Hva skal dere i dag?

god bedring til deres små.

er trøtt. oppussing og en liten som har lagt inn to ekstra måltider per natt er en dårlig kombinasjon. Og så merker jeg at hverdagen er blitt travlere med TO skolebarn som har lekser og trening. heldigvis har vi fått innvilget skyss til 2. klassingen nå - så nå trenger jeg ikke å kjøre de til skolen og hente dem lenger. Det hjelper!

synd at vesla bare har soveøkter på 30-40min på dagen, ellers kunne jeg ha sovet litt...

Men over til det positive: Vesla har nå lært å rulle over til rygg igjen i helga og åler rundt :-)

Herlig vær! (Hvis det ikke begynner å regne igjen). Tenker å ta med Anna på en bæretur i skogen.
Har planer om å bære mer, det er så koselig. Har ikke blitt så mye tid med ferie og flytting, må ofte ha med meg så mye greier og da er det greit å ha med vogna også.
Har bestilt meg bærejakke nå, håper at den kommer i løpet av uka siden jeg skal på fjellet til helga.
Kanskje jeg skal øve litt mer på ryggbæring:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vente på at vogna skal komme!
Regner og er drittvær i dag og jeg er fortsatt ikke i form, blir inne dag frem til jeg skal til enæringsfysiolgen.

Må få rydda og vasket litt klær. Legge ut litt ammetøy tilsalgs.

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg skal til frisøren - og mannen betaler ;)
Og så får jeg kaffebesøk av ei vennine (hun passer vesla mens jeg er hos frisøren i tillegg)
På kvelden er det foreldremøte. Kjeder meg alt nå...

Oliver hjemme fra bhg og Stella fortsatt småpjusk, så innedag her. God stemning her nå, med film på TV'n mens vi sitter med hver vår tablet/ipad ;) Trening i kveld. Forøvrig er jeg dritsulten, men vesla sover så godt på meg akkurat nå, så jeg velger å bli sittende.. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skal en tur til byen. Skal møte som som fikk barn i juli som skal kjøpe noen babyklær av meg.
Og så skal jeg møte sambo etter jobb og kjøpe gardiner. Voksenpoeng!

Var innom Name it idag, de har fått inn sååå mye fine ullklær. Men vi trenger jo ingenting. Hadde lyst å kjøpe hele butikken:p

Sitter nå med en kopp kaffi og slapper av. Det har jeg fortjent etter det foreldremøte... Og så får jeg gjøre meg klar til mye nattevåk. Vesla har drukket 150ml mme siden kl 8 i morges, har heldigvis fått i henne en porsjon grøt med fingeren og en god del vann i tillegg. :-( Vet ikke hva hun har for noe :-(

Var innom Name it idag, de har fått inn sååå mye fine ullklær. Men vi trenger jo ingenting. Hadde lyst å kjøpe hele butikken:p

Må ta en tur innom der da på torsdag, trenger egentlig bare noen ullubdertrøyer nå.
Synes Nameit ofte er så glorete, men skal ta en ekstra titt nå :)

Da er vi pakket og klare for sydentur :D Legge seg før man skal opp igjen om noen timer.

Barselgruppe, må få kjøpe noen nye blomster på vei hjem og ryddet litt til i morgen.

Er trøtt som en strømpe, mini har vært mye våken i natt. Våknet kl 22 og ville ikke sove igjen før nærmere ett. Trilletur og lunsj med barselgruppa, besøk i kveld:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da har snørret kommet til vesla også - så nå vet jeg hvorfor hun spiste dårlig i går.
Urolig natt som bare det

Urolig natt her også, mye luft i magen. Jeg som var så fornøyd at ho sov igjennom hele natta til i går for første gang. Så fort snur det :P
Straks på vei ut døra for 6 mnd kontroll, blir spennende å se om hun har vokst nok

Urolig natt her også, mye luft i magen. Jeg som var så fornøyd at ho sov igjennom hele natta til i går for første gang. Så fort snur det :p
Straks på vei ut døra for 6 mnd kontroll, blir spennende å se om hun har vokst nok

hvordan gikk kontrollen? Vi skal neste onsdag

hvordan gikk kontrollen? Vi skal neste onsdag
Gikk veldig bra :) De fant ikke noe feil på henne. Ho fulgte kurven sin perfekt selv om ho bare har fått morsmelk. Fikk en del tips til hvilken mat vi kunne prøve ut i stede for grøt. Skal skrive dagbok om hva ho spiser og hvordan ho reagerer. Blir ikke magen bedre etter en stund skulle vi vurdere utredning.
65 cm og 7330g :)

Vi har vært på 5mnd kontroll, og tatt vaksine. (Mammahjertesmerte) Har egentlig en avtale i kveld, noen av folka på laget skal møtes for å se kamp. Men hvis vesla får en reaksjon, så er det nok best å bli hjemme!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp