Hva skal dere i dag?

Vært hos legen idag, skulle ta blodprøver. Men det funka ikke! Ble skikkelig uvel, og hun som jobbet det var tydeligvis ikke så dreven, så da ble hun usikker når jeg ble usikker.
Må på sykehuset å ta det isteden, hater sånt altså! Blir kvalm av hele greia. Verre enn å føde.

Tiden med rolig baby er over! Her har hun plutselig utviklet seg, nå er det ikke snakk om å ligge rolig lenger. Den nye kallenavnet hennes er "bananen", hun går konstant i bro på stellebordet og når jeg skal amme. Sparker fra med føttene, tar tak i alt mulig, putter alt i munnen, synger av full hals, sparker av seg dyna.
Kjenner jeg er litt sliten av den plutselige endringen, har vært vant til en litt mer rolig frøken.
Men det er vel en naturlig utvikling, hadde vel egentlig ikke ventet at hun skulle være så rolig hele tiden.
Hun er jo tross alt straks 4 måneder:)

Tiden med rolig baby er over! Her har hun plutselig utviklet seg, nå er det ikke snakk om å ligge rolig lenger. Den nye kallenavnet hennes er "bananen", hun går konstant i bro på stellebordet og når jeg skal amme. Sparker fra med føttene, tar tak i alt mulig, putter alt i munnen, synger av full hals, sparker av seg dyna.
Kjenner jeg er litt sliten av den plutselige endringen, har vært vant til en litt mer rolig frøken.
Men det er vel en naturlig utvikling, hadde vel egentlig ikke ventet at hun skulle være så rolig hele tiden.
Hun er jo tross alt straks 4 måneder:)
Sånn er det her også! Merket godt han endret seg for et par uker siden, blitt mye mer bevisst sin egen kropp og hva han kan:p Banan-formasjon er veldig populært her også, ofte sovner han sånn! Og jeg kan ikke ha noe stående på stellebordet når jeg steller han, han tar tak i alt mulig. I dag var det boksen med potetmel som veltet! Han har også fått for seg at han ikke vil ligge i vognen når han er våken så da hyyylskriker han til noen tar han opp og da er han blid som bare det og gliser :p begynner å bli mer vilje i gutten! Litt slitsomt er det, men man vil jo at de skal vokse og utvikle seg også så det er vell bare å henge på i svingene ;)

Lillegutt 5/3-14 <3

Sånn er det her også! Merket godt han endret seg for et par uker siden, blitt mye mer bevisst sin egen kropp og hva han kan:p Banan-formasjon er veldig populært her også, ofte sovner han sånn! Og jeg kan ikke ha noe stående på stellebordet når jeg steller han, han tar tak i alt mulig. I dag var det boksen med potetmel som veltet! Han har også fått for seg at han ikke vil ligge i vognen når han er våken så da hyyylskriker han til noen tar han opp og da er han blid som bare det og gliser :p begynner å bli mer vilje i gutten! Litt slitsomt er det, men man vil jo at de skal vokse og utvikle seg også så det er vell bare å henge på i svingene ;)

Lillegutt 5/3-14 <3
Hun er ikke så fan av å ligge i vogna her heller, men med en gang jeg tar henne opp er hun helt stille. Er som å skru av og på en bryter:) Har med bæresjal når jeg er på tur, så jeg har en løsning når det blir alt for ille. Tungt å gå å bære på henne!

Hun er ikke så fan av å ligge i vogna her heller, men med en gang jeg tar henne opp er hun helt stille. Er som å skru av og på en bryter:) Har med bæresjal når jeg er på tur, så jeg har en løsning når det blir alt for ille. Tungt å gå å bære på henne!
Ja det var ikke så dumt! Her en dag måtte jeg til slutt ta han opp og da hadde jeg han som jeg måtte bære, vogn OG hund! Haha, dårlig kombinasjon når man bare har to armer :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Vi har vært å bada idag igjen, deilig for mor også:)
Idag starter sambo ferien, så om noen timer drar vi på hytta, gleder meg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har vært en tur i Fredrikstad city. Fikk shoppa litt, innvilga litt mer budsjett av sambo.

I kveld blir det hjemmelaga pizza og fotball :)
Har forresten kjøpt masse masse bleier i dag. Herregud så billig!
Hva er forskjellen for pampers dry og pampers aktive?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært en tur i Fredrikstad city. Fikk shoppa litt, innvilga litt mer budsjett av sambo.

I kveld blir det hjemmelaga pizza og fotball :)
Har forresten kjøpt masse masse bleier i dag. Herregud så billig!
Hva er forskjellen for pampers dry og pampers aktive?

Tror rett og slett det er det at baby dry rommer mer væske enn vanlig pampers (fin på natta feks), mens active fit sitter på plass selv om ungen er i aktivitet (kanskje mer aktuelt når de begynner å krabbe).

Sent from my iPad using BV Forum

Hmm kjøpte enn sånn kartong på Rema med papmpers baby dry, bør kanskje kjøpe en active fit også da?
Evt libero..

Hmm kjøpte enn sånn kartong på Rema med papmpers baby dry, bør kanskje kjøpe en active fit også da?
Evt libero..

Vi bruker active fit, veldig fornøyde med de! De er myke og gir god bevegelsesfrihet:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

De er er i hvertfall ikke like gode son libero sine om natta! Kjøpte en løs pakke og, usikker på hva det er.

I dag orker jeg ikke gjøre noe annet enn å sitte på verandaen eller spille ball i skyggen i hagen! Varmt! Har satt opp huskestativ til Oliver, så han er kjempefornøyd. Stella har sovet to timer (!) i vogna si. I kveld skal jeg og mannen SAMMEN på fest :) Etter at ungene er lagt da, og jeg skal ikke drikke. Men gleder meg masse likevel :)

De er er i hvertfall ikke like gode son libero sine om natta! Kjøpte en løs pakke og, usikker på hva det er.

Her lekker libero om natta.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sykt varmt i dag. Frøkna ligge under babygymmen i uv-teltet. Jeg sitter og leser i sola, deilig. Tror jeg må ta et bad i dag :)

Send litt av varmen hit da! Her er det 15-16 grader og grått. Men så er vi på fjellet da. Kjedelig vær!
Har akkurat sovet litt, Anna sov i 2,5 timer, så da kunne jeg sove litt også:)

I dag kommer svigers, broren, kona, sønnen og bikkjene til sambo på hytta. Ferien er over med andre ord. Vi drar hjem i morgen!

I tillegg så regner det, men skulle bli bedre vær ut over dagen. Denne uka gikk fort. Var så sliten de første dagene etter å ha vært alene med frøkna at de husker jeg nesten ikke...

I dag kommer svigers, broren, kona, sønnen og bikkjene til sambo på hytta. Ferien er over med andre ord. Vi drar hjem i morgen!

I tillegg så regner det, men skulle bli bedre vær ut over dagen. Denne uka gikk fort. Var så sliten de første dagene etter å ha vært alene med frøkna at de husker jeg nesten ikke...

Høres ut som sånn det er på hytta her! Trangt, med andre ord. Egentlig skulle vi være her alle i ti dager, men jeg skal til Oslo tirsdag-torsdag pga begravelse. Nesten glad for å få en pause, selv om grunnen er trist.

Høres ut som sånn det er på hytta her! Trangt, med andre ord. Egentlig skulle vi være her alle i ti dager, men jeg skal til Oslo tirsdag-torsdag pga begravelse. Nesten glad for å få en pause, selv om grunnen er trist.

All ære til deg, det hadde jeg aldri orka..

Nå skal vi bli her en dag til. Gi meg styrke! (Og herregud som jeg gruer meg til hun er 1.5år det er jo o v e r alt!)

hmm, hva skal vi finne på i dag. pøsregn og 3 barn...

Det eneste jeg vet er at svigerfar kommer på middag ;-)

Back
Topp