Hva skal dere i dag?

Helligdag i dag, nesten alt er stengt. Er et lite plantesenter som har åpent, trenger blomster til balkongen.

Skal bake ostekake til i morgen og stryke litt klær.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på kontroll på helsestasjonen. Tenker å gå en liten tur etter det, for det er sol! Og så skal jeg lage marengsbunnen til pavlova som vi skal spise imorgen. Spent på hvordan det går, har aldri gjort det før.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ut å plukke løv til verandaen (skulle gjøre det når vi fulgte storebror, men lillebror var ikke enig gitt), stryke bunadskjorter, innom på jobb en tur og bake kanelboller til i morgen. Å her sitter jeg med kaffekoppen.....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I dag er det maifest i barnehagen. Både treåringen og femåringen gledet seg masse :) været er supert og jeg gleder meg til å se de små gå i tog. Hormonell som jeg er fikk jeg tårer i øynene bare jeg så barnehagen pyntet med norske flagg og løv, så det kan jo bli en dag med mye tårer.

I kveld er det taco :) det blir jo ikke ordentlig fredag uten i grunn!

Maifest i barnehagen her også :) Storebror var så kjekkas i røde bukser og ny fin Newbie t-skjorte ♡ Han har gleda seg SÅ veldig til i dag, så det blir moro å se ham i toget :) Og så gleder jeg meg til kake! Ikke min egen riktignok, der bomma jeg litt i alt stresset i går.. Menmen!

Haha, Mom of the year! Hadde verken våtservietter eller bleier i stelleveska gitt. Så da ble det en flanellsklut fra Kid, surra rundt og festa med body og strømpis ;) Stakkar lita var jo gjennomvåt da vi kom hjem.. #fail

Haha, Mom of the year! Hadde verken våtservietter eller bleier i stelleveska gitt. Så da ble det en flanellsklut fra Kid, surra rundt og festa med body og strømpis ;) Stakkar lita var jo gjennomvåt da vi kom hjem.. #fail
Hehe, sorry at jeg ler. Men det er akkurat sånn jeg kunne gjort også :-)

Gratulerer med dagen kvinner og barn! :) Stella feirer med å sove uavbrutt fra 21-06, og Oliver flyr rundt i stua med flagg og ballonger og synger "Hippi heisann hujja, bussda i daaaaa!" :) Håper dere får en fin dag! Jeg skal fråtse i usunn mat ;)

Idag skal det feires! Sola skinner og alt er bra:)

Hipp hipp hurra!! Fantastisk dag med strååålende sol!! Snuppa sov fra 19.50 til 05.00 før mat <3 skal lage litt 17 mai frokost til meg å mannen nå før jeg vekker snuppa. Så er det feiring! Gratulerer med dagen!!

Hurra!

Vedlegg

• 1400314922634.jpg
    1400314922634.jpg
    85,3 KB · Visninger: 23
Hadde en helt fantastisk dag i går! Fikk så mye skryt av lille frøkna, hun var med på festen (sov dog hele tiden).

I dag skal vi rydde litt i heimen, gå en tur og spise taco til middag.

Idag skal vi ned å sjekke ut det nye torget i Fredrikstad. Åpna i går :) Og i ettermiddag blir det tivoli!

Nå har lillesnuppa sovet i 3 timer i vogna, så vi har fått jobbet litt i hagen! Så blir det en tur ut for å lufte sykkelen til storesøster, og i kveld blir det joggetur med en venninne! Fin søndag :)

Idag har vi vært en tur i nabokommunen og handla, for de har søndagsåpent. Oppdaget igår at vi nesten var tom for bleier, så da var det like greit å handle for neste uke. Tok med bikkja og barnevogna og gikk oss en tur i sola også. Deilig vær!

Luket løvetann til den store gullmedaljen, har vannblemme i hånda... men deilig å være ute i sola :)

Back
Topp