Hva skal dere i dag?

OMG, jeg glemte å oppdatere i går! ;) Var innom jobb, og det var MAGISK å treffe kollegene mine igjen. Og snakke med voksne mennesker om noe annet enn baby (selvom det selvfølgelig ble litt av dèt også) Men vaktbokshumor ass ♡ Herregud som jeg savner å jobbe!

Idag har vi vært en tur i byn. Glommafestivalen i Fredrikstad om dagen, så det skjer litt! Til min store glede var det flere boder med mat og mindre boder med solbriller, lakris og mobildeksler enn tidligere år!

Vi skal dra til svømmehallen idag igjen, det var så vellykket så da vil jeg mer! Og så må jeg jo prøve badetrusa jeg kjøpte igår;)

Igår var sambo hos en kompis, så jeg tenkte jeg skulle kose meg med en øl. Drakk en 0,5 boks, og jeg følte meg full! Herrejemini, jeg tåler ingenting!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra;)
Jeg dusja henne ikke etter vi var ferdig i bassenget. Skulle kanskje gjort det?
Tok henne i garderoben og tørka henne og tok på klær og la henne i vognbagen som jeg hadde med inn. Og så dusja jeg selv.
Praktisk spørsmål: hvor gjør dere av vognen når dere er i svømmehallen? Har dere med håndkle til baby inn til bassenget for å ta rundt med en gang de kommer opp? :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Praktisk spørsmål: hvor gjør dere av vognen når dere er i svømmehallen? Har dere med håndkle til baby inn til bassenget for å ta rundt med en gang de kommer opp? :)

Lillegutt 5/3-14 <3
Her er det eget vognrom til å sette vognene i og som nevnt skifter babyen et annet sted enn voksne, så hun har egen bag med sine saker i.

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Har vært en tur å tatt nye blodprøver i dag, så var vi en tur i byen.
Nå har jeg migreneanfall fra helvete og lurer på hvordan jeg skal få i meg noe meg og holde ut de timene frøkna er våken til hun legger seg.

Lillegutt 5/3-14 <3
Jeg setter igjen understellet og tok med bagen i garderoben. Så har jrg bare håndklet rett ved bassenget og pakker henne inn når vi kom opp.
Men idag så jeg faktisk flere som hadde med vogna inn i svømmehallen. Synes det var litt rart. Da må de vel vaske hjula først?
For i dag var det jo skikkelig grisevær.

Igår var sambo hos en kompis, så jeg tenkte jeg skulle kose meg med en øl. Drakk en 0,5 boks, og jeg følte meg full! Herrejemini, jeg tåler ingenting!
Jeg tok et glass rosèvin på bursdagen min, og det var som å putte på meg en femmer. Skravla gikk i ETT! ;)

Jeg tok et glass rosèvin på bursdagen min, og det var som å putte på meg en femmer. Skravla gikk i ETT! ;)
Har kjøpt inn alkoholfri Carlsberg til ikveld, da kan jeg drikke så mye jeg vil uten å bli surrete i toppen:)

Har kjøpt inn alkoholfri Carlsberg til ikveld, da kan jeg drikke så mye jeg vil uten å bli surrete i toppen:)
Jeg kjøpte en kasse alkoholfri Carlsberg for en drøy måned siden. Måtte kjøpe en ny kasse om mandagen! Var godt det gitt ;) Går med en del under VM :b

Glemte å bestille alkoholfri øl med bestillingen i går, æsj!
Det er jo SÅ godt. Er tomt for gass på soadstreamen også..vann er liksom ikke det samme :P

Hadde storebror hjemme fra bhg i dag, så vi var en liten tur på tivoli og så spiste vi en is i byn. Dagens beste kommentar kom da jeg ba ham komme inn fra verandaen, for det blåste så surt og han hadde ikke på seg noe særlig med klær. "Nei mamma, jeg må røyke ferdig først!" 3 år i august; det kommer så mye rart fra ham om dagen at det er til å le seg skakk av :)

Er dårlig vært her i dag (bombe) og jeg har fortsatt migrene.
Men har planer om en tur på biblioteket å hente en bok, begynner jeg å få dårlig tid da gitt...så vi får se!

Skal begynne å pakke til vi skal dra.

Idag har jeg kjøpt billetter til Backstreet Boys konserten som er her i byn om to uker Drar med ei venninne, gleder meg! Jeg var forelska i ALLE da jeg gikk på barneskolen!

Idag har jeg kjøpt billetter til Backstreet Boys konserten som er her i byn om to uker Drar med ei venninne, gleder meg! Jeg var forelska i ALLE da jeg gikk på barneskolen!
OMG sier jeg bare... :D

Idag har jeg hørt verdens søteste og fineste latter! Hun lo lenge også. Og sambo fikk det på film! Jeg elsker å være mamma!

Idag har jeg kjøpt billetter til Backstreet Boys som er her i byn om to uker Drar med ei venninne, gleder meg! Jeg var forelska i ALLE da jeg gikk på barneskolen!
ÅÅÅåå det kunne jeg tenkt meg også, selv om jeg var ultra spice girls fan!

Jeg kom meg en tur på biblioteket i dag, så nå har jeg bok til ferien. Barne butikken ved siden av her har hadde startet salget, så da ble det litt shopping også :)

Ellers har frøkna bada, så har vi sunget og lekt. Hun slukna kl 1830, en time tidlige enn vanlig, så er spent på når hun våkner i morgen tidlig. Jeg har sett fotballkamp, pakket litt og nå skal jeg strikke :)

Ja, så har jeg søkt barnehage!

I dag skal jeg rydde hjemme og pakke til vi skal dra.
Har også tenkt å få til en treningsøkt :)

Så skal jeg få vasket håret, endelig!

Back
Topp