en liten omvei..? :) Og så sitter jeg liksom å venter på en reaksjon på vaksina :b Men det ser ut til at vi slipper unna..! *bankibordet*

Hvordan er det å gå på babykino nå som hun har blitt større?
Her er det helt uaktuelt, hun er alt for livlig til å ha tålmodighet til det. Ikke snakk om å sove der heller, så lenge sover hun ikke av gangen.
Har så lyst å gå på kino, men vil gjerne få med meg filmen når jeg først betaler.
Hun kan finne på å våkne på kvelden etter hun har lagt seg, så å dra da er uaktuelt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har prøvd å fått rydda og vaska litt. Så nå er alle bite lekene på kok på komfyren, og alle myke leker/bamser i vaskemaskinen :) Skal en tur på barnashus i morga tidlig å få kjøpt ny topp til stokke tripp trapp, og grind til å ha forran trappa. Håper de har litt salg på pysjer str 80 og ulltøy også <3

Hvordan er det å gå på babykino nå som hun har blitt større?
Her er det helt uaktuelt, hun er alt for livlig til å ha tålmodighet til det. Ikke snakk om å sove der heller, så lenge sover hun ikke av gangen.
Har så lyst å gå på kino, men vil gjerne få med meg filmen når jeg først betaler.
Hun kan finne på å våkne på kvelden etter hun har lagt seg, så å dra da er uaktuelt.
Nå har jeg en veldig rolig baby, og ho er gjerne helt tyst så lenge jeg bærer ho rundt :) Så blir ho litt for urolig i vogna si, så går jeg bare litt med ho på armen. Men ho sover gjerne en halvtime-time rundt det tidspunktet også, så sist gang gikk det helt fantastisk - ikke en lyd fra vi kom til vi dro :) Når ho blir litt mer mobil så er det jo litt verre. Jeg har fulgt etter storebror som krabba mellom benkeradene mange ganger :) Da får man gjerne ikke med seg hele filmen, men for 60 kroner så er det greit..

Nå har jeg en veldig rolig baby, og ho er gjerne helt tyst så lenge jeg bærer ho rundt :) Så blir ho litt for urolig i vogna si, så går jeg bare litt med ho på armen. Men ho sover gjerne en halvtime-time rundt det tidspunktet også, så sist gang gikk det helt fantastisk - ikke en lyd fra vi kom til vi dro :) Når ho blir litt mer mobil så er det jo litt verre. Jeg har fulgt etter storebror som krabba mellom benkeradene mange ganger :) Da får man gjerne ikke med seg hele filmen, men for 60 kroner så er det greit..
Her vil hun ikke sitte på fanget noe særlig. Veldig utålmodig av seg! Like før hun krabber også, kommer seg hvertfall framover og skal spise på alt! Fant henne under stuebordet idag. Og så har hun funnet ledninger, så når vi kommer hjem fra hytta må vi nok ta i bruk lekegrinda.
60 kr var snill pris, her koster det 100.

Blæ ass, nå er jeg greit sliten! 6. dagen med syke barn i dag.. Sendte storebror i bhg i går igjen, for han var i kjempeform på onsdag ettermiddag/kveld. Men så ringte de tre timer senere og ba meg hente ham igjen :/ Så han har vært i bhg totalt 6 timer denne uka. Og vesla har vært forkjøla og pjusk i tillegg. Men nå virker de bedre begge to, og det er helg og gubben er hjemme og kan avlaste meg litt :) Takk gud for trening på kveldstid, sånn at jeg har fått lufta hue litt i alle fall!

Barnebursdag! :) Dattera til ei venninne blir 2 år i dag. Gleder meg til kake ;)

Akkurat kommer hjem fra byen, holdt ut til de stengt. Herregud som jeg har kosa meg i dag!

Har du vært ute på byen? Begynte å leke med tanken selv, hvertfall ta en øl ute. Skal prøve å få til pumpingen denne uka, og øve på flaske. Hvis vi får til det så kanskje mamma kan være barnevakt når jeg er i Oslo:)

Har du vært ute på byen? Begynte å leke med tanken selv, hvertfall ta en øl ute. Skal prøve å få til pumpingen denne uka, og øve på flaske. Hvis vi får til det så kanskje mamma kan være barnevakt når jeg er i Oslo:)

Jepp, var såååå gøy :) stor kosa meg!

Babysvømming og selge senga til frøkna. Kjøpte ny i går :)

Hverdag ♡ Storebror i barnehagen igjen, så da har jeg og Stella kosa oss alene i dag! Trilla en lang tur og vært innom og hilst på kusina mi :) Digg!

Gått en lang tur i skogen på morran. Tror vi tar en rolig dag hjemme før vi henter storebror i bhg. Kanskje ho vil ligge å underholde seg selv lenge nok til at jeg får vaska gulv! Fotballtrening i kveld! Ukas høydepunkt ;)

Trilletur med en venninne som fikk baby i august:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var en sving på babysang, men det er midt i hvilen til lillemor, så hun ble så overtrøtt stakkar, håper hun får sovet greit nå heller.. nå spiser jeg lunsj og drikker kaffi og ser Breaking Bad :p

Jeg har vært på barselbesøk, sukk!

Først få sjekket om magenusklene mine har kommet mer på plass etter tre uker med trening. Så på barselgruppe.

Senere i dag får vi levert den nye senga til frøkna. Gleder meg :)

Ingen ting :)
Bare litt husarbeid, ellers en hel del sofa sliting :) ligger i senga enda. Lat morgen på begge to.

Back
Topp